Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Zmiany stylistyczne - opinie forum ?

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
noorbi

Post autor: noorbi » 25 lip 2008, 07:09

X3LucH pisze:według mnie tunel aerodenamiczny raczej nadaje sie do predkosci od 200 w gore
każda zmiana w wygladzie auta powinna być dopracowana w tunelu, DLATEGO kupujemy firmowe zderzaki, markowych producentów, bo są konstruowane w ten właśnie sposób. A nie jak piszesz "kawałki plastiku"....
X3LucH pisze:Chcialbym zobaczyc tuning ze smakiem spod twoich rak
pożyjemy, zobaczymy......
X3LucH pisze:Jesli zachowanie charakteru i tuning ze smakiem sprowadza sie do pomalowania list w kolorze samochodu to za taki tuning ze smakiem podziekuje
a gdzie ja niby tak napisałem? :shock:

Chcesz przykład dobrego tuningu ? Proszę bardzo :

Obrazek

Obrazek


Na koniec chcę powiedzieć, że każdy ma prawo do własnego zdania, więc szanuję i Twoje, jakże odmienne od mojego....

Katesh2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 lip 2008, 16:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Katesh2 » 25 lip 2008, 09:57

kolego przyczepność o której piszesz to powinna się pojawiać powyżej 150-160 km/h bo poniżej to można sobie to w buty wsadzić
I owszem o to mi chodzi... Mój poprzedni pojazd uzyskiwał marne 200... na obwodnicy trójmiasta są dluuuugie podjazdy i nagłe podskoki... bez "sportowego" zawieszenia ( w cudzysłowie bo to nie sportowe a tuningowe) oraz kilku dolnych dobrze spasowanych elementów i spoilera na klapie... przy 150km/h samochód dłuuugo opadał na ulicę... po przeróbkach niestety utraciłem około 5km z prędkości 1. za sprawą wagi .. ( wszystko co dodasz waży.. ) 2. za sprawą docisku.... powyżej 130km/h samochód się przyklejał do drogi .... I nie potrzeba było tunelu....
każda zmiana w wygladzie auta powinna być dopracowana w tunelu, DLATEGO kupujemy firmowe zderzaki, markowych producentów, bo są konstruowane w ten właśnie sposób. A nie jak piszesz "kawałki plastiku"....
Stary jesli myślisz że firmy produkujące cale zderzaki korzystają z tuneli to <ok> . Oni tyklo z stylistów korzystają ... tylko po to by przód tył pasowały do siebie no i by klient kupował... Nie mówię o firmach typu AMG, Brabus, Staimetz (szlag nie pamietam jak sie pisze ) Alipne i pozostali fabryczni tunerzy...

No i fakt to strona tylko dla audi 80... a nie dla tuningu wiec moze zlikwidować dział tuning ?? :)

AAaa zapomniałem dodać... skoro spoilery to pic... to tuning w stulu gleba i laczki to też lipa... szczególnie na pięknych prostych polskich drogach bo tracisz przyczepność bo wpadasz w koleiny no i przecież A80 robili tak by był wygodny w niskiej cenie... a nie sportowy czyli twardy jak skała...

Każdą opinię można skrytykować :) A z tuningiem wizualnym to jak z muzyką... każdy lubi inny styl... Jeden Niemiecki ( gleba małe kółka ) Francuski ( w kij kitu... ) Japoński ( Cyber )

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 25 lip 2008, 12:09

Panowie :mrgreen: dobra aerodynamika pojazdu(zarówno mały opór wyrażany współczynnikiem "Cx" jak i dodatkowe siły docisku pojazdu do nawieszchni czyli wspominana "przyczepność")to efekt dobrego projektu nadwozia i podwozia(ma niebagatelny wpływ na aerodynamike,stąd dyfuzory np.w dolnej tylnej części zderzaka tylnego).Jeżeli inżynierowie tworzący projekt wiedzą jak to osiągnąć bez monstrualnych skrzydeł powstają projekty typu:Audi A5,R8,czy gallardo od paru lat spokrewnione z audi ;-)Jeśli decydują się na oscentacyjne ospojlerowanie np.porsche gt 2,porsche turbo,czy też poprzednie generacje sti oraz evo to powody są zawsze 2.Poprawienie aerodynamiki i świadomie nadany wizerunek poprzez ospojlerowanie.W sporcie sprawa ma się inaczej.Tam poprawia się już istniejące właściwości określonego pojazdu do konkretnych potrzeb(docisk przód,docisk tył,stabilność na wprost,kierowalność...itp.).Każda charakterystyka wymaga innego ospojlerowania.W samochodach drogowych jak nasze niunie rozbudowane ospojlerowanie oprócz obniżenia v-max nie daje różnic o wartościach które można zauważyć.No może poza samopoczuciem właściciela(podobny efekt do wydechu wystającego z tyłu pojazdu o rozmiarach komina w elektrociepłowni).Spojlery tuningowe nie mają nic wspólnego z projektami realizowanymi w tunelach aerodynamicznych.W takich tunelach opracowuje się zestawy do sportu posiadające homologacje FIA.Taki zestaw jest zaprojektowany pod konkretne potrzeby nie jest "uniwersalny" dobry ''na wszystko" zawsze coś za coś.Jeżeli chcecie poprawić prowadzenie to zróbcie dobry "zawias" nie tylko niski ale poprawiający stabilność i kierowalność pojazdu.Co do zderzaka z fotki co kto lubi,według mnie rozważać możemy tylko kwestie estetyki lub jej braku :mrgreen: Otwory w zderzaku wyglądają na wycięte i nie wykończone może taki miał być efekt mnie się nie podoba.Generalnie jestem zwolennikiem minimalistycznych rozwiązań bez 4 spojlerów i 5 dyfuzorów ale ten projekt średnio mi podchodzi.Pozdrawiam <ok>

