[80 B4 1.9 tdi 1Z] problem - nie ciagnie jak powinien
[80 B4 1.9 tdi 1Z] problem - nie ciagnie jak powinien
Prosze o pomoc, auto z dnia na dzien przestalo jechac jak powinno, mam wrazenie ze slabo reguje na pedal gazu, nie ma tej mocy- przejawia sie to tym ze pow 3tys obr i juz calkiem po 3800 obr słabnie - ciagnie dalej i sie rozpedza ale juz slabo.
Wszystkie filtry, sa nowe (800km), przeplywka wymieniana 500km temu.
naczytalem sie kupe tematow ale objawy sa zawsze ciut inne, p.s nie ma nikogo kto moglby mi zrobic logi dynamiczne.
pozdrawiam
Wszystkie filtry, sa nowe (800km), przeplywka wymieniana 500km temu.
naczytalem sie kupe tematow ale objawy sa zawsze ciut inne, p.s nie ma nikogo kto moglby mi zrobic logi dynamiczne.
pozdrawiam
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Na poczatek sprawdz weżyki idace od zaworu N75 jesli sa jeszcez ori to beda koloru czerwonego i niebieskiego, kolejna rzecza którą mozesz sprawdzić samemu jest to czy sztanga od wg turbo sprezarki da ruszyć sie reką. A jesli miałbys mozliwosc zlogowania gdzieś przypadkiem auta to grupy 001.003,004,008,010,011 do sprawdzenia - o ile wogóle jest to 1Z na pierburgu bo jak na boschu to tylko grupa 000. Zacznij od sprwdzenia wyżej wyminenionych weżyków cisnieniowych. <ok>
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
Meecowhy, a laptopa masz :?: jak masz to dokup fejsa np z viakena, sobie logi zrobisz koledze jakiemuś błąd skasujesz, przydatna rzecz, raz za skasowanie błędu zarobisz raz 20 pln. ta 100 szybko się odbije
no chyba że masz przepływkę boscha to dużo nie nawojujesz, a jak się znasz trochę na elektronice to takiego fejsa zrobisz za 6 zł
no chyba że masz przepływkę boscha to dużo nie nawojujesz, a jak się znasz trochę na elektronice to takiego fejsa zrobisz za 6 zł
Witam mam Audi b4 1,9 TDI i ostatnio mam strasznie zamulony silnik. Turbina się lekko kręci, sprawdzona ręką. Jak zapalę silnik to słyszę jak gwiazda. A nie ciągnie tak samo jak przed mówca opisał. Wygląda jak by turbina padła i nie chce przyspieszać powyżej 3000 obrotów. Po podłączeniu do kompa kts boscha i wyświetla mi błąd elab i nie mogę nic z tym zrobić. Może ktoś widział taki komunikat? auto ładnie pali i jeździ do 2,4 tyś obrotów a dalej muł straszny.