[80 B3 2.0E 3A] Falujące obroty.
Nie posiadam ale krokowca można łatwo sprawdzić na zasilaczu stabilizowanym z regulacją prądu
Zapinamy krokowiec pod zasilacz i powoli zwiększamy prąd (mA) obserwując wychylenie krokowca - powinno być płynne i iść proporcjonalnie za wzrostem prądu ( mA )
Niestety nie znam pradu przy którym on jest otwarty na maxa choć bawiłem się krokowcem na zasilaczu
Ile auto ma przejechane kilometrów ? mi tez obroty wariowały okazał się wytarty potencjometr ale to sobie zostaw na sam koniec jak już wszystkie inne mozliwości wykluczysz - silnik 3A ma ke-motronic tak jak 6A
https://audi80.pl/b3-20-6a-obroty-py ... htm#309615
Zapinamy krokowiec pod zasilacz i powoli zwiększamy prąd (mA) obserwując wychylenie krokowca - powinno być płynne i iść proporcjonalnie za wzrostem prądu ( mA )
Niestety nie znam pradu przy którym on jest otwarty na maxa choć bawiłem się krokowcem na zasilaczu
Ile auto ma przejechane kilometrów ? mi tez obroty wariowały okazał się wytarty potencjometr ale to sobie zostaw na sam koniec jak już wszystkie inne mozliwości wykluczysz - silnik 3A ma ke-motronic tak jak 6A
https://audi80.pl/b3-20-6a-obroty-py ... htm#309615
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 sty 2009, 19:14
- Lokalizacja: Wrocław
LEKARSTWO falujace obroty audi 80 2.0 oznaczenie silnika 3a
koledzy sluchajcie, po sprawdzeniu dolotu, kabli swiec filtra powietrza i paliwa zmianie przeplywomierza (mam 2 na czesci) i co tam sobie wymyslicie, w moim przypadku byl to uszkodzony czujnik stuku w autoryzowany serwisie cos kolo 150 zl a podruba okolo 60 zl, do tego wymienic na nowy bezpieczniki w kasecie bezpiecznikow tam gdzie pisze MOTOR.
mi pomoglo i moja coupeja na 3 biegu pieknie do odciecia ciegnie
czujnik stuku w silniku 3a i aad znajduje sie w bloku silnika za alternatorem przykrecony na klucz 13 a przewod idzie od niego az po miejscie gdzie jest zamontowany akumulator.
radze odkrecic i ogladnac czy nie jest polamany plastik. (odlaczcie akumulator zeby nie zrobic zwarcia przy alternatorze )
Pozdrawiam Piotrek Wrocław
mi pomoglo i moja coupeja na 3 biegu pieknie do odciecia ciegnie
czujnik stuku w silniku 3a i aad znajduje sie w bloku silnika za alternatorem przykrecony na klucz 13 a przewod idzie od niego az po miejscie gdzie jest zamontowany akumulator.
radze odkrecic i ogladnac czy nie jest polamany plastik. (odlaczcie akumulator zeby nie zrobic zwarcia przy alternatorze )
Pozdrawiam Piotrek Wrocław