Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Gdzie podłączyć halogeny?

Awatar użytkownika
PiotrekG
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4] Gdzie podłączyć halogeny?

Post autor: PiotrekG » 17 lip 2008, 22:23

Mam pytanie do Kolegów, którzy zakładali u siebie halogeny, lub do tych którzy i bez tego znają się na rzeczy :mrgreen: . Chcę założyć u siebie halogenki, ale nie wiem, gdzie podpiąć się do instalacji. Od razu mówię, że nie znam się na schematach elektryki :roll: .
Myślałem o czymś prostym, czyli o przewodach od tylnych przeciwmgielnych, ale nie wiem, czy to zda egzamin i czy to nie zrobi źle instalacji? Poradźcie coś <piwo>

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Canibal » 17 lip 2008, 23:17

hmm z tego co sie orientuje pownienes miec wtyczke na halogeny bodajze
w B4 byly wyprowadzone kable nie wiem czy we wszystkich u mnie jest zwisa wtyczka ;] poszukaj pod maska u siebie

Awatar użytkownika
PiotrekG
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: PiotrekG » 17 lip 2008, 23:29

Pod maską wprawdzie jeszcze nie szukałem, ale pod deską rozdzielczą nic takiego nie znalazłem w okolicy radia, chyba że to gdzieś indziej niż reszta przycisków jest ukryte :?: :-P

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH

Post autor: IC69 » 17 lip 2008, 23:39

PiotrekG pisze:Myślałem o czymś prostym, czyli o przewodach od tylnych przeciwmgielnych,
Wcale nie głupi pomysł, tylko musisz zastosować przekaźnik, który będzie podawał napięcie na halogeny (powiedzmy, prosto z akumulatora), a jego sterowanie podpiąć pod tylny przeciwmgielny. Nie zapomnij też o bezpieczniku, pomiędzy przekaźnikiem a halogenami.

Awatar użytkownika
PiotrekG
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: PiotrekG » 18 lip 2008, 01:11