Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,3 7A coupe b3] brak/przerywanie mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 23 lip 2008, 23:03

seba1025 pisze:ale ja juz wybłyskałem kody... poprostu podpiąłem diode i rezystor 300 ohm bo nie było 330, w miejsce bezpiecznika w przekaźniku pompy uruchomiłem silnik... chwile pochodził i zdechł... i zaczął wybłyskiwać błędy... z nich wyszło ze zdechł potencjometr/czujnik połozenia przepustnicy... i czujnik zamkniecia przepustnicy... dzis rozebrałem ten czjnik od połozenia przep. i przesunąłem druciki na miejsca niestarte jutro sie okaze czy to było to... :)
Hmmm... to chyba nie będzie to, moja chodziła bez tego potencjometru, jedynie obroty miały tendencje do zawieszania się przy odpuszczaniu gazu.

Jako ciekawostka, mój potencjometr był spalony na czarno, z wypaloną dziurą :!: :shock: :mrgreen:

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 24 lip 2008, 20:47

Tutaj masz foto czujnika spalania stukowego:
http://info.rockauto.com/SMP/SMPDetail3.html?KS121.html

A tutaj temat na ten temat :lol: :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 25 lip 2008, 00:06

hehe, ok, uparliście sie na tego stukowca, to po akcji " zabić rudego" pojade na szrotownie jest jedna coupejka z silnikiem NG to podmienie na miejscu i sie okaze:) u tych bawołów kupie to za grosze:P, mógł bym też do kolegi z włocławka pojechac ale to hektar drogi a ten pali jak smoczysko...:)
a tymczasem ide w kimono
ps.
jak to nie bedzie ten stukowiec to z pupci nuny powyrywam:P hehe nie no żartuje, naprawde dziekuje juz teraz wam ludzia za pomoc :)

serdeczne pozdro 2008:P

[ Dodano: 2008-08-03, 21:50 ]
nowe wiadomosci co do silnika.
Otóż jak odpalam go zimnego, silniczek ładnie silicznie chodzi przyspieszenie czuć, jak sie juz zagrzeje do normalnej temp, chodzi jak mół... wolno sie wkręca na obroty i wolno z nich zchodzi... no i pali jak odzutowiec...sonda wymieniona.
aa i jeszcze jedno.. jak sie nacisnie pedał gazu tak okolo 10% normalnie chodzi, dalej jak wciskamy dostaje móła i dalej znów jakoś ciągnie... nie kumam wogóle o co chodzi...
a stukowca nie moge znaleść nigdzie...:/ jeden sklep ma ale za 200 zł...(to juz bedzie ostateczność). jak by ktoś miał lub znał gdzie mozna kupic taniej to poprosze o namiary...

Awatar użytkownika
Quon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 lut 2007, 09:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Quon » 11 lis 2008, 00:16

Dokładnie takie same objawy mamy w swoim 7A. Jak zimny i pracuje na ssaniu to ok, jak tylko się zagrzeje nie ma mocy. Może czujnik temperatury silnika szwankuje i Hitachi niepotrzebnie wzbogaca mieszankę , bo spalanie też bardzo duże. Podobno do 7A sonda tylko z oryginału.
Niedługo podłączę auto do vaga to sprunuję coć ustalić tylko na co zwrócić uwagę?

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 04 gru 2008, 20:13

Quon pisze:Dokładnie takie same objawy mamy w swoim 7A. Jak zimny i pracuje na ssaniu to ok, jak tylko się zagrzeje nie ma mocy. Może czujnik temperatury silnika szwankuje i Hitachi niepotrzebnie wzbogaca mieszankę , bo spalanie też bardzo duże. Podobno do 7A sonda tylko z oryginału.
Niedługo podłączę auto do vaga to sprunuję coć ustalić tylko na co zwrócić uwagę?
Stukowiec, moja ostatnio też zaczęła wariować i wybłyskało stukowca nr 2 Jak na zimnym ok, a na cieplym nie ma powera to objaw stukowca

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 gru 2008, 22:45

jak już kupujecie te stukowce to kupcie tylko oryginały. Dobrze radzę. No i dokręca się je odpowiednim momentem!

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 05 gru 2008, 20:46

Leo pisze:jak już kupujecie te stukowce to kupcie tylko oryginały. Dobrze radzę. No i dokręca się je odpowiednim momentem!
Tylko skąd wziąść płaski oczkowy klucz i jak to tam dokręcić?:)

Mam jeszcze stukowce ze starego silnika.

Czy to prawda, że czujniki są takie same i różnią się tylko kolorem wtyczek i długością kabla, no i ostatnią literką w numerze?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl