[B4] Gdzie podłączyć halogeny?
[B4] Gdzie podłączyć halogeny?
Mam pytanie do Kolegów, którzy zakładali u siebie halogeny, lub do tych którzy i bez tego znają się na rzeczy :mrgreen: . Chcę założyć u siebie halogenki, ale nie wiem, gdzie podpiąć się do instalacji. Od razu mówię, że nie znam się na schematach elektryki :roll: .
Myślałem o czymś prostym, czyli o przewodach od tylnych przeciwmgielnych, ale nie wiem, czy to zda egzamin i czy to nie zrobi źle instalacji? Poradźcie coś
Myślałem o czymś prostym, czyli o przewodach od tylnych przeciwmgielnych, ale nie wiem, czy to zda egzamin i czy to nie zrobi źle instalacji? Poradźcie coś
- IC69
- Przyjaciele
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
Wcale nie głupi pomysł, tylko musisz zastosować przekaźnik, który będzie podawał napięcie na halogeny (powiedzmy, prosto z akumulatora), a jego sterowanie podpiąć pod tylny przeciwmgielny. Nie zapomnij też o bezpieczniku, pomiędzy przekaźnikiem a halogenami.PiotrekG pisze:Myślałem o czymś prostym, czyli o przewodach od tylnych przeciwmgielnych,
IC69, a nie da się skorzystać po prostu z napięcia w przewodach od tylnych halogenów? Czy to za bardzo obciąży przewody od tego?
Nie jestem biegły w elektryce (jak widać) i raczej czegoś takiego z przekaźnikiem nie umiałbym zmontować (chyba, żebym usłyszał dość dokładny opis :-> ).
A chodzi mi o to, żeby ta instalacja działała tak jak trzeba, czyli żeby gasły przy wyłączaniu świateł mijania, stąd taki pomysł.
Nie jestem biegły w elektryce (jak widać) i raczej czegoś takiego z przekaźnikiem nie umiałbym zmontować (chyba, żebym usłyszał dość dokładny opis :-> ).
A chodzi mi o to, żeby ta instalacja działała tak jak trzeba, czyli żeby gasły przy wyłączaniu świateł mijania, stąd taki pomysł.