[80 B4 1,9TDI 1Z] Klimatyzacja
Mój problem wygląda tak.
Klima naładowana, przeczyszczone chłodnice.
Na postoju chłodzi rewelacyjnie. Jednak im szybciej jadę tym bardziej spada wydajność a po kilkunastu minutach jazdy jeżeli jadę ponad 90kmh (około) klima wyłącza się. Włączyć moge dopiero po restarcie silnika. I potem znowu historia się powtarza.
Byłem u dwóch mechaników ale żaden nic nie poradził. Na postoju czujniki ciśnienia działają jak trzeba. O co tu chodzi? Pomocy! :roll:
Klima naładowana, przeczyszczone chłodnice.
Na postoju chłodzi rewelacyjnie. Jednak im szybciej jadę tym bardziej spada wydajność a po kilkunastu minutach jazdy jeżeli jadę ponad 90kmh (około) klima wyłącza się. Włączyć moge dopiero po restarcie silnika. I potem znowu historia się powtarza.
Byłem u dwóch mechaników ale żaden nic nie poradził. Na postoju czujniki ciśnienia działają jak trzeba. O co tu chodzi? Pomocy! :roll:
Witam.
Mam podobny problem z klimatyzacją manualną. Jak ją załączę to słychać i widać wzrost obrotów. Nie zawsze słychać takie cyknięcie, ale przeważnie słychać. Kupiłem termometr i jak przystawiam czujnik do kratek nawiewu to po włączeniu klimy spada mi tem. do ok 24 stopni w upalny dzień ale chwile pochodzi i z powrotem rośnie do takiej jak jest na dworze.
Wygląda to tak jakby klima po jakimś czasie się wyłączała. A i wentylatory też nie zawsze mi chodzą. Raz się załącza pochodzi chwile i się wyłacza.
Czy przyczyna może być czujnik temperatury?
A dodam jeszcze że czasem mignie kontrolka świec żarowych przy włączonej klimie.
PS. Jestem z Kędzierzyna-Koźla, jest ktoś kto mógłby mi pod kompa podłączyć auto?
B4 1Z rok 92
Mam podobny problem z klimatyzacją manualną. Jak ją załączę to słychać i widać wzrost obrotów. Nie zawsze słychać takie cyknięcie, ale przeważnie słychać. Kupiłem termometr i jak przystawiam czujnik do kratek nawiewu to po włączeniu klimy spada mi tem. do ok 24 stopni w upalny dzień ale chwile pochodzi i z powrotem rośnie do takiej jak jest na dworze.
Wygląda to tak jakby klima po jakimś czasie się wyłączała. A i wentylatory też nie zawsze mi chodzą. Raz się załącza pochodzi chwile i się wyłacza.
Czy przyczyna może być czujnik temperatury?
A dodam jeszcze że czasem mignie kontrolka świec żarowych przy włączonej klimie.
PS. Jestem z Kędzierzyna-Koźla, jest ktoś kto mógłby mi pod kompa podłączyć auto?
B4 1Z rok 92
Panowie po roku wracam do problemu i do tematu. Klima oczywiście nadal niesprawna. Wczoraj w tym aucie chciałem zdiagnozować silnik. Podłączyłem VAG-a i okazało się że w aucie tym mimo manualnej klimy VAG połączył się ze sterownikiem klimatyzacji 08. W sterowniku zapisany był błąd: 00532 - Napięcie zasilania 07-00 - Za niski sygnał. Co ciekawe błędu nie można skasować.
Czy może to mieć wpływ na niesprawność klimy którą opisałem. Jak sobie z tym błędem poradzić. Dodam że napięcie zasilające sterownik jest OK i wynosi w zależności od tempa nawiewu wew. od 13.4 do 13,8V.
Czy może to mieć wpływ na niesprawność klimy którą opisałem. Jak sobie z tym błędem poradzić. Dodam że napięcie zasilające sterownik jest OK i wynosi w zależności od tempa nawiewu wew. od 13.4 do 13,8V.