Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] Notlauf?

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

[80 B4 1.9TDI 1Z] Notlauf?

Post autor: Wolf b4 » 29 cze 2008, 17:58

Posiadam audi na boschu po chipie jakis tydzien temu sprawdzałem cisnienie doładowania wyszło 1bar w porównaniu do serii autko smigało elegancko 180 nie było wiekszym problemem... ale wczoraj za chciało mi sie obejrzec filtr powietrza po otwarciu wytrzepałem go troche z owadów... po tym zabiegu ruszyłem w trase i tu sie zaczeły dziwne rzeczy jadac na obojetnie jakim biegu 2000 obrotów po dodaniu gazu obroty skakały na 2400 bardzo szybko i brakowało mocy teraz rozpedza sie tylko do 160 i koniec. Czy to moze byc notlauf czy moze cos innego?

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 29 cze 2008, 18:00

Albo uszkodziłeś przepływomierz, albo kostka może nie łączy :?:

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 29 cze 2008, 18:04

Co to za czips co to po zmianie filtra, cisnienie doladowania przekracza znacznie żadanie mapy. Czips byl robiony na zasyfionym filtrze ?? Przed modem tuner mierzyl jakie cisnienie jest w serii ??.


Podłacz VAG a i zczytaj bledy oraz zaloguj dynamicznie grupe 000 normalnie.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 cze 2008, 18:06 przez przemik, łącznie zmieniany 1 raz.

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 29 cze 2008, 18:06

No kabel od przepływki sie naciagnał bo go nie odpinałem :-|

[ Dodano: 2008-06-29, 18:08 ]
Filtr nie był za syfiony. przed nie mierzyłem cisnienia

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 29 cze 2008, 18:12

jak naciągnąłeś kable to pewnie któryś nie wytrzymał. Zacznij od sprawdzenia przewodów.

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 29 cze 2008, 18:53

Przewody sprawdzic miernikiem?

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 29 cze 2008, 19:14

Wolf b4 pisze:Przewody sprawdzic miernikiem?
tak na omomierz i jedziesz,

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 cze 2008, 19:22

Wolf b4, coś Ty znowu nawywijal ;-) Sprawdz przewody od przeływki i kostke sama przepływka tak łatow tez sie nie uszkadza, zacznij od najprostrzego, jak nie dasz rady to wpadnij.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 29 cze 2008, 22:58

przemik, co to za teorie wymsliles ze cos ma chip wspulnego z tym problemem

napewno cos w kostce nie laczy i tyle

kiedys mialem taki przypadek ze auto slabe i wszystkie wtyczki podlaczone i cale a po sciagnieciu gumki na wtyczce os n75 okazalo sie ze obydwa kabelki urwane :-P

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 cze 2008, 08:04

Na poczatek wszystkie wtyczki do sprawdzenia szcególnie przy Lmm, jeżeli bedzie wszystko OK mozliwe ze oprogramowanie padło lub pompa

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 30 cze 2008, 11:48

hct pisze:przemik, co to za teorie wymsliles ze cos ma chip wspulnego z tym problemem

napewno cos w kostce nie laczy i tyle

kiedys mialem taki przypadek ze auto slabe i wszystkie wtyczki podlaczone i cale a po sciagnieciu gumki na wtyczce os n75 okazalo sie ze obydwa kabelki urwane :-P
Ja nie napisalem ze ma coś WSPÓLNEGO.... napisalem ze moze miec, a to roznica.

Co do "core" problemu.... podłacz VAG a bo jak na razie szuakcie dziury w ..... ;-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 cze 2008, 16:44

Soft sam z siebie wysypać sie nie moze, jak juz to do sprawdzenia lutowania badz podstawki. I ja proponuje zaczac od tego bo bedzie jak u mnie rozbierzesz pól auta a na koniec okaze sie ze kość miała zwarcie i działy sie cuda <ok>

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 30 cze 2008, 16:52

Panowie autko chodziło jak trzeba.

Kolega zaglądnął do filtra powietrza i od razu miał kłopot, więc chyba należy zacząć od najprostszych rzeczy a nie od razu wyciągać kompa, poprawiać softy, czy jakieś inne cuda <piwo>

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 03 lip 2008, 18:41

Znalazłem usterke tak jak mi radziliscie zajrzałem do kostki od przepływki jeden kabelek był uszkodzony ale naprawiłem to i autko znów smiga jak ta lala :mrgreen: Mam jeszcze jedno pytanie czy nie zaslepiony kruciec (to ten gdzie wpina sie barometr zeby sprawdzic cisnienie turbo) ma jakis wiekszy wpływ na osiagi?? Dziekuje wszystkim za rady <piwo>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 lip 2008, 20:43

Jesli mówisz o tym króccu malenkim na czóbku kolektora i jest on nie zaślepiony gumka to jak najbardziej ma to wpływ na moc... kazda nieszelnosc w którym kolwiek miejscu układu dolotowego ma wpływ na moc, spalanie i prace silnka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl