[B4 1Z] sportowe zawieszenie
[B4 1Z] sportowe zawieszenie
czy to ma sens?? jakiej wysokosci ma byc odbojnik?
ja mam przód - 45 albo nawet 50 i mi tłok amora odbija sie o dno straszny dźwięk... Też mam w dobrym stanie je ...ale sa porostu za długie do takich Springów. Poza tym jak jadę z całym kompletem to na "leżących policjantach" jak przejerzdzam to obcieram spodem... Dlatego że amory sportowe to 80% sztywności zawieszenia 20% to Sprężyna. ;]
[ Dodano: 2008-08-05, 00:34 ]
A i zapomniałem Twoje sprężyny są przewidziane do innych amortyzatorów. Takich jak te http://www.allegro.pl/item407073921_amo ... d_mts.html
Więc nie wiem jak chcesz to założyć na ori amor <mikolaj> :oops:
[ Dodano: 2008-08-05, 00:34 ]
A i zapomniałem Twoje sprężyny są przewidziane do innych amortyzatorów. Takich jak te http://www.allegro.pl/item407073921_amo ... d_mts.html
Więc nie wiem jak chcesz to założyć na ori amor <mikolaj> :oops:
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Seryjny amor + sprężyna 40-60 = porażka
ja jak jade sam to obcieram o wystające garby na ulicy, ale nie wiem czym czy podwoziem czy dwururka czy też katalizatorem, tyko iskry za mna lecą <palma>MaXuS pisze:Poza tym jak jadę z całym kompletem to na "leżących policjantach" jak przejerzdzam to obcieram spodem...
witam jezeli sie nie myle to te moje amorki sa dedykowane do tych spręzyn (z tego wzgledu ze rowniez sa krótsze niz orginalne o jakies 4 cm),jadac nic nie dobija ani nie ma zadnych takich histori
nizej zalączam fotki
a jezeliktos mogłb mi odpowiedziec na pytanie które zadalem w pierwszym poscie
czyli:
jaka wysokosc odbojików ma byc do tych amorków,bo te które mam jezeli bym zalozyl to amorek by sie wcale nie uginal
nizej zalączam fotki
a jezeliktos mogłb mi odpowiedziec na pytanie które zadalem w pierwszym poscie
czyli:
jaka wysokosc odbojików ma byc do tych amorków,bo te które mam jezeli bym zalozyl to amorek by sie wcale nie uginal
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Ja tu widze wspaniałem amorki sportowe weiteca wiec nie wiem gdzie Ty widzisz ori amory??MaXuS pisze:Masz sprężyny Waiteca i chcesz ją do ori amorków??
A nie mówiełem ze bedzie to o kant dupy rozbic, tym bardziej wnioskujac z tego co piszesz to te amory co masz sa bardzo marnej jakosci, bo normalnie na ori amorach mozna smigac na springach -40 - 50 w ostatecznosci, co dowodzi kolega misiek440, który równiez ma springi odemnie. :mrgreen:MaXuS pisze:Ja mam U siebie sprężyny - 50mm i ori amory i jest porażka... Nie polecam lepiej odłożyć i kupić amory niż wkurzać sie że nie da sie na tym jeździć
Obetnij odbojnice o połowe i bedzie tak jak trzeba - mam takie samo zawieszenie jak Twoje tyle ze gleba -65mm odbój obciłem o połowe i jest wszystko ok. Wiec odetnij o 3 - 3.5 bałwanka od góry i bedzie napewno dobrze. <ok> Oczywiscie zrób tak i z przednimi i z tylnymi, jedynie co Ci powiem odrazu to kup odboje i charmonijki osłonne z passata b3/b4 bo te jak obetniesz to nie bedzie trzymac Ci sie charmonijka, jak pojedziesz do sklepu i weźmiesz w reke takie od paska to zobaczysz co mam na mysli i dla czego radze Ci tamte I wiem co mówie bo na glebie jezdze od zawsze ja nawet wózek miałem zglebiony na weitecu <mikolaj>maaacias pisze:jaka wysokosc odbojików ma byc do tych amorków,bo te które mam jezeli bym zalozyl to amorek by sie wcale nie uginal
Solskier
mam ptanie jakie felgi zalozyc do tego zawieszenia,bo dzisiaj załozylem komplet zwiechy i nie moglem wyjąc lewarka spod auta :mrgreen: ,a na razie mam orginal 15" 195/65 i jest lekka porazka,jak przez ulice przechodzi karaluch to zabieram go tlumikiem :mrgreen:
pytam bo auto mam dopiero 1 m-c i dopiero powoli wprowadzam zmiany.pozdrawiam
mam ptanie jakie felgi zalozyc do tego zawieszenia,bo dzisiaj załozylem komplet zwiechy i nie moglem wyjąc lewarka spod auta :mrgreen: ,a na razie mam orginal 15" 195/65 i jest lekka porazka,jak przez ulice przechodzi karaluch to zabieram go tlumikiem :mrgreen:
pytam bo auto mam dopiero 1 m-c i dopiero powoli wprowadzam zmiany.pozdrawiam
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jesli beda dobrej firmy i w dobrym stanie to nie bedzie zadnego problemu, ori amor jezdzi w audi coupe gdzie jest seryjnie obnizenie -25 mm czy jakoś tak i jest ok, tyle ze jest jedna zasadnicza spraw obnizajaca (twardsza) sprezyna potrzebuje innego tłumienia czyli innego amora wiec na ori amorze auto moze prowadzić sie lepiej w stosunku do serii ale bedzie gorzej w porównianu ze utwardzanym amorem poprostu auto nie bedzie sie odpowiednio prowadziło. <ok>kowalsiu pisze:a pod springi -35 podejdą seryjne amorki
a co do ocierania to ja jak jadę sam i szybciej przytargam przez próg to zawadzę podłogą i na każdym autku obniżonym tak jest. Znajomy ma komplet gwintowany koni i też zbiera wszystkie garby z drogi. Wątpię żeby tu coś (dużo) pomogły sportowe amory (po prostu trzeba ostrożniej jeździ). Wiadomo jak masz ori syfy co ci bujają autkiem to rzecz jasna że będziesz o wszytko zawadzał
[ Dodano: 2008-08-06, 13:37 ]
ja preferuje tylko Sachs, Bilstein i Gabriel których nigdzie nie ma (oczywiście ze serii)
a jak przyjdzie czas to się zastanowię na tymi z niższej półki GT c. chyba że dopadnę coś fajniejszego :mrgreen:
[ Dodano: 2008-08-06, 13:37 ]
ja preferuje tylko Sachs, Bilstein i Gabriel których nigdzie nie ma (oczywiście ze serii)
a jak przyjdzie czas to się zastanowię na tymi z niższej półki GT c. chyba że dopadnę coś fajniejszego :mrgreen:
Ja u siebie mam -50 na ori amorach z obciętymi odbojami i wszystko jest git,kielichy sie nie rozchodzą amory są suche.Jedyne do czego moge się doczepic u siebie to zbyt miękki tył o ile z przodu jest beton to tył spokojnie sie ugina nawet jedną ręką jak sie na klape naciśnie ale to jest i tak do poprawy bo gwinty w amorach są pokończone i jak na zime będe zawiech zmieniał na serie to pójdą do śmieci. Co do obcierania,jak jade w dwie osoby to rzadko kiedy się zdarza żeby gdzieś przyhaczyć.Ale trzeba uważać szczególnie na parkingach nie podjerzdzać za blisko krawężników.