Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0E ABK] cykanie silnika pomocy!!!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 02 lip 2008, 18:02

Paweł 22 ten sam wymiatacz masz co ja głowa mnie o to boli mi mówią ze to szklanka inni ze zawory sam juz nie wiem wiem ze te odpalanie po postoju nie ma znaczenia czy to rano czy po jezdzie jak postoji troche to cykanie na pioczątku jest wyraźne puzniej ustepuje ale jak sie maske podniesie to slychac juz ciche cykanie miejmy nadzieje Paweł 22 ze nam dwóm bedzie razniej i szybko dowiemy sie co to tak naprawde jest

Awatar użytkownika
paweł 22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 lis 2007, 21:41
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweł 22 » 02 lip 2008, 19:35

kolego tomek1982 nie masz co sie też za bardzo obawiać bo ja juz tak zrobiłem 10000 i dalej jeździ.Ale to troche jest denerwujące,no i mam nadzieje ,ze dowiemy sie co to jest.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 02 lip 2008, 19:44

hehe no myśle ze tak jak możesz to wejdz na gg wysłąłem ci wiadomość

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 02 lip 2008, 21:51

Ejj Misiek przecież to nie ja napisałem że to krokowiec tylko wtrysk to co mi wytykasz :-P



A co do kłopotów kolegów to potwierdzam że będzie to sprawka szklanek






sorry za spam

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 02 lip 2008, 22:26

O bosze, przecież można odpiąć krokowca na odpalonym silniku i zobaczyć czy "cykanie" ustanie. Wtryskiwacz zresztą również, nic się nie powinno stać. Najwyżej, silnik będzie na chwilę chodził na trzy cylindry.

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 04 lip 2008, 16:15

szklanki strasznie łatwo wymienić, zdejmujemy pokrywke zaworów odkrecamy wałek oznaczając każdą podpore wału zeby puźniej nie pozakładac inaczej, zdejmujemy wałeczek i bierzemy łapkami wyciągamy szklanki po kolei wkładajac nowe... puźniejzakładamy wałeczek i śmigusiamy jak ta lala... to takie prosty opis, gdzie zapomniałem jeszcze ze trzeba ustawic na początku dolne koło rozżadu w pozycji "0" i górne koło rozrządu zobaczyc w jakiej pozycji ma kropke i potem załozyc tak samo... i finito...
a potem słuchać czy to to... ale raczej tak:), a jesli nie to gdzieś upieram sie na przeskoku iskry:)

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

[80 B4 2.0E ABK] cykanie silnika pomocy!!!

Post autor: tomek1982 » 17 sie 2008, 16:35

stuka popychacz każdy mi to mówi i teraz pytanko.wiadomo trzeba odkręcić dekiel zobaczyć w jakim stanie jest wałek rozrządu zdiąć głowice zobaczyć gniazda wymienić uszczelniacze zrobić planowanie i boje sie że po tym planowaniu będzie już nie ten sam silnik wiadomo minimalny szlif opusci głowice i parametry sie zmienią podpowiedzcie mi prosze na jakie koszta sie szykować ze by auto posłużyło jeszcze ładnych parę lat tym bardziej że mam ją ok 4 miesięcy
proszę o podpowiedz co pokoleii zrobić ponieważ chciał bym się już zorientować gdzie można pewnie to naprawić i jakie koszta Pozdrawiam

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 18 sie 2008, 09:17

Z tym szlifem głowicy bez paniki.Inne parametry?Inny motor?U jakiego piekarza byłeś że ci takich...naopowiadał,producent dopuszcza taką operacje i to ci powinno wystarczyć <ok> Po szlifie motor będzie szczelniejszy i uszczeleczka pod głowicą nowa.Sam szlif to od 50-150zł zależy od głowicy.Kosztować cie będzie dem./montaż głowicy i inne prace(generalnie robocizna).Uwaga,nie oddawaj auta w nieznane ręce.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 18 sie 2008, 18:14

hehe dzieki wielkie oddaje go tylko jednemu przeważnie który zna się na tym po prostu chciałem wiedzieć opinnie uzytkowników audi 80
dzieki wielkie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl