[B3 80 coupe + B4 S2] FWD na Quattro
[B3 80 coupe + B4 S2] FWD na Quattro
Witam wszystkich. Chciałem się przywitać ponieważ jestem świeżo zarejestrowanym użytkownikiem na tym forum wiec... Witam
Aktualnie pracuje nad budową VW Golfa 1 bardzo mocnego ale to mało ważny temat.
Zamierzamy podjąć się równolegle kolejnego projektu mianowicie:
Baza: Audi 80 coupe 8B bodajże (ta kanciata fajna buda za grosze na allegro)
Dawca: Audi S2 ABY quattro
prosto mówiąc, wsadzić do tej kanciatej budy silnik i napęd z S2 oraz poddać wszystko lekkim modyfikacją.
Moje pytanie jest następujące dlatego temat jest w dziale NAPĘD:
czy 80coupe kanciate FWD ma wszystkie mocowania, tunel itp aby można było zaadoptować napęd quattro + belka + miejsce na dyfer (pod podłogą bagażnika) z S2 ? czy lepiej bazowo kupić 80 coupe quattro ?
pozdrawiam i liczę na pomoc.
[ Dodano: 2008-07-16, 14:53 ]
PS. Znalezłem takie coś co raczej wyklucza projekt FWD na AWD
http://www.forum.apmotorsport.pl/viewtopic.php?t=1018
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=13751&highlight=prz%F3d++quattro
ale te tematy dotyczą B3...
Aktualnie pracuje nad budową VW Golfa 1 bardzo mocnego ale to mało ważny temat.
Zamierzamy podjąć się równolegle kolejnego projektu mianowicie:
Baza: Audi 80 coupe 8B bodajże (ta kanciata fajna buda za grosze na allegro)
Dawca: Audi S2 ABY quattro
prosto mówiąc, wsadzić do tej kanciatej budy silnik i napęd z S2 oraz poddać wszystko lekkim modyfikacją.
Moje pytanie jest następujące dlatego temat jest w dziale NAPĘD:
czy 80coupe kanciate FWD ma wszystkie mocowania, tunel itp aby można było zaadoptować napęd quattro + belka + miejsce na dyfer (pod podłogą bagażnika) z S2 ? czy lepiej bazowo kupić 80 coupe quattro ?
pozdrawiam i liczę na pomoc.
[ Dodano: 2008-07-16, 14:53 ]
PS. Znalezłem takie coś co raczej wyklucza projekt FWD na AWD
http://www.forum.apmotorsport.pl/viewtopic.php?t=1018
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=13751&highlight=prz%F3d++quattro
ale te tematy dotyczą B3...
Ostatnio zmieniony 16 lip 2008, 15:07 przez vr6k3, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli chcesz przełożyć graty z S-ki to najlepszym rozwiązaniem jest kupno nadwozia już z Quattro, przerabianie ośki moim jak i pewnie innych zdaniem jest bez sensu. Ale jeżeli masz dojście do S2 to nie lepiej działać oryginał niż bawić się w przekładki?? Chyba że dawca jest w kiepskim stanie i tylko mechanika się do czegoś nadaje. Niemniej jednak jeżeli masz wszystkie potrzebne do przekładki graty kup budę z Quattro i dopiero rób z 2 aut jedno, do ośki się nie pchaj.
są różnice w budzie. niepamietam jak w kancie są montowane tylnie amory i cała belka.
w Quattro są normalne kolumny wiec juz moze być problem z zamontowaniem kolumn tylnych. a co za tym idzie niemożność ustawienia geometrii (wbrew pozorom kąt pochylenia koła tylniej osi która defakto napędza samochód jest bardzo ważna. bez tego nie ustawisz zbieżności z przodu)
wg mnie jest z tym dużo roboty. nie mówie ze jest niewykonalne ale wg mnie nieopłacalne.
a tak BTW
to czemu zamierzasz budować Quattro w starej budzie :?:
czyzbyś chciał zbudować coś takiego http://www.autokrata.pl/ogien/781/audi_ ... ji_potwor/
w Quattro są normalne kolumny wiec juz moze być problem z zamontowaniem kolumn tylnych. a co za tym idzie niemożność ustawienia geometrii (wbrew pozorom kąt pochylenia koła tylniej osi która defakto napędza samochód jest bardzo ważna. bez tego nie ustawisz zbieżności z przodu)
wg mnie jest z tym dużo roboty. nie mówie ze jest niewykonalne ale wg mnie nieopłacalne.
a tak BTW
to czemu zamierzasz budować Quattro w starej budzie :?:
czyzbyś chciał zbudować coś takiego http://www.autokrata.pl/ogien/781/audi_ ... ji_potwor/
Po pierwsze to naucz się poprawnie identyfikować i nazywać modele.
