Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 3A+LPG] 1100obr, bogata mieszanka

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[b3 3A+LPG] 1100obr, bogata mieszanka

Post autor: misiek440 » 16 lip 2008, 21:08

Otóż mam problem z wolnymi obrotami, cały czas czy to na gazie(I generacji) czy PB mam 1100 obr na biegu jałowym. Jest tez brak ssania(albo za duże) na zimnym silniku. Mianowicie jak odpalam obroty spadają do 400 obr i w momencie próby agresywnego przegazowania zalewa go :evil: . Na gazie jest podobnie choć mniej odczuwalne :-? . Na mój gust na zimnym jest za bogata mieszanka. Pytanie w którym miejscu znajduje się śrubka do regulacji stężenia CO2 i czy jest sens ja ruszać oraz czy jest możliwe że silniczek krokowy przycina się na 1100 i niżej nie schodzi?

Co zostało sprawdzone /wymienione:
-Czujnik temperatury
-Kable świece kopułka itd
-Przepływomierz (ostatni nabytek :-P )
-Sprawdzona szczelność dolotu
-Oringi na wtryskiwaczach
-Wyczyszczony zawór biegu jałowego (silniczek krokowy)
-Styki na przepustnicy działają prawidłowo

dodam że jest to ostatni problem z moim autkiem, no może oprócz planowej na przyszły miesiąc wymiany szklanek i przy okazji uszczelniaczy zaworowych :-P

Awatar użytkownika
Narki1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 27 maja 2008, 14:43
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Narki1 » 18 lip 2008, 17:42

Ja kręciłem tym ale zapamiętaj albo zaznacz jak było bo jak po obrocie nie będzie efektu to trzeba szukać gdzie indziej
Ostatnio zmieniony 19 lip 2008, 10:24 przez Narki1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 18 lip 2008, 18:04

no właśnie to mnie interesuje, tylko u mnie to muszę to najpierw rozwiercić bo zaplombowane. I jakie odczucia po kręceniu ta śrubką?? co ile to kręcić co pół obrotu?

Awatar użytkownika
Narki1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 27 maja 2008, 14:43
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Narki1 » 18 lip 2008, 21:06

Ja wykonywałem minimalne ruchy dla efektu. Nawet ćwierć obrotu może sporo zmienić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl