[b3] Po włamaniu - jaki alarm wybrać ?
Ja miałem dzisiaj włamanie. Prawy zamek w drzwiach śmiesznie przekręcony i stacyjka zablokowana. Nie mogli wozu odpalić, a radia nie mam więc wzięli wkład do lusterka od strony pasażera... Zamknęli za sobą, więc wątpliwe że coś ich przestraszyło. Nie za bardzo to wszystko rozumiem. Ma ktoś pomysł co to znaczy? Rozmyślili się...? :shock:
Szukam też dobrego autoalarmu i/lub blokady skrzyni biegów, bo to moje pierwsze auto i nie znam się na technice na tyle, żeby zrobić sobie Fort Nox z pojazdu.
Szukam też dobrego autoalarmu i/lub blokady skrzyni biegów, bo to moje pierwsze auto i nie znam się na technice na tyle, żeby zrobić sobie Fort Nox z pojazdu.
Ja nie mam dźwięku pompki bo trzeba zakręcić rozrusznikiem Taka wersja dlatego ten zapłon to nie reguła. Przecież złodziej nie będzie czytał na silniku jaki masz rodzaj ,żeby wiedzieć czy pompka działa po zapłonie czy po rozruszniku.gdy przekecamy stacyjke na zapłon to pompa wydaje charakterystyczny dzwiek ktorego nie bedzie jesli bedziemy mnieli odciecie polegajace na odłaczebniu zasilania pompy.Jesli bedzie na to czas to złodziej na pewno sie połapie.
A ja na radio mam patent ,który w najbliższym czasie zastosuję.
Montaż syreny we wnętrzu auta w okolicy nawiewu czy gdzieś . Miejsce wyszukam doświadczalnie.Wyobraźcie sobie złodzieja w środku i nagle syreną mu po uszach. Bo na syrenę na zewnątrz to nikt nie reaguje. Syrena powinna być tak schowana ,żeby była "słyszalna" i żeby nie można jej sięgnąć w celu rozwalenia.
Mam nawet taki defender do samoobrony. Jest smycz i po pociągnięciu włącza się alarm. To maleństwo jest wielkości pudełka papierosów i zasilane bateryjką 9V ale daje po uszach jak złoto.