[80 B4 1.9TDI 1Z] Notlauf?
[80 B4 1.9TDI 1Z] Notlauf?
Posiadam audi na boschu po chipie jakis tydzien temu sprawdzałem cisnienie doładowania wyszło 1bar w porównaniu do serii autko smigało elegancko 180 nie było wiekszym problemem... ale wczoraj za chciało mi sie obejrzec filtr powietrza po otwarciu wytrzepałem go troche z owadów... po tym zabiegu ruszyłem w trase i tu sie zaczeły dziwne rzeczy jadac na obojetnie jakim biegu 2000 obrotów po dodaniu gazu obroty skakały na 2400 bardzo szybko i brakowało mocy teraz rozpedza sie tylko do 160 i koniec. Czy to moze byc notlauf czy moze cos innego?
Co to za czips co to po zmianie filtra, cisnienie doladowania przekracza znacznie żadanie mapy. Czips byl robiony na zasyfionym filtrze ?? Przed modem tuner mierzyl jakie cisnienie jest w serii ??.
Podłacz VAG a i zczytaj bledy oraz zaloguj dynamicznie grupe 000 normalnie.
Pozdrawiam
Podłacz VAG a i zczytaj bledy oraz zaloguj dynamicznie grupe 000 normalnie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 cze 2008, 18:06 przez przemik, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja nie napisalem ze ma coś WSPÓLNEGO.... napisalem ze moze miec, a to roznica.hct pisze:przemik, co to za teorie wymsliles ze cos ma chip wspulnego z tym problemem
napewno cos w kostce nie laczy i tyle
kiedys mialem taki przypadek ze auto slabe i wszystkie wtyczki podlaczone i cale a po sciagnieciu gumki na wtyczce os n75 okazalo sie ze obydwa kabelki urwane
Co do "core" problemu.... podłacz VAG a bo jak na razie szuakcie dziury w .....
Znalazłem usterke tak jak mi radziliscie zajrzałem do kostki od przepływki jeden kabelek był uszkodzony ale naprawiłem to i autko znów smiga jak ta lala :mrgreen: Mam jeszcze jedno pytanie czy nie zaslepiony kruciec (to ten gdzie wpina sie barometr zeby sprawdzic cisnienie turbo) ma jakis wiekszy wpływ na osiagi?? Dziekuje wszystkim za rady