Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Problem z przyspieszeniem

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 16 lip 2008, 14:45

o srubce w przeplywce nic niewiem niby zuzycie paliwa tak jak kolega wyzej napisal ze mu spadlo jak ja wykrecil troche
co do turbo to mialem takie same w golfie i podkrecalem je ciegnem idacym z zaworu WG ostatnio podkrecilem troche tym ciegnem i zawor n75 zaczal cykac glosniej poprawa minimalna jest choc i tak uwazam ze te auto w ogole nie jedzie :cry:

no chyba ze dobra rope zalalem :lol:

Awatar użytkownika
MichałK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lis 2007, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MichałK » 16 lip 2008, 23:36

Krzylu pisze:MichałK, grzebaliscie cos z cisnieniem doladowania??
bo garretta t2 mozna manualnie podkrecic

jaki koszt takiego chipsa i ile juz smigasz na nim
co za srubka przy przeplywce ??
Mam na przepływce boscha , za chipa nic nie płaciłem... :) Z tego co sie orientuje ten komputer ma jakies 2 pamieci i przy chipowaniu zmienia sie tylko 1, byc moze to ma jakis wpływ że z tego silnika nie mozna duzo wyciagnać...
Przejechałem już jakos 15 tys km. Z cisnieniem doładowania nic nie robiłem.
Śrubka na przepływce jest pod okragła zaślepka, trzeba ja wydłubac lub najlepiej rozwiercić. Dokładnie nie wiem jak duzy wpływ ma na osiagi ale ta śrubka mozna zmniejszyć wartosc odczytu ilosci powietrza lub czas reakcji odczytu. Przydałaby sie dokładna analiza z hamownia...
Zawor n75 Mi nie cyka , a wczesniej był wyraznie slyszalny tylko nie wiem kiedy mi ucichł, po chipie napewno dalej cykał...

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 17 lip 2008, 10:22

tak ten komp ma 2 pamieci u mnie maja B57922 tzn eprom 87C257 ale o ile sie nie myle to trzeba te dwie kosci wymieniac bo druga tojest od cisnienia doladowania chyba ze sie myle, a zawór n75 u mnie teznie cyka na biegu jalowym ale to podobno zalezy od kompa i programu

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 17 lip 2008, 13:01

a zawór n75 u mnie teznie cyka na biegu jalowym ale to podobno zalezy od kompa i programu
ja mam standard nic nie grzebane i tez cyka
MichałK, masz moze jakis filmik jak twoje audi jezdzi

Awatar użytkownika
hascher85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Legnica

Post autor: hascher85 » 17 lip 2008, 15:37

mam problem nie wiem gdzie ta śrubka rozebrałem przepływke i nic mi to nie mowi chyba żle szukam dodaje zdjecia jak by mnie ktoś mogł poinstruowac co gdzoe i jak i jak mozna turbo podkrecic da sie wogole :-/

Awatar użytkownika
MichałK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lis 2007, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MichałK » 18 lip 2008, 16:25

Pod tą zaslepką :
Obrazek

Postaram sie wrzucić jutro film na youtube.

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 18 lip 2008, 16:49

Mój 1zetor na pierburgu też do du.. w serii... spora krowa i mało mocy to sie niema co dziwić :P

Awatar użytkownika
MichałK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lis 2007, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MichałK » 19 lip 2008, 11:50

Film z przypieszeniem mojej audi :

Nie mam obrotka i w sumie nie wiem jak najlepiej zmieniac biegi , jade na wyczucie...Do tego jeszcze licznik nie dziala mi plynnie. Bede szukac obrotomierza.

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 19 lip 2008, 14:39

MichałK, no to juz jakos sie odpycha

mam pytanie komp steruje cisnieniem doladowania??

Awatar użytkownika
MichałK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lis 2007, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MichałK » 24 lip 2008, 02:25

Z tego co wiem to tak ... Sprawdzał ktos jak i czy zmieniło sie cisnienie doładowania po chipie na boschu ?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 25 lip 2008, 22:20

chipna tym polega ze po zwiekszeniu dawki w odpowiednich zakresach tzreba równiez zwiekszyc ilosc dostarczanego powietrza co za tym idzie nalezy zwiekszyc cisnienie doladowania jezeli bys tego nie zrobil to zwiekszenie samej dawki mija sie z celem a cisnienie zwieksza sie przez zmiane mapy

Awatar użytkownika
MichałK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lis 2007, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MichałK » 26 lip 2008, 17:33

Ale w tym komputerze sa 2 pamieci a zmieniana mam tylko 1 , podobno jedna z nich odpowiada za cisnienie doładowania. Dlatego mam watpliwosci....

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 lip 2008, 18:04

a kto ci robi chipa :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl