Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 SF LPG] Podwyższone obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 26 cze 2008, 12:50

Mozesz wymienic sama góre gaźnika

Awatar użytkownika
putolw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 13 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: putolw » 26 cze 2008, 14:04

No właśnie muszę poszukać jak nie samego zaworu to całej góry, ale z tym sobie jakoś poradzę. Obroty wyregulowane więc problem rozwiązany, to najważniejsze, jeszcze raz wielkie dzięki WOJTEK za pomoc, temat uważam za zamknięty.

Dr Klauf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 10 maja 2007, 22:09
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Dr Klauf » 26 cze 2008, 17:23

Witam mam identyczny problem jak kolega czyli po rozgrzaniu sie slilnika obroty wskakuja na 1100 z ta roznica ze ja nie posiadam gaznika bo to ABK wiec regulacja srobkami nie wchodzi w rachube chyba :-)

Awatar użytkownika
putolw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 13 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: putolw » 26 cze 2008, 22:13

Z tego co wiem to należy zacząć od sprawdzenia czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza, a więcej w tym temacie na pewno doradzi kolega WOJTEK26, bo też ma ABK.

arti85944
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 maja 2008, 07:46
Lokalizacja: bielsko-biała

[80 B3]

Post autor: arti85944 » 27 cze 2008, 08:25

Witam.Chciałem nawiązać jeszcze do problemu kolegi "putolw" ze tez miałem taki problem z paliwem ze bokiem mi uciekało.Walczyłem z tym cholerstwem przez miesiac ale w koncu doszedłem do tego.Była to drobnostka ale dopiero po zdjagnozowaniu a mianowicie na srubie do regulacji pływaka są dwa oringi i okazało sie ze oring dolny ten blizej pływaka był poprostu sciety gdyz przy w krecaniu nowej sruby poprostu go zniszczyło.Lało sie z niego jak chciało.Wymieniłem oring i teraz autko smiga i zadnego problemu nie ma .Są zestawy naprawcze tych gazników i jest w nich iglica+sruba regulacji+inne uszczelki.Koszt takiego zestawu to ok.60zł.Można tak spróbowac bo nie wiem czy taki gaznik kolega dostanie bo ja juz pytałem na szrotach i odesłali mnie z kwitkiem.Co drodzy klubowicze na to.Jesli cos pomogłem to ok,jesli cos zle to prosze o poprawienie mnie :-)

Awatar użytkownika
putolw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 13 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: putolw » 27 cze 2008, 09:03

Tak, masz racje na zaworze iglicowym są 2 oringi, tylko że u mnie oringi są ok, nie są ścięte czy coś, u mnie na bank zawór przepuszcza paliwo górą, a gdzie można dostać zestawy naprawcze do keihin I?Szukałem po allegro ale nie znalazłem. Drugi gaźnik da radę załatwić trzeba tylko być cierpliwym i czekać...

arti85944
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 maja 2008, 07:46
Lokalizacja: bielsko-biała

[80 B3]

Post autor: arti85944 » 27 cze 2008, 12:48

Kolego drogi na allegro to nic nie ma,do tych gazników własnie jest ciezko dostac cokolwiek bo to są japońce.Musisz u siebie gdzies poszukać dobrego sklepu z częsciami do audiczek i ewentualnie zamówić.Naprawde to są ciężko dostępne czesci ale napewno na zamówienie dostaniesz.Ja tez na zamowienie dostałem ten zestaw naprawczy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl