Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Coś syczy przy zamku centralnym

cudzilo2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lip 2008, 14:25

[B4 ABT] Coś syczy przy zamku centralnym

Post autor: cudzilo2 » 21 lip 2008, 14:42

Mam problem z moim centralnym zamkiem Nie zawsze działa a czasami jak otwieram drzwi to w tylnej częsci klapy po prawej stroni cos syczy przez kilka chwil Mój zamek nie jest na pilota działa po przez przekręcenie kluczyka w drzwiach Prosze o wskazówki Pozdrawiam

Proszę poprwanie tytułować tematy
Ostatnio zmieniony 21 lip 2008, 16:39 przez cudzilo2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 lip 2008, 14:53

Musisz "iść" śladem syku, to znaczy musisz zlokalizować nieszczelność i ją usunąć. Centralny zamek jest sterowany powietrzem. Nie może być nieszczelności.
Nie wiem dokładnie gdzie ci syczy, ale najprawdopodobniej masz przełamany przewód z prawej strony klapy bagaznika.

cudzilo2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lip 2008, 14:25

Post autor: cudzilo2 » 21 lip 2008, 14:55

ok poszukam tego przewodu w razie czego bedę pisał

archi2340

Post autor: archi2340 » 21 lip 2008, 23:28

nie przewodu tylko rurki, poszukaj jak napisał czarekj centralny zamek nie jest elekryczny tylko powietrzny z pompką, a to co syczy to koło tej pompki bo się znajduje po prawej stronie w bagażniku na dole pod tapicerką

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 22 lip 2008, 00:05

Chodziło mi o przewodzik gumowy z prawej strony klapy.

archi2340

Post autor: archi2340 » 22 lip 2008, 22:01

ok, wybacz czarekj, zboczenie zawodowe z tym przewodem

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 23 lip 2008, 08:56

archi2340 pisze:ok, wybacz czarekj, zboczenie zawodowe z tym przewodem
Spoko, ja też się czasami zapominam i za mocno rozpedzam zapominając że nie kazdy wszystko rozumie.

cudzilo2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lip 2008, 14:25

Post autor: cudzilo2 » 23 lip 2008, 19:48

jeszcze nie zaglądałem do tego przewodu a jeśli nie to, to co jeszcze może byc miał ktos już z tym problem

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 23 lip 2008, 20:59

cudzilo2 pisze:jeszcze nie zaglądałem do tego przewodu a jeśli nie to, to co jeszcze może byc miał ktos już z tym problem
Czyli co? Nam ma się chcieć podawać kolejne ewentualne przyczyny, a Tobie się nie chce sprawdzić nawet najprawdopodobniejszej i najprostszej do zdiagnozowania usterki? ;-)

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 24 lip 2008, 05:55

Ja proponuje zajzec tez do silownika zamku klapy - silownik jest tak skonstruowany ze skladany jest z 2 elementow na zatrzaski - moglo sie rozejsc - ojciec tak mial, albo jeszcze w gornej czesci silownika gumka uszczelniajaca - taka harmonijka mogla peknac/przetrzec sie. Sprawdz oczywiscie tez przewod powietrzny i podlaczenie przy pompce i jesli posiadasz silownik klapki wlewu paliwa - on tez jest po prawej w bagazniku ;-)

cudzilo2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lip 2008, 14:25

Post autor: cudzilo2 » 25 lip 2008, 13:41

dzięki koledzy faktycznie przewód był przełamany siłownik od klapy tak naciskał na niego że go prawie przeciął zaizolowałem przewód i teraz (narazie) wszystko gra. Z góry dzięki ;-)

Awatar użytkownika
melomarcin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 11 maja 2008, 20:44
Lokalizacja: Lublin

Post autor: melomarcin » 25 lip 2008, 22:09

a podobnie długo będzie "syczeć" tam z tej prawej strony gdy akumulator będzie słabiutki :-P
mało prądu=długo pompuje pompka ciśnienie.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
gocci
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 16 cze 2008, 00:47
Lokalizacja: Katowice

Post autor: gocci » 27 lip 2008, 01:50

Tak na przyszłość to ostatnio wymieniałem siłownik w drzwiach kierowcy no a że miałem trochę czasu to obadałem dokładnie co i jak i trochę poczytałem i sprawa jest taka że: pompka pompuje dotąd aż cała instalacja jakby nie napełni się powietrzem, w każdym siłowniku jest albo jakiś czujnik albo sterownik działa tak że jak nie wyczuje odpowiedniego oporu to pompka pompuje lub ssie i tak do każdego siłownika po kolei (to ważne bo nawet widać że rygielki po kolei opadają lub się unoszą) aż nie będzie oporu na wszystkich i wtedy się wyłącza. W jakiejś książce przeczytałem że jeżeli instalacja jest nie szczelna to pompka pompuje przez 30 sek a potem się wyłącza (sprawdziłem i rzeczywiście tak jest), więc łatwo zlokalizować usterkę przy drzwiach bo widać jak ruszają się rygielki. U kolegi akurat było gorzej bo w klapie ale drogą eliminacji łatwo do tego by było dojść. Może akurat info które napisałem przyda się komuś kto będzie szukał porad o tego typu usterce.

spidercio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 14 kwie 2008, 13:44
Lokalizacja: Kraków/Płaza

Post autor: spidercio » 29 lip 2008, 12:46

gocci,

a jak mi się czasem same zamki otwierają to przypuszczasz co to może być?? bo jeden elektryk uznał że pompka do wymainy ale wątpię, prędzej uwierzę że przy którymś siłowniku uchodzi powietrze i otwiera drzwi...

...roboty kupę bo trzeba ściągać tapicerkę z drzwi: ale obstawialibyście tylko te z zamkiem + bagażnik czy również tylne?

Awatar użytkownika
gocci
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 16 cze 2008, 00:47
Lokalizacja: Katowice

Post autor: gocci » 30 lip 2008, 22:24

U mnie było tak że jak zamki się zamkną to nawet jak rozszczelni się układ to nie otwierają się drzwi, ale (i tu ciekawostka) jako że nie miałem drożnych odpływów w drzwiach a jak wymieniałem ten siłownik to noc wcześniej była ulewa więc miałem trochę wody no i odpiąłem kabelki i tak rzuciłem luzem i wpadły do wody i nagle psssssss, zaczęła działać pompka i na 99% było to przez to że wtyczka wpadła do wody i połączyły się styki i tu może być ten problem że masz mokro w drzwiach. Sprawdź sobie to bo te nie jest dużo roboty dosłownie 8 śrub odkręcić, albo zaobserwuj czy po dużym deszczu się nie otwierają same

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl