kolego przyczepność o której piszesz to powinna się pojawiać powyżej 150-160 km/h bo poniżej to można sobie to w buty wsadzić
I owszem o to mi chodzi... Mój poprzedni pojazd uzyskiwał marne 200... na obwodnicy trójmiasta są dluuuugie podjazdy i nagłe podskoki... bez "sportowego" zawieszenia ( w cudzysłowie bo to nie sportowe a tuningowe) oraz kilku dolnych dobrze spasowanych elementów i spoilera na klapie... przy 150km/h samochód dłuuugo opadał na ulicę... po przeróbkach niestety utraciłem około 5km z prędkości 1. za sprawą wagi .. ( wszystko co dodasz waży.. ) 2. za sprawą docisku.... powyżej 130km/h samochód się przyklejał do drogi .... I nie potrzeba było tunelu....
każda zmiana w wygladzie auta powinna być dopracowana w tunelu, DLATEGO kupujemy firmowe zderzaki, markowych producentów, bo są konstruowane w ten właśnie sposób. A nie jak piszesz "kawałki plastiku"....
Stary jesli myślisz że firmy produkujące cale zderzaki korzystają z tuneli to <ok> . Oni tyklo z stylistów korzystają ... tylko po to by przód tył pasowały do siebie no i by klient kupował... Nie mówię o firmach typu AMG, Brabus, Staimetz (szlag nie pamietam jak sie pisze ) Alipne i pozostali fabryczni tunerzy...
No i fakt to strona tylko dla audi 80... a nie dla tuningu wiec moze zlikwidować dział tuning ??
AAaa zapomniałem dodać... skoro spoilery to pic... to tuning w stulu gleba i laczki to też lipa... szczególnie na pięknych prostych polskich drogach bo tracisz przyczepność bo wpadasz w koleiny no i przecież A80 robili tak by był wygodny w niskiej cenie... a nie sportowy czyli twardy jak skała...
Każdą opinię można skrytykować
A z tuningiem wizualnym to jak z muzyką... każdy lubi inny styl... Jeden Niemiecki ( gleba małe kółka ) Francuski ( w kij kitu... ) Japoński ( Cyber )