Nie bylo Audi 80 Coupe, tylko po prostu Audi Coupe, jako podkreslenie, ze to zupelnie inny model
A co do rezanka, to jako bazy szukasz Coupe typ 85, a nie 8B, bo 8B to właśnie m.in Coupe S2.
Jeśli chodzi o bude starej Coupe, to zupelnie inny jest tunel i cała podłoga za przednimi fotelami, w porównaniu do wersji quattro
Nie bylo Audi 80 Coupe, tylko po prostu Audi Coupe, jako podkreslenie, ze to zupelnie inny model
A co do rezanka, to jako bazy szukasz Coupe typ 85, a nie 8B, bo 8B to właśnie m.in Coupe S2.
Jeśli chodzi o bude starej Coupe, to zupelnie inny jest tunel i cała podłoga za przednimi fotelami, w porównaniu do wersji quattro
chcialbym odkurzyc temat moze ktos mi podpowie, czy problem z przekladka quattro jest w budzie 8B. bo zbiornik mam w sumie w bagazniku, tunel glebokie, wiec moze jakis litosciwy gebels zrobil to tak ze moge to opanowac. a i jeszcze jak tam patrze na ta podloge i na allegro na tylne belki to patrze ze moze daloby rade. moze ktos by sie ulitowal i podrzucil mi zdjecie spodu w quattro w 8B jakis sensownie obrazujace sprawe, bo mam chec na rezanie z racji tego ze juz wszystko naprawilem w aucie i zostalo wlazenie blos'a a rece swiezbia dalej.
z gory dziekuje i mam nadzieje na pomoc
z gory dziekuje i mam nadzieje na pomoc
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Michal_R,
Przerabianie nadwozia nie jest zajęciem dla majsterkowiczów z forum tylko dla warsztatu z kumatym blacharzem i mechanikiem na wyposażeniu(zestaw minimum).Oczywiście są warsztaty które modyfikują czy wręcz budują nadwozia ale są to nienormalne pieniądze idące w dziesiątki a w przypadku aut wyczynowych w setki tyś.złotych.
Czy naprawdę nie można użyć szukajki...
Gebelsy nie znają litości :lol: .Nie da się w domowym garażu przerobić Fwd na Quattro niezależnie od generacji 80tki B2 czy B3 czy B4.Michal_R pisze:wiec moze jakis litosciwy gebels zrobil to tak ze moge to opanowac.
Przerabianie nadwozia nie jest zajęciem dla majsterkowiczów z forum tylko dla warsztatu z kumatym blacharzem i mechanikiem na wyposażeniu(zestaw minimum).Oczywiście są warsztaty które modyfikują czy wręcz budują nadwozia ale są to nienormalne pieniądze idące w dziesiątki a w przypadku aut wyczynowych w setki tyś.złotych.
Czy naprawdę nie można użyć szukajki...
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Michal_R, Masz dwie opcje jedna dla gościa co lubi dłubać druga dla takiego co nie lubi:
Opcja 1:Kupujesz quattro za śmieszne pieniądze(szczególnie z motorem NG bo sobie ludziska z nim często nie radzą) lekko "przytulony",lub taki który świruje z obrotami czy inne atrakcje.Sam doprowadzasz go do kondycji.Sprzedajesz swoją ośkę i zostaje jeszcze kasa na mody.
Opcja 2:Sprzedajesz ośkę dokładasz kasę i kupujesz zadbane quattro.
Nie.Zamieniają się tylko desperaci co nie mogą opchnąć auta.Lepiej sprzedać kapustę w garść i szukać auta.
Opcja 1:Kupujesz quattro za śmieszne pieniądze(szczególnie z motorem NG bo sobie ludziska z nim często nie radzą) lekko "przytulony",lub taki który świruje z obrotami czy inne atrakcje.Sam doprowadzasz go do kondycji.Sprzedajesz swoją ośkę i zostaje jeszcze kasa na mody.
Opcja 2:Sprzedajesz ośkę dokładasz kasę i kupujesz zadbane quattro.
Michal_R pisze:cholera, moze ktos cche sie zamienic na quattro??
Nie.Zamieniają się tylko desperaci co nie mogą opchnąć auta.Lepiej sprzedać kapustę w garść i szukać auta.