[80 B4 2.0E ABK] cykanie silnika pomocy!!!
Paweł 22 ten sam wymiatacz masz co ja głowa mnie o to boli mi mówią ze to szklanka inni ze zawory sam juz nie wiem wiem ze te odpalanie po postoju nie ma znaczenia czy to rano czy po jezdzie jak postoji troche to cykanie na pioczątku jest wyraźne puzniej ustepuje ale jak sie maske podniesie to slychac juz ciche cykanie miejmy nadzieje Paweł 22 ze nam dwóm bedzie razniej i szybko dowiemy sie co to tak naprawde jest
szklanki strasznie łatwo wymienić, zdejmujemy pokrywke zaworów odkrecamy wałek oznaczając każdą podpore wału zeby puźniej nie pozakładac inaczej, zdejmujemy wałeczek i bierzemy łapkami wyciągamy szklanki po kolei wkładajac nowe... puźniejzakładamy wałeczek i śmigusiamy jak ta lala... to takie prosty opis, gdzie zapomniałem jeszcze ze trzeba ustawic na początku dolne koło rozżadu w pozycji "0" i górne koło rozrządu zobaczyc w jakiej pozycji ma kropke i potem załozyc tak samo... i finito...
a potem słuchać czy to to... ale raczej tak:), a jesli nie to gdzieś upieram sie na przeskoku iskry:)
a potem słuchać czy to to... ale raczej tak:), a jesli nie to gdzieś upieram sie na przeskoku iskry:)
[80 B4 2.0E ABK] cykanie silnika pomocy!!!
stuka popychacz każdy mi to mówi i teraz pytanko.wiadomo trzeba odkręcić dekiel zobaczyć w jakim stanie jest wałek rozrządu zdiąć głowice zobaczyć gniazda wymienić uszczelniacze zrobić planowanie i boje sie że po tym planowaniu będzie już nie ten sam silnik wiadomo minimalny szlif opusci głowice i parametry sie zmienią podpowiedzcie mi prosze na jakie koszta sie szykować ze by auto posłużyło jeszcze ładnych parę lat tym bardziej że mam ją ok 4 miesięcy
proszę o podpowiedz co pokoleii zrobić ponieważ chciał bym się już zorientować gdzie można pewnie to naprawić i jakie koszta Pozdrawiam
proszę o podpowiedz co pokoleii zrobić ponieważ chciał bym się już zorientować gdzie można pewnie to naprawić i jakie koszta Pozdrawiam
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Z tym szlifem głowicy bez paniki.Inne parametry?Inny motor?U jakiego piekarza byłeś że ci takich...naopowiadał,producent dopuszcza taką operacje i to ci powinno wystarczyć <ok> Po szlifie motor będzie szczelniejszy i uszczeleczka pod głowicą nowa.Sam szlif to od 50-150zł zależy od głowicy.Kosztować cie będzie dem./montaż głowicy i inne prace(generalnie robocizna).Uwaga,nie oddawaj auta w nieznane ręce.