[80 B3 1.8 DZ] Opinie
U siebie w 2.2 tez mam mechaniczny wtrysk i instalacje LPG i nie ma mowy o jakimś strzale. Jak znajdziesz zaklad co sie zna na tym,to dobrze Ci zaloza i nie bedziesz mial z tym problemow. Tak jak powyzej pisali - idealny stan ukladu zaplonowego to podstawa . Osobiscie jezdze 30% PB / 70% LPG ,zeby nie zapiekł się układ wtryskowy. Ostatecznie montuj BLOS ... wtedy będzie pracował idealnie :mrgreen:
- Mariusz87 B3
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 lip 2008, 16:02
- Lokalizacja: Płock
tez mam ten silnik i chcialbym do niego LPG zalozyc ale sie waham roznie o tym mowia jedni narzekaja inni nie sam juz nie wiem.
wydaje mi sie ze to zalezy do firmy ktora zakłada instalacje ale jak znależć taka która zalozy dobrze i nie bedzie problemów?? naprawde nie wiem juz sam czy warto. samochod ze złą instalacja gazowa to porazka jest nie na moje nerwy
wydaje mi sie ze to zalezy do firmy ktora zakłada instalacje ale jak znależć taka która zalozy dobrze i nie bedzie problemów?? naprawde nie wiem juz sam czy warto. samochod ze złą instalacja gazowa to porazka jest nie na moje nerwy
Napisze całą prawdę: ponieważ mam silniczek 3A i LPG
Znajomy, dobry gazownik założył mi instalacje I generacji abym nie miał problemów z sondą. Instalacja jest z kompensacją (różni się dodatkowym wężem do zaworu biegu jałowego). Przy okazji montażu, do wymiany poszła :kopułka,palec, świece,kable, WN, kompletna regulacja zapłonu. NA gazie jeździłem i jeżdżę dalej na benzynie też, nigdy wystrzału nie miałem. Choć dość dużo problemu sprawia nieszczęsny przepływomierz (choć ja miałem go już uszkodzonego na benzynie).
A i jedyne co ci gaz tak naprawdę może uszkodzić to dolot i tą nieszczęsną przepływkę. Dlatego trzeba dbać o stan instalacji WN. Gaz to nic dobrego ale da się z nim żyć, mam podobne przebiegi i wiem jakie są koszta
Więc zakłądaj tylko u dobrego gazownika. I zastanów się między II a drugą generacja,
mi odradzano drugą
Znajomy, dobry gazownik założył mi instalacje I generacji abym nie miał problemów z sondą. Instalacja jest z kompensacją (różni się dodatkowym wężem do zaworu biegu jałowego). Przy okazji montażu, do wymiany poszła :kopułka,palec, świece,kable, WN, kompletna regulacja zapłonu. NA gazie jeździłem i jeżdżę dalej na benzynie też, nigdy wystrzału nie miałem. Choć dość dużo problemu sprawia nieszczęsny przepływomierz (choć ja miałem go już uszkodzonego na benzynie).
A i jedyne co ci gaz tak naprawdę może uszkodzić to dolot i tą nieszczęsną przepływkę. Dlatego trzeba dbać o stan instalacji WN. Gaz to nic dobrego ale da się z nim żyć, mam podobne przebiegi i wiem jakie są koszta
Więc zakłądaj tylko u dobrego gazownika. I zastanów się między II a drugą generacja,
mi odradzano drugą