[80 B3 1.8s ] zle ssanie
[80 B3 1.8s ] zle ssanie
mam maly problem gdy odpale silnik powinienem miec 1000 obrotow a ja mam 900 po przejechaniu kilka kilometrow wchodzi na 1000 obrotow gdy temperatura osiaga 90 stopni. wymienilem czujnik temperatury i nic to nie dalo..
Musisz pojechac na stacje dignostyczna lub do mechanika na analizator spalinsybo pisze:jak mam to sprawdzic moge to sam zrobic ? czy musze isc z tym do mechanika ?moze byc to przyczyna ze samochod cieszko wchodzi na obroty ?WOJTEK26 pisze:Mozesz sprawdzic jeszcze skład spalin na analizatorze moze masz lekk o wzbogacona
[ Dodano: 2008-08-11, 08:28 ]
Musisz sprawdź wtryskiwacz rozruchowy oraz czujnik temp właczającu ten wtryskiwaczmsanchez pisze:WOJTEK26 pisze:A powiedz czy jest problem z uruchomieniem silnika zimnego lub problemy w jeździe przed rozgrzaniem silnika :?:
a jak jest taki problem mianowicie trzeba dłuzej pokrecic telepie po odpaleniu na mrozie i jedzie jak traktor niemając siły to oczym to swiadczy ??
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
msanchez, Moim zdaniem masz problem z czujnikiem temperatury tym odpowiedzialnym za dawke paliwa, czyli ten pod krusccem. A wtrzskiwacz latwo sprawdzic, jak silnik jest leko cieply, zgas go i odepnij wtzke z czujnika oraz z wtrzskiwacza. O ile oczywiscie posiadasz silnik na pelnzm wtrzsku.
sybo, ja tam bzm sie tzm nie przejmowal, sam mam podobnie, mianowicie na zimnym jakies 920 a na rozgrzanym okolo 990 980. Co do spalania to najczestrza przyczyna jest czujnik, lub klapa przeplywki
sybo, ja tam bzm sie tzm nie przejmowal, sam mam podobnie, mianowicie na zimnym jakies 920 a na rozgrzanym okolo 990 980. Co do spalania to najczestrza przyczyna jest czujnik, lub klapa przeplywki
bartek18150 pisze:msanchez, Moim zdaniem masz problem z czujnikiem temperatury tym odpowiedzialnym za dawke paliwa, czyli ten pod krusccem. A wtrzskiwacz latwo sprawdzic, jak silnik jest leko cieply, zgas go i odepnij wtzke z czujnika oraz z wtrzskiwacza. O ile oczywiscie posiadasz silnik na pelnzm wtrzsku.
sybo, ja tam bzm sie tzm nie przejmowal, sam mam podobnie, mianowicie na zimnym jakies 920 a na rozgrzanym okolo 990 980. Co do spalania to najczestrza przyczyna jest czujnik, lub klapa przeplywki
Ale ja kupilem nowy czujnik temperatury(wylacznik termiczny zaworu sterujacego) w serwisie audi i nic co nie dalo takie sam ma obroty jak przy tym starym czujniku (wskoczy na obroty spadnie i ustawi sie 900 obrotow przy zimnym silniku ). Wyjmowalem czujnik od wtryskiwacza (w pompie wtryskjowej sie znajduje) i samochod chodzi identycznie.