Cześć 2 dni temu wymieniłem springi przód na jamexa - 40 czy tam 50 dokładnie nie wie ale ładie usiadły, i tył są "obcięte" od Avanta puki co. też usiadło autko o około 40 mm, Teraz moje Pytanie:
1.Po założeniu przejechałem sie po asfalcie, i kierownica mi sie sama przestawiła na lewo musze ja trzymac bardziej z lewej niż na środku żebym prosto jechał.. o co chodzi? cos sie rozregulowało??
2.Auto przy większych prędkościach dziwnie się zachowuje odczuwam mocniejsze bicie na kierownicy (niewyważone koła) dodam ze przy normalnym zawieszeniu nie było tego tak czuć w sumie ledwo co a teraz jest dosyć mocno i podczas hamowania przy około 120 km/h lekko trzęsie kierownicą, przy mniejszych prędkościach już nie ( mogłem wykrzywić tarcz hamulca?)
3.Już po zakupie zauważyłem że ściąga mi auto lekko na prawą stronę powietrza jest w sam raz ale mam 2 rożne opony na tylnej osi:P;) i teraz po zmianie na niższe zawieszenie o dziwo ściąga minimalnie mniej..
4.Musze jechać na geometrię?? Ustawią mi tam wszystko tak żeby kierownica znowu była na swoim miejscu? Ile taka przyjemność może kosztować??
Przed: PO:
Proszę o pomoc kolegów. Pozdrawiam
[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - obnizanie a prowadzenie-geometria
[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - obnizanie a prowadzenie-geometria
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 15:46 przez MaXuS, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Hyy coś mi sie zdaje ze kolega przy zakladaniu torche za duzo rzeczy poodkrecał i zbierznosc poszła w las.MaXuS pisze:1.Po założeniu przejechałem sie po asfalcie, i kierownica mi sie sama przestawiła na lewo musze ja trzymac bardziej z lewej niż na środku żebym prosto jechał.. o co chodzi? cos sie rozregulowało??
Raz kola do wywazenia i to bez gadania, daw winne moga byc tarcze lub klocki i nic dziwnego ze przy sztywniejszym zawiasie bardziej to jest odczuwalne.MaXuS pisze:2.Auto przy większych prędkościach dziwnie się zachowuje odczuwam mocniejsze bicie na kierownicy (niewyważone koła) dodam ze przy normalnym zawieszeniu nie było tego tak czuć w sumie ledwo co a teraz jest dosyć mocno i podczas hamowania przy około 120 km/h lekko trzęsie kierownicą, przy mniejszych prędkościach już nie ( mogłem wykrzywić tarcz hamulca?)
To albo wina nieprawidłowego ustawiania zbieznosci badz kata, lub zapieczony hamulec z którejs strony <ok>MaXuS pisze:3.Już po zakupie zauważyłem że ściąga mi auto lekko na prawą stronę powietrza jest w sam raz ale mam 2 rożne opony na tylnej osi:P;) i teraz po zmianie na niższe zawieszenie o dziwo ściąga minimalnie mniej..
Jak najbardziej i bez gadania, koszt od 50-100zł zalezy jak gdzie i u kogo ale nie jedz na inne jak komputerowe PS/ Auto wyglada stanowczo lepiejMaXuS pisze:4.Musze jechać na geometrię?? Ustawią mi tam wszystko tak żeby kierownica znowu była na swoim miejscu? Ile taka przyjemność może kosztować??
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 15:45 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silvesters
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 22:55
- Lokalizacja: Zgorzelec