Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1Z] Przełącznik kierunkowskazów nie odbija

Awatar użytkownika
Kamil 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 27 lip 2007, 21:42
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: Kamil 20 » 29 cze 2008, 23:58

ja czyściłem z rok temu i nie mam problemów. wyczyść wszystko i możesz popryskać takim preparatem w spreyu do styków. po wyczyszczeniu spryskałem czymś takim. tak jak pisałem do tej pory jest ok <ok>

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 30 cze 2008, 09:02

guliusz pisze:.Rozwierciłem nity i zamiast nich z umiarem skręciłem
Ale kolega ma B4,a tam jest przełącznik kierunków dzielony-oddzielnie wycieraczki,oddzielnie światła i kierunki,więc wystarczy rozkręcić śrubki małe -4szt.-torx,złożenie i rozebranie nie jest specjalnie trudne.W/g mnie pękł taki element -czarny,który powoduje zatrzask dźwigni-jest podparty taką dość mocną sprężyną,a koniec ten elastyczny ,który się poddaje przy włączaniu jest dość cienki i po iluś tam razach pęka w najcieńszym miejscu -około1 mm.Element ten widoczny po zdjęciu górnej części włącznika-czyli dźwigni świateł.Możliwe,że ten biały co wystaje z obudowy w kierunku kierownicy też się uszkodził-jest dość delikatny.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 04 lip 2008, 15:33

u mnie nic sie nie uszkodzilo :) wczoraj rozkrecilem pajaka wyczyscilem styki popsikalem preparatem na styki i dziala wszystko jak nalezy

Awatar użytkownika
zawodnik88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 244
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:52
Lokalizacja: Dąbrowa górnicza

Post autor: zawodnik88 » 17 gru 2009, 20:30

A ja mam takie pytanie jak wyjąc cały ten przełącznik zespolony z kolumny

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 17 gru 2009, 20:41

zawodnik88 pisze:A ja mam takie pytanie jak wyjąc cały ten przełącznik zespolony z kolumny
https://audi80.pl/all-how-to-przelac ... t17467.htm

grzesiek79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 280
Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
Lokalizacja: EP

Post autor: grzesiek79 » 19 gru 2009, 15:06

kubik pisze:zawodnik88 napisał/a:
A ja mam takie pytanie jak wyjąc cały ten przełącznik zespolony z kolumny


https://audi80.pl/all-...tla-vt17467.htm
kubik, koledze chodziło raczej jak wyjąć cały przełącznik :roll:
spojrzałem w line na szybko i nie dostrzegłem tego opisu :cry:


zawodnik88, jakbyś użył szukajki napewno yś znalazł niejeden temat z takim opisem
żeby dobrać sie do przełącznika musisz ściągnąć kierownice, następnie w obudowie pająka od spodu są 2 śrubki i ściągasz górną obudowe. z dołu jest jeszcze taki otworek : tam musisz spasować albo imbus albo śrubokręt. po takim zabiegu wyciągasz przełącznik :-P

carlos79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 11 sty 2009, 14:40

Post autor: carlos79 » 26 gru 2009, 19:54

Canibal pisze:witam nie bede zakladal nowego tematu tylko podepne sie pod ten otoz mam problem nie dzialaja mi dlugie tzn jak wezme raczke do siebie to sie dlugie zapalaja a jak wezme od siebie aby palily sie ciagle to gasna mi wszystkie swiatla i nie mam zadnych procz pozycyjnych i teraz pytanie ktora czesc w pajaku za to odpowiada ? a raczej ktory styk ?
Jeżeli wyciągniesz wyłącznik świateł to od tyłu zobaczysz małą dziurkę i w niej blaszkę ze styku to własnie jest styk od świateł drogowych.Spróbuj go lekko docisnąć w dół żeby był niżej bo prawdopodobnie nie styka ci to i światła mijania się wyłączają ale nie załaczają drogowe.U mnie to było przyczyną. Nie musiałem nawet rozbierać wyłącznika.

miechalek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 28 mar 2011, 16:12

Post autor: miechalek » 02 maja 2011, 11:44

Podłącze sie do tematu, po kupnie Audiczki kierunkowskaz odbijał normalnie, niestety po zdjęciu kierownicy w celu montażu radia i jej ponownym założeniu kierunki nie odbijają. Po demontażu pająka i sprawdzeniu jego działania doszedłem do wniosku ze wszystko jest w jak najlepszym pożądku, założyłem wszystko na kolumnę kierowniczą i odkryłem ze jest luz pomiędzy "tym wystającym pipkiem na kierownicy", a "pipkiem" pająka, wygląda to tak jakby wieloklin na wałku był za krutko nacięty albo kierownica nie dochodzi do końca, odkryłem też ze mam jakiś dziwny sprężynujący luz, tzn. mogę lekko docisnąć już założoną kierownice i wtedy kierunkowskaz prawy odbija a lewy tylko lekko zachacza, niewystarczająco zeby go wyrzucić. czy te luzy są normalne? A może dokleić kawałek plastiku do tego "wystającego pipka na kierownicy"?

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 03 maja 2011, 18:01

miechalek, Zbyt głęboko osadziłeś pająka na kolumnie, przesuń go bliżej kierownicy to będzie ok.

miechalek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 28 mar 2011, 16:12

Post autor: miechalek » 03 maja 2011, 18:45

Niestety osadzając pająka płyciej spowoduje powstanie przestrzeni pomiedzy maskownica pająka a obudowa zegarów, co wyglada paskudnie. Czy sprezynujacy luz na drążku kierowniczym o którym pisałem, bo nie wim czy wszystko jest ok? a moze lepiej dokleić cos żeby wydluzyc część kierownicy odpowiedzialną za wyrzucanie kierunków?

[ Dodano: 2011-05-05, 08:13 ]
czy naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc ?

Yarko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:38
Lokalizacja: Łódź

problem z długimi

Post autor: Yarko » 27 maja 2011, 07:30

Witam,
żeby nie zakładać nowego wątku podepnę się pod już istniejący.
Nie wiem czym to jest spowodowane ale od jakiegoś czasu po włączeniu świateł od razu wchodzą mi długie mimo, że pozycja drążka jest prawidłowa i powinny to być światła jezdne. Dopiero jak przejadę kilka kilometrów i samochód jest rozgrzany to problem znika (no chyba, że wjadę w jakąś dziurę to znów wbijają mi się długie).
Jeszcze jedna sprawa- po przekręceniu kluczyka w stacyjce wycieraczki wykonują jedno pełne machnięcie mimo, że nie są włączone.
Będę wdzięczny za poradę co z tym zrobić, żeby działało jak należy.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 maja 2011, 10:53

Yarko pisze:no chyba, że wjadę w jakąś dziurę to znów wbijają mi się długie).
pajak
Yarko pisze:po przekręceniu kluczyka w stacyjce wycieraczki wykonują jedno pełne machnięcie mimo, że nie są włączone
dziwne ze za kazdym szuka pozycji poczatkowej wycieraczek, no bo zeby sie w pajaku i prawa strona zuzyla, to chyba jakis pech by musial byc
tu dodatkowo, moze byc silniczek oraz przekaznik, w silniczku jest talezyk ktory ustala pozycje wyjsciowa wycieraczek, aby zawsze z niej startowaly

Yarko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:38
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Yarko » 30 maja 2011, 18:40

Dziękuję za sugestie- jutro postaram się rozkręcić i sprawdzić co to tam w rzeczywistości szwankuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl