Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 3a] Przepływka

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[B3 3a] Przepływka

Post autor: misiek440 » 26 cze 2008, 12:22

Czy ma ktoś jakiś opis jak to naprawić ,rozebrać, i poustawiać aby niczego nie zepsuć.
Czytałem tematy na temat przepływki, jednak w większości są opisywane te klepkowe.
A u mnie jest to okrągła klapka w leju co się odchyla.
Powoli mam już tego badziewia dość i zastanawiam się nad amputowaniem tego urządzenia. Co o tym myślicie( ale zostanę pojechany :-P )

Awatar użytkownika
Narki1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 27 maja 2008, 14:43
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Narki1 » 26 cze 2008, 13:46

Witam
Ja mam taką samą i po wybuchu klapka przypomina chińską literę. Zamierzam się zabrać za rozebranie i ewentualnie regenerację. To potrwa jeszcze ze dwa tygodnie ale postaram się zrobić fotki. Jeżeli oczywiście coś z tego będzie.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 26 cze 2008, 14:06

u mnie wszytko wygląda idealnie, klapka pracuje bardzo lekko ,nie powyginana itp. A silnik nie dostaje powietrza :evil:

Awatar użytkownika
Narki1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 27 maja 2008, 14:43
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Narki1 » 26 cze 2008, 14:34

W którejś części "sam naprawiam audi 80" opisana była procedura regulacji szczeliny przepływomierza. Poszukaj. Jak nie znajdziesz to daj znaka to ja poszukam.
Pozdr

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 28 cze 2008, 21:54

Przepływki ciąg dalszy: ostatni nie mam czasu i autko mam tylko na gaz(ściągałem talerzyk z przepływki) natomiast bardzo zastanowiło że samochód dalej przymulało,a przecież po drodze już prawie żadnej elektroniki, z ciekawości ściągałem kabel z przepływomierza i problem znikł. I teraz się zastanawiam dlaczego, czy sygnał z przepływki może przestawiać zapłon?? czy jest coś jeszcze po drodze?

mam instalacje gazową pierwszej generacji bez żadnej elektroniki :shock:

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 01 lip 2008, 13:16

misiek440, wez juz w koncu wywal ten gaz z tego mechanicznego wtrysku, zrób z nim porzadek i bedziesz mial swiety spokoj. Albo ewentualnie zrob na stałe zasilanie tylko gazem, bo tych dwoch rzeczy nie pogodzisz. Jeszcze nie tak dawno pisales, ze u Ciebie wszystko jest super i w ogole miodzio na gazie, a tu coraz wiecej postów z problemami.
Jestes typem czlowieka, taki zreszta jak ja, ktory musi miec wszystko idealnie. Na gazie NIGDY mechaniczny wtrysk nie bedzie dzialal, nie Ty jeden to przerabiales.
Gratuluje uporu :))

Wiem ze moj post nic nie wnosi.


Jeszcze raz napiszę - mechaniczny wtrysk to arcydzieło sztuki inżynierskiej. Jakość i precyzja części jest niesamowicie wysoka. ZABIJANIE tego gazem, bo jest 500 zł taniej w skali miesiąca to nieporozumienie :)

<piwo>
<piwo>

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 01 lip 2008, 23:09

jak sie zarobia 1500 to wkali miesiąca to jest to ogrom :-/ , a i powaznie zastanawiam się nad zasilaniem samym gazem. Da mi to trchę korzyści, zniknie zwężka itp tylko problem z reduktorem aby te membrany się nie rozsypały.

A jak wyciągnę gaz to wogule nie pojadę bo ona na bezynie przestała jeździć przez ten wynalazek audi---przepływka to ustrojstwo mnie do szału doprowadza.

[ Dodano: 2008-07-02, 08:51 ]
tzn problem na bank jest z przepływomierzem i na pewno nie po wystrzale. Na gazie jeźzi rewelacyjnie ale po ściągnięciu klapki z przepływomierza, na benzynie też problem też występował z przymulaniem i to po podpięciu wtyczki od przepływki, więc to na bank te ustrojstwo.
Powiedz mi w którym miejscu ma być ten talerzyk w pozycji zpoczynku, czy ma on być poniżej pozycji "zero" czy powyżej i mniej więcej ile.

[ Dodano: 2008-07-02, 08:53 ]
do tego przed mną ktoś już tam grzebał bo są śrubki zmasakrowane na maksa(chyba nie miał imbusa i nożem to otwierał :shock: )

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 02 lip 2008, 10:39

misiek440, a ja i tak Ci będę truł zebyś to wypieprzył :) <ok>

Proponuje kupić inny przepływomierz, jeśli ten ktoś zmasakrował.
Talerzyk ma być oddalony o 1,9 - 2,2 mm (jego wyżej położona krawędź) od granicy gardzieli. Generalnie chodzi o to, żeby benzyna pod ciśnieniem, wypychając palec rozdzielacza paliwa, nie "dopychała" klapki w dół podczas rozruchu, bo to wyłapuje potencjometr i jest problem z rozruchem.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 02 lip 2008, 23:16

Fura naprawiana prawie :mrgreen: , nie wiem czy my go poprawnie ustawili ale jeździ na gazie i benzynie a odpala na benzynie :mrgreen: . Zlikwidowaliśmy luz tzn w spoczynku do d pracy(opór przez sprężynkę) wynosił około 5mm teraz go wogule nie ma a przepływka jest deczko wyżej niż poziom zero (całkowicie zamknięta).

Teraz jeszcze nie wiem czemu mam 1100 obrotów na jałowym biegu :?:
czujnik temp wymieniony, na przepustnicy styki działają i dochodzi wszytko
i na gazie i na benzynie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl