[B4 1Z] Problem z przyspieszeniem
o srubce w przeplywce nic niewiem niby zuzycie paliwa tak jak kolega wyzej napisal ze mu spadlo jak ja wykrecil troche
co do turbo to mialem takie same w golfie i podkrecalem je ciegnem idacym z zaworu WG ostatnio podkrecilem troche tym ciegnem i zawor n75 zaczal cykac glosniej poprawa minimalna jest choc i tak uwazam ze te auto w ogole nie jedzie :cry:
no chyba ze dobra rope zalalem :lol:
co do turbo to mialem takie same w golfie i podkrecalem je ciegnem idacym z zaworu WG ostatnio podkrecilem troche tym ciegnem i zawor n75 zaczal cykac glosniej poprawa minimalna jest choc i tak uwazam ze te auto w ogole nie jedzie :cry:
no chyba ze dobra rope zalalem :lol:
Mam na przepływce boscha , za chipa nic nie płaciłem... Z tego co sie orientuje ten komputer ma jakies 2 pamieci i przy chipowaniu zmienia sie tylko 1, byc moze to ma jakis wpływ że z tego silnika nie mozna duzo wyciagnać...Krzylu pisze:MichałK, grzebaliscie cos z cisnieniem doladowania??
bo garretta t2 mozna manualnie podkrecic
jaki koszt takiego chipsa i ile juz smigasz na nim
co za srubka przy przeplywce ??
Przejechałem już jakos 15 tys km. Z cisnieniem doładowania nic nie robiłem.
Śrubka na przepływce jest pod okragła zaślepka, trzeba ja wydłubac lub najlepiej rozwiercić. Dokładnie nie wiem jak duzy wpływ ma na osiagi ale ta śrubka mozna zmniejszyć wartosc odczytu ilosci powietrza lub czas reakcji odczytu. Przydałaby sie dokładna analiza z hamownia...
Zawor n75 Mi nie cyka , a wczesniej był wyraznie slyszalny tylko nie wiem kiedy mi ucichł, po chipie napewno dalej cykał...