Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABK ] dymi i bierze olej.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
beneq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 15 cze 2008, 17:03

[80 B4 ABK ] dymi i bierze olej.

Post autor: beneq » 21 lip 2008, 20:15

Mam problem z silnikiem 2.0E, gdy go zapale nawet bez gazowania z rury wudobywa sie szaro-bialy dym, Gdy deptam to jest jeszcze gorzej. Oleju bierze tak ok 0,5-0,9litra na 1000km. Co do spalania to jest w normie - 8,2litra na 100km osiągi tez ok nic nie muli ani obroty nie wariuja tylko czasami ale to sporadycznie czuje delikatne "szarpniejcie" przy ok 2000obrotach.
U mechanika bylem to wymienil pare czujnikow, lambde i cos tam w elektryce jeszcze robil ale to nic nie dalo - twierdzil ze przeplywomierz bedzie do wymiany:/
Macie jakies rady/porady wzwiazku z tym? czy przeplywke bedzie trzeba jednak wymienic?

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 21 lip 2008, 20:19

To ,że ABK dymi to norma :) Mój kopci jak parowóz na biało szczególnie w wilgotne dni. Odnośnie spalania oleju to pewnie do wymiany słynne gumki.
PZDR

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 21 lip 2008, 20:46

A jak z płynem chłodniczym ? Może to właśnie jego gdzieś spala i tak kopci. Taka ilość spalanego oleju raczej na tak obfite kocenie nie powinna wpływać. Ja bym szukał problemu w uszczelce pod głowicą. Mogę się oczywiście mylić.

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 21 lip 2008, 21:08

Jak w aucie jest LPG może dymić na biało jeżeli jest za bogata mieszanka, (jak mi padła sonda stawiał zasłonę dymną), lub jeżeli jeździsz na krótkich odcinkach i silnik się nie dogrzewa, może też pobierać płyn chłodniczy, spalanie oleju sporo za duże jak na mój gust.

Awatar użytkownika
beneq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 15 cze 2008, 17:03

Post autor: beneq » 21 lip 2008, 21:16

Zapomnialem dodac - w aucie nie ma lpg, a dojezdzam nim codzinnie 20km do pracy wiec kwestia niedogrzania raczej odpada..

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 21 lip 2008, 22:00

beneq, to są właśnie mechaniki w tzw. stodole! powymieniał i nic a kosztorys zrobił, i jak było tak jest, ja też miałem przerwę około 2200obr. co sie okazało że potencjometr przepustnicy był uszkodzony. A już bron boże nie daj sie wprowadzić w koszt przepływki bez dokładnej diagnozy tegoż to urządzenia.

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 21 lip 2008, 22:09

Można by spojrzeć do przepływki , czy czasem nie blokuje się gdzieś . Jednak diagnoza z "rękawa" od razu o wymianie ....mnie rozbawiła nieco :)

Awatar użytkownika
beneq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 15 cze 2008, 17:03

Post autor: beneq » 21 lip 2008, 22:43

szantis pisze:Można by spojrzeć do przepływki , czy czasem nie blokuje się gdzieś . Jednak diagnoza z "rękawa" od razu o wymianie ....mnie rozbawiła nieco :)
Nie no bylo to wszystko sprawdzane i pod kompa podlaczane, ale na rece im nie patrzylem i nie stety nie jestem w stanie powiedziec co oni tak naprawde tam zrobili..:/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl