Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 tdi 1Z] problem - nie ciagnie jak powinien

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Meecowhy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 kwie 2008, 02:56
Lokalizacja: Żory

[80 B4 1.9 tdi 1Z] problem - nie ciagnie jak powinien

Post autor: Meecowhy » 10 cze 2008, 10:43

Prosze o pomoc, auto z dnia na dzien przestalo jechac jak powinno, mam wrazenie ze slabo reguje na pedal gazu, nie ma tej mocy- przejawia sie to tym ze pow 3tys obr i juz calkiem po 3800 obr słabnie - ciagnie dalej i sie rozpedza ale juz slabo.
Wszystkie filtry, sa nowe (800km), przeplywka wymieniana 500km temu.

naczytalem sie kupe tematow ale objawy sa zawsze ciut inne, p.s nie ma nikogo kto moglby mi zrobic logi dynamiczne.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 10 cze 2008, 11:59

Na poczatek sprawdz weżyki idace od zaworu N75 jesli sa jeszcez ori to beda koloru czerwonego i niebieskiego, kolejna rzecza którą mozesz sprawdzić samemu jest to czy sztanga od wg turbo sprezarki da ruszyć sie reką. A jesli miałbys mozliwosc zlogowania gdzieś przypadkiem auta to grupy 001.003,004,008,010,011 do sprawdzenia - o ile wogóle jest to 1Z na pierburgu bo jak na boschu to tylko grupa 000. Zacznij od sprwdzenia wyżej wyminenionych weżyków cisnieniowych. <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 cze 2008, 14:16

mozesz równiez podpiacmanometr wtedy bedziesz wiedzial czy turbo dobrze laduje jak zle to tak jak pisze solskier musiszsprawdzic wezyki zaworek n75itd :mrgreen:

Awatar użytkownika
Meecowhy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 kwie 2008, 02:56
Lokalizacja: Żory

Post autor: Meecowhy » 10 cze 2008, 15:26

jeszcze jedno : przejechalem sie dla lepszych "pomiarów" i jest tak turbo zaczyna ciagnac okolo 2400obr/min jak wczesniej bylo wyczuwalne juz w granicach 2000 i wczesniej... kupilem wezyki wieczorem wymienie ...

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 10 cze 2008, 16:41

Zaloguj dynamicznie grupy 011,010,003,008 i 000 ... bo jak na razie szukasz dziury w .... całym..

Pozdr

Awatar użytkownika
Meecowhy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 kwie 2008, 02:56
Lokalizacja: Żory

Post autor: Meecowhy » 10 cze 2008, 17:17

przemik pisze:Zaloguj dynamicznie grupy 011,010,003,008 i 000 ... bo jak na razie szukasz dziury w .... całym..

Pozdr
napisalem ze nie mam nikogo kto zrobilbym logi :(
wezyki wymienilem i nic ....

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 10 cze 2008, 17:49

Meecowhy, a laptopa masz :?: jak masz to dokup fejsa np z viakena, sobie logi zrobisz koledze jakiemuś błąd skasujesz, przydatna rzecz, raz za skasowanie błędu zarobisz <piwo> raz 20 pln. ta 100 szybko się odbije
no chyba że masz przepływkę boscha to dużo nie nawojujesz, a jak się znasz trochę na elektronice to takiego fejsa zrobisz za 6 zł

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 10 cze 2008, 17:58

kolego poszukaj jakiegos klubowicza niedaleko i podmiencie N75 i po robocie

Awatar użytkownika
Meecowhy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 kwie 2008, 02:56
Lokalizacja: Żory

Post autor: Meecowhy » 10 cze 2008, 19:00

laptopa mam, ale jest problem taki ze jutro juz mam dlugi wyjazd na pare dni i nie mam czasu czekac na przesylke, chyba kupie n75 i zaloze ( na przypal) a jak wroce to i tak kupie vaga....

dzieki wszystkim za pomoc

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 10 cze 2008, 19:13

Meecowhy, zmostkuj wezyk czerwony i niebieski (pomijajac n75) powinien ciagnac bez przerwy ale ciut slabiej

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 cze 2008, 08:17

Adamm pisze:zmostkuj wezyk czerwony i niebieski (pomijajac n75) powinien ciagnac bez przerwy ale ciut slabiej
Bedzie ciagnoł napewno, a słabiej mniej wiecej o 30%. ;-)

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 11 cze 2008, 16:23

Solskier, dokladnie o 0.3 Bar slabiej :P

migacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 22 cze 2007, 21:31

Post autor: migacz » 23 lip 2008, 21:18

Witam mam Audi b4 1,9 TDI i ostatnio mam strasznie zamulony silnik. Turbina się lekko kręci, sprawdzona ręką. Jak zapalę silnik to słyszę jak gwiazda. A nie ciągnie tak samo jak przed mówca opisał. Wygląda jak by turbina padła i nie chce przyspieszać powyżej 3000 obrotów. Po podłączeniu do kompa kts boscha i wyświetla mi błąd elab i nie mogę nic z tym zrobić. Może ktoś widział taki komunikat? auto ładnie pali i jeździ do 2,4 tyś obrotów a dalej muł straszny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl