Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] sportowe zawieszenie

maaacias
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 cze 2008, 13:33
Lokalizacja: toruń

[B4 1Z] sportowe zawieszenie

Post autor: maaacias » 03 sie 2008, 22:27

czy to ma sens?? jakiej wysokosci ma byc odbojnik?

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 04 sie 2008, 17:30

Masz sprężyny Waiteca i chcesz ją do ori amorków?? Ja mam U siebie sprężyny - 50mm i ori amory i jest porażka... Nie polecam lepiej odłożyć i kupić amory niż wkurzać sie że nie da sie na tym jeździć.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 04 sie 2008, 22:06

ja mam -40 i jest spoko tyle że lekko stoczyłem gwint na amorze. Wymienie dopiero jak te się skończą (a są prawie nówki - półroczne) na sportowe :mrgreen: . Ja tam nie narzekam.

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 05 sie 2008, 00:31

ja mam przód - 45 albo nawet 50 i mi tłok amora odbija sie o dno straszny dźwięk... Też mam w dobrym stanie je ...ale sa porostu za długie do takich Springów. Poza tym jak jadę z całym kompletem to na "leżących policjantach" jak przejerzdzam to obcieram spodem... Dlatego że amory sportowe to 80% sztywności zawieszenia 20% to Sprężyna. ;]

[ Dodano: 2008-08-05, 00:34 ]
A i zapomniałem Twoje sprężyny są przewidziane do innych amortyzatorów. Takich jak te http://www.allegro.pl/item407073921_amo ... d_mts.html

Więc nie wiem jak chcesz to założyć na ori amor <mikolaj> :oops:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 05 sie 2008, 11:07

Seryjny amor + sprężyna 40-60 = porażka
MaXuS pisze:Poza tym jak jadę z całym kompletem to na "leżących policjantach" jak przejerzdzam to obcieram spodem...
ja jak jade sam to obcieram o wystające garby na ulicy, ale nie wiem czym czy podwoziem czy dwururka czy też katalizatorem, tyko iskry za mna lecą <palma>

maaacias
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 cze 2008, 13:33
Lokalizacja: toruń

Post autor: maaacias » 05 sie 2008, 15:33

witam jezeli sie nie myle to te moje amorki sa dedykowane do tych spręzyn (z tego wzgledu ze rowniez sa krótsze niz orginalne o jakies 4 cm),jadac nic nie dobija ani nie ma zadnych takich histori
nizej zalączam fotki
a jezeliktos mogłb mi odpowiedziec na pytanie które zadalem w pierwszym poscie
czyli:
jaka wysokosc odbojików ma byc do tych amorków,bo te które mam jezeli bym zalozyl to amorek by sie wcale nie uginal

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 05 sie 2008, 15:57

MaXuS pisze:Masz sprężyny Waiteca i chcesz ją do ori amorków??
Ja tu widze wspaniałem amorki sportowe weiteca wiec nie wiem gdzie Ty widzisz ori amory??
MaXuS pisze:Ja mam U siebie sprężyny - 50mm i ori amory i jest porażka... Nie polecam lepiej odłożyć i kupić amory niż wkurzać sie że nie da sie na tym jeździć
A nie mówiełem ze bedzie to o kant dupy rozbic, tym bardziej wnioskujac z tego co piszesz to te amory co masz sa bardzo marnej jakosci, bo normalnie na ori amorach mozna smigac na springach -40 - 50 w ostatecznosci, co dowodzi kolega misiek440, który równiez ma springi odemnie. :mrgreen:
maaacias pisze:jaka wysokosc odbojików ma byc do tych amorków,bo te które mam jezeli bym zalozyl to amorek by sie wcale nie uginal
Obetnij odbojnice o połowe i bedzie tak jak trzeba - mam takie samo zawieszenie jak Twoje tyle ze gleba -65mm odbój obciłem o połowe i jest wszystko ok. Wiec odetnij o 3 - 3.5 bałwanka od góry i bedzie napewno dobrze. <ok> Oczywiscie zrób tak i z przednimi i z tylnymi, jedynie co Ci powiem odrazu to kup odboje i charmonijki osłonne z passata b3/b4 bo te jak obetniesz to nie bedzie trzymac Ci sie charmonijka, jak pojedziesz do sklepu i weźmiesz w reke takie od paska to zobaczysz co mam na mysli i dla czego radze Ci tamte <piwo> I wiem co mówie bo na glebie jezdze od zawsze ja nawet wózek miałem zglebiony na weitecu <mikolaj>

maaacias
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 cze 2008, 13:33
Lokalizacja: toruń

Post autor: maaacias » 05 sie 2008, 16:26

Solskier
mam ptanie jakie felgi zalozyc do tego zawieszenia,bo dzisiaj załozylem komplet zwiechy i nie moglem wyjąc lewarka spod auta :mrgreen: ,a na razie mam orginal 15" 195/65 i jest lekka porazka,jak przez ulice przechodzi karaluch to zabieram go tlumikiem :mrgreen:
pytam bo auto mam dopiero 1 m-c i dopiero powoli wprowadzam zmiany.pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 05 sie 2008, 16:35

Jakie masz tam obnizenie? Jak nie wiesz to podaj nr z sprezyny to Ci powiem ale ja spokojnie na -65 smigam na 195/55/16 i nie ma problemów <ok>

Awatar użytkownika
kowalsiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 30 maja 2007, 12:13
Lokalizacja: radomsko

Post autor: kowalsiu » 05 sie 2008, 16:44

a pod springi -35 podejdą seryjne amorki Obrazek

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 05 sie 2008, 16:57

kowalsiu pisze:a pod springi -35 podejdą seryjne amorki
Jesli beda dobrej firmy i w dobrym stanie to nie bedzie zadnego problemu, ori amor jezdzi w audi coupe gdzie jest seryjnie obnizenie -25 mm czy jakoś tak i jest ok, tyle ze jest jedna zasadnicza spraw obnizajaca (twardsza) sprezyna potrzebuje innego tłumienia czyli innego amora wiec na ori amorze auto moze prowadzić sie lepiej w stosunku do serii ale bedzie gorzej w porównianu ze utwardzanym amorem poprostu auto nie bedzie sie odpowiednio prowadziło. <ok>

Awatar użytkownika
kowalsiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 30 maja 2007, 12:13
Lokalizacja: radomsko

Post autor: kowalsiu » 05 sie 2008, 17:38

czyli jak takie małe glebe zapodam to nie bedzie tragedji

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 05 sie 2008, 17:53

kowalsiu pisze:czyli jak takie małe glebe zapodam to nie bedzie tragedji
Zdecydowanie nie bedzie problemów <ok>

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 06 sie 2008, 13:34

a co do ocierania to ja jak jadę sam i szybciej przytargam przez próg to zawadzę podłogą i na każdym autku obniżonym tak jest. Znajomy ma komplet gwintowany koni i też zbiera wszystkie garby z drogi. Wątpię żeby tu coś (dużo) pomogły sportowe amory (po prostu trzeba ostrożniej jeździ). Wiadomo jak masz ori syfy co ci bujają autkiem to rzecz jasna że będziesz o wszytko zawadzał

[ Dodano: 2008-08-06, 13:37 ]
ja preferuje tylko Sachs, Bilstein i Gabriel których nigdzie nie ma :-P (oczywiście ze serii)
a jak przyjdzie czas to się zastanowię na tymi z niższej półki GT c. chyba że dopadnę coś fajniejszego :mrgreen:

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 06 sie 2008, 14:39

Ja u siebie mam -50 na ori amorach z obciętymi odbojami i wszystko jest git,kielichy sie nie rozchodzą amory są suche.Jedyne do czego moge się doczepic u siebie to zbyt miękki tył o ile z przodu jest beton to tył spokojnie sie ugina nawet jedną ręką jak sie na klape naciśnie ale to jest i tak do poprawy bo gwinty w amorach są pokończone i jak na zime będe zawiech zmieniał na serie to pójdą do śmieci. :-) Co do obcierania,jak jade w dwie osoby to rzadko kiedy się zdarza żeby gdzieś przyhaczyć.Ale trzeba uważać szczególnie na parkingach nie podjerzdzać za blisko krawężników.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl