[B4 1.9TDI 1Z] Czemu TDI grzeje sie do 95-97 stopni???
- Krzysiek18/
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
- Lokalizacja: GDANSK
Właśnie to dziwne, w największych korkach, jest ok nawet na klimatyzacji dochodzi do 100 stopni.
Zastanawiałem się czy może to nie gowoca daje o sobie znać?
W BMW też rosła mi temperatura ale powyżej 200km/h a zaczynała w momencie w którym turbina przestawała pompować :mrgreen: (w B4 powyżej 160km/h)
A w Audi nie mam obrotomierza i nie wiem co jak i kiedy... :evil:
Pozdrawiam,
titto
Zastanawiałem się czy może to nie gowoca daje o sobie znać?
W BMW też rosła mi temperatura ale powyżej 200km/h a zaczynała w momencie w którym turbina przestawała pompować :mrgreen: (w B4 powyżej 160km/h)
A w Audi nie mam obrotomierza i nie wiem co jak i kiedy... :evil:
Pozdrawiam,
titto
[B4,2.0,ABK]
Mi wentylator włącza sie prawie pod ta pionowa kreska co jest na zdjęciu i mam pytanie czy powinno tak być? i jeszcze jedno jak zgaszę samochód wentylator nieraz sie zalancza przy wyłączonym silniku jak wsiade przekrece stacyjke wyłącza sie czy tak powinno byc wybaczcie
młodym kierowca jestem
młodym kierowca jestem
newerafan, tak to nie powinno być bo wiatraki powinny Ci śmigać jak masz włączony zapłon po jego wyłączeniu powinny się wyłączyć więc możliwe, że miałeś coś kombinowane w elektryce, a to niezbyt dobrze bo różne mogą być tego skutki :roll:
Co do temp i wiatraków to u mnie też jest troche dziwnie bo u mnie z kolei jak autko kupiłem w październiku to do tej pory mi się wiatrak nie załączył 8-)
Jak lece trasą temp mam 90 st. a jak kiedyś stałem w korku ponad 30 min :evil: to mi się wskazówka podniosła tak jak kolega na pierwszym zdjęciu pokazał
Zdziwiło mnie to troche spytałem ojca co o tym myśli to wymyślił, że jego zdaniem to mam wydajną chłodnicę hehe
Co do temp i wiatraków to u mnie też jest troche dziwnie bo u mnie z kolei jak autko kupiłem w październiku to do tej pory mi się wiatrak nie załączył 8-)
Jak lece trasą temp mam 90 st. a jak kiedyś stałem w korku ponad 30 min :evil: to mi się wskazówka podniosła tak jak kolega na pierwszym zdjęciu pokazał
Zdziwiło mnie to troche spytałem ojca co o tym myśli to wymyślił, że jego zdaniem to mam wydajną chłodnicę hehe
No tak jak mi sie nagrzeje silnik to włączają mi sie gdzies tak lekko pod ta pionową kreska i gdy zgasze samochód to wyłączają sie ale ja tu stoje pare minut przy nim rozmawiam z kumplem a tu bach włączają sie wiatraki pochodzą i po jakimś czasie się wyłączą albo gdy stacyjke przekręcę to tez no i jak przekrece podjadę trochę to jak sie nagrzeje załącza się Hm... może maszz racje spytam mechaniora jakiegoś
Witam panow ja ma tez problem bo temperatura podnosi mi sie na 100 a wiatraki nie chodza .Natomiast jak zewre dwa boczne stykina krotko to dopiero chodza a temperatura spada do 87 -90 co to moze byc? czyzby termostat byl sprawny ? Co nie wlacza wiatrakow. Co wazne posiadam w kosce 3 styki srodkowy polaczony z ktorymś bocznym nie uruchamia wiatrakow.Oczywiscie po zewrzeniu bocznych stykow i wylaczeniu silnika wiatraki staja.Prosze o Pomoc . Denver Pozdrawiam
witajcie ja też mam z tym problem ale w inną stronę Ogólnie chodzi o to, że łapie temp. 90 stopni w korkach albo na mieście i przy tej temp. może troche za kreską 90 zaczynają pracowac wiatraki Ale za to na trasie mam problem skazówka temp. stoi jak wryta na 70 stopni tj. ta jedna kreska przed 90 ,a w zimie to już nawet do 50 dochodzi i mi się maź w oleju robi. Tej zimy zatkałem wszystkie wloty powietrza i nie miałem tego problemu ale na wiosne musiałem odetkac wszystko i jest tak jak wyżej napisane.
PS. termostat był wymieniany z tego powodu jakies 2 lata temu nic nie dało
Co może byc?
mój silnik to 2.0 benzyna + LPG ABT 90 KM
PS. termostat był wymieniany z tego powodu jakies 2 lata temu nic nie dało
Co może byc?
mój silnik to 2.0 benzyna + LPG ABT 90 KM
Mam pytanie wczoraj jak jezdziłem swoją audiczką wruciłem do domciu wstawiam samochód a tu patrze na wskaznik temperatury i widzę ze pokazuje mi na tej pionowej kresce a wentylator jeszcze się nie załączył! zdziwienie czekam w garażu na zapalonym silniku i wentylator załączył
sie dopiero za tą pionową kreska przed tą następną dziś rano wstałem odpaliłem samochód i czekam wentylator sie załączył na 90stopni co to może być? czasem załącza sie przed tą pinową kreska czasem na 90stopni ale pierwszyraz zauważyłem ze mi sie załączył za tą pionową kreską a ta następna to chyba 100stopni jak sie nie mylę ?
sie dopiero za tą pionową kreska przed tą następną dziś rano wstałem odpaliłem samochód i czekam wentylator sie załączył na 90stopni co to może być? czasem załącza sie przed tą pinową kreska czasem na 90stopni ale pierwszyraz zauważyłem ze mi sie załączył za tą pionową kreską a ta następna to chyba 100stopni jak sie nie mylę ?
Jeśli temperatura cieczy chłodzącej wynosi od 92stC do 97stC wyłącznik termiczny uruchamia wentylator.Wentylator jest napedzany przez silnik elektryczny i pracuje tak długo, aż temperatura cieczy chłodzącej nie spadnie poniżej 84stC do 91stC UWAGA!. Wentylatry elektryczne mogą się samoczynnie włączyć także po wyłączeniu układu zapłonowego. Jest możliwe kilkakrotne włączenie z powodu nagromadzenia się ciepła w przedziale silnika. Dzięki okresowej pracy wentylatora zwiększa się użyteczna moc silnika i zmniejszenia się zużycie paliwa!
Panowie mój problem jest taki. kupiłem audi b4 93r silnik 2.0 benzyna. Później założyłem LPG. i od wtedy auto przestało poprawnie grzać. przed założeniem gazu auto tez nie grzało tak jak powinno. wymieniłem płyn petrygo, nagrzewnice( zamiennik) i termostat. odpowietrzałem pare razy i niby grzeje ale nie tak jak powinna. Dlaczego tak sie dzieje? uszczelka pod głowica jest oki silnik ulany i zapocony nie jest. olej jest w porzo. klapki w nagrzewnicy sa oki linki od sterowania nawiewem tez. jaka temp powinien utrzymywac silnik