Piszę tutaj, gdyż chciałbym aby była ciągłość dotycząca mojego autka. Jeżeli moderator stwierdzi, że jednak chce oddzielić temat i przenieść w inne miejsce, to trudno, jakoś się z tym pogodzę.
Za niespełna dwa tygodnie, będzie 11 lat, jak autko jest u mnie. AUDI 80 AVANT 2.0E ABK. Czysta benzyna, nigdy nie miał gazu. Wypuszczony z fabryki listopad 1994, pierwsza rejestracja styczeń 1995 r. Auto kupiłem w Niemczech za 2000 euro, co na ówczesny czas, dało około 6500 zł. Jest to mój pierwszy samochód. Nigdy u mnie w domu nie było samochodu. Nie znam się w ogóle na samochodach. Samochodu używam tylko jako laik - amator do przemieszczenia się z punktu A do punktu B. Przez te 11 lat zrobiłem około 119 000 km, z czego 40% to trasa, a 60% to pola, łąki i lasy (taka praca).