[ Dodano: 2008-07-25, 12:09 ]
Panowie :mrgreen: dobra aerodynamika pojazdu(zarówno mały opór wyrażany współczynnikiem "Cx" jak i dodatkowe siły docisku pojazdu do nawieszchni czyli wspominana "przyczepność")to efekt dobrego projektu nadwozia i podwozia(ma niebagatelny wpływ na aerodynamike,stąd dyfuzory np.w dolnej tylnej części zderzaka tylnego).Jeżeli inżynierowie tworzący projekt wiedzą jak to osiągnąć bez monstrualnych skrzydeł powstają projekty typu:Audi A5,R8,czy gallardo od paru lat spokrewnione z audi ;-)Jeśli decydują się na oscentacyjne ospojlerowanie np.porsche gt 2,porsche turbo,czy też poprzednie generacje sti oraz evo to powody są zawsze 2.Poprawienie aerodynamiki i świadomie nadany wizerunek poprzez ospojlerowanie.W sporcie sprawa ma się inaczej.Tam poprawia się już istniejące właściwości określonego pojazdu do konkretnych potrzeb(docisk przód,docisk tył,stabilność na wprost,kierowalność...itp.).Każda charakterystyka wymaga innego ospojlerowania.W samochodach drogowych jak nasze niunie rozbudowane ospojlerowanie oprócz obniżenia v-max nie daje różnic o wartościach które można zauważyć.No może poza samopoczuciem właściciela(podobny efekt do wydechu wystającego z tyłu pojazdu o rozmiarach komina w elektrociepłowni).Spojlery tuningowe nie mają nic wspólnego z projektami realizowanymi w tunelach aerodynamicznych.W takich tunelach opracowuje się zestawy do sportu posiadające homologacje FIA.Taki zestaw jest zaprojektowany pod konkretne potrzeby nie jest "uniwersalny" dobry ''na wszystko" zawsze coś za coś.Jeżeli chcecie poprawić prowadzenie to zróbcie dobry "zawias" nie tylko niski ale poprawiający stabilność i kierowalność pojazdu.Co do zderzaka z fotki co kto lubi,według mnie rozważać możemy tylko kwestie estetyki lub jej braku :mrgreen: Otwory w zderzaku wyglądają na wycięte i nie wykończone może taki miał być efekt mnie się nie podoba.Generalnie jestem zwolennikiem minimalistycznych rozwiązań bez 4 spojlerów i 5 dyfuzorów ale ten projekt średnio mi podchodzi.Pozdrawiam <ok>

[ Dodano: 2008-07-25, 12:18 ]
Sorki za dubla w pracy jestem...pare rzeczy naraz robię <ok>

Katesh2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 lip 2008, 16:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Katesh2 » 25 lip 2008, 12:46

Masz zupełną rację. Sam tuning wizualny to kwestia gustu. To co ja napisałem o "przyczepności" ma dawać przynajmniej opływ a nie hamowanie jak to czasem jest przy "wieś" tuningu... masa plastiku bez zachowania podstaw... czyli pionowe sciany wszędzie... bez np. wylotu powietrza z tyłu ....

W sumie tunele zostawmy specjalistom a sami róbmy coś co wygląda i nieprzeszkadza samochodowi... im wiecej ścian z spoilerów tym
Wady
1. Mniejsza prędkość...
2. Ciężar
3. Spalanie w górę ...

Zalety
1. Samopoczucie inności na drodze. ( czasem kierowca uważa ze poprzez spoiler idzie moc...)
2. wg mnie mozna mieć docisk... do powierzchni.... ( no przy 5 osobach po 90kg też masz glebe :D )

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 25 lip 2008, 14:32

Panowe pracuje a ASO jednej z francuskich marek.Miesięcznie nadzoruje ok.100-120 napraw(samochodów) i widziałem już takie żeczy że mógłbym archiwum X założyć :mrgreen:
Sprężyny pospinane klamrami do lin żeby zawias obniżyć...itp.
A tamat ospojlerowania rzecz gustu i już.
P.S.podoba mi sie ten system na glebe 4x90kg żywej wagi :lol:

noorbi

Post autor: noorbi » 25 lip 2008, 14:43

Katesh2 pisze:Sam tuning wizualny to kwestia gustu
i z tym się w zupełności zgadzam :!: <ok>

Więc odpowiadam Autorowi tematu że według mnie jego projekt przedniego zderzaka wygląda lipnie :!:
Takie moje zdanie <ok>

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 25 lip 2008, 22:49

ale gorący temat sie zrobił z jednego małego zdjątka hehehe miałem ochote coś napisać po przeczytaniu pierwszysch postów, ale po 2óch kolejnych stronach uznałem, że już dość ... cieszę się, że kilka osób jak zwykle czuwa i jest przytomnymi i chwala za słuszne posty wnoszące coś "konkretnego" na naszym forum ... pozdroo all

Zablokowany

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl