[80 B4 TDI 1Z] Czy 110PS w TDI tez ma oznaczenie 1Z?
[80 B4 TDI 1Z] Czy 110PS w TDI tez ma oznaczenie 1Z?
90PS wiadomo ma oznaczenie 1Z a co z wersją 110PS (wiem ze jej raczej nie ma w 80tkach). ALe czy jest moze jakas literowa roznica w VIN-ie?
Aha.. I sadzisz ze w A4-kach tez jest AFN do 2000r? Bo pozniej jest pumpe duse z tego co wiem.. Chcialem sie zapytac jeszcze.. Bo widze ze znasz sie na rzeczy.. Co sadzisz o tych 110PS? Bo mam zamiar w przyszlosci kupic A3 i czasem jak ogladam niemieckie ogloszenia to jest Motorshaden przy tych 110PS A te 90PS sa chyba najbardziej podstawowe proste i jednoczesnie najabrdziej zywotne by sie wydawalo...?
Nie mam doświadczenia w dieslach. Wszystko zależy od konkretnego egzemplarza auta i silnika, od tego jak był ekspoloatowany. W sumie fabryka wypuszczając nowsze wersje silników raczej nie cofa sie w rozwoju, tylko idzie na przód. Według mnie co nowsze to nowsze. Napewno będzie bardziej skomplikowany w budowie. Popytaj taksówkarzy oni sa specami w eksploatacji diesli i wiedza najlepiej co jest dobre.
No wlasnie tez tak myslalem.. Te 130PS wychodzą dopiero w 2001 a na tyle nie ma funduszy zreszta narazie bede docieral 80tke bo jeszcze nie wybiło jej 170tkm wiec szkoda sprzedawac jesli chodzi o pompowtryski to wystarczyloby mi 101PS wystarczajaco szybkie i oszczedne 8-) Mama posiada A3 98r 90PS i musze powiedziec ze predzej wkreca sie na obroty niz 80tka.. Turbina wczesniej zasysa i moment chyba ciut wiekszy. Pozdro!
mniejsze autko, moment jest większy, chyba 202nm. a jeśli ci mało mocy w 80-tce to możesz założyć boxa, tylko nie takiego z allegro za 500zl, tylko w profesjonalnej firmie. ja już niedługo planuje...dejf pisze:Mama posiada A3 98r 90PS i musze powiedziec ze predzej wkreca sie na obroty niz 80tka.. Turbina wczesniej zasysa i moment chyba ciut wiekszy.