Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8s ] zle ssanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sybo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 15 lis 2007, 12:45
Lokalizacja: Jędrzejów

[80 B3 1.8s ] zle ssanie

Post autor: sybo » 05 sie 2008, 22:30

mam maly problem gdy odpale silnik powinienem miec 1000 obrotow a ja mam 900 po przejechaniu kilka kilometrow wchodzi na 1000 obrotow gdy temperatura osiaga 90 stopni. wymienilem czujnik temperatury i nic to nie dalo..

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 06 sie 2008, 09:20

A powiedz czy jest problem z uruchomieniem silnika zimnego lub problemy w jeździe przed rozgrzaniem silnika :?:

sybo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 15 lis 2007, 12:45
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: sybo » 06 sie 2008, 12:39

WOJTEK26 pisze:A powiedz czy jest problem z uruchomieniem silnika zimnego lub problemy w jeździe przed rozgrzaniem silnika :?:


byl problem obroty falowaly gdy byl zimny skakal przez 5s ale wymienialem szczotki i wszysko gra teraz tylko jest problem z ssaniem teraz

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 06 sie 2008, 13:57

Jeżeli odpala dobrze, nie ma problemów z jazda na zimnym silniku to nie zasmiecałbym sobie głowy tym i jeździł dalej

sybo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 15 lis 2007, 12:45
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: sybo » 07 sie 2008, 09:03

WOJTEK26 pisze:Jeżeli odpala dobrze, nie ma problemów z jazda na zimnym silniku to nie zasmiecałbym sobie głowy tym i jeździł dalej


ok spoko tylko przejechalem 200 hm i mialem 1000 obrotow i pali mi 10 litrow benzyny na 100km w trasie

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 sie 2008, 09:35

Mozesz sprawdzic jeszcze skład spalin na analizatorze moze masz lekk o wzbogacona

sybo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 15 lis 2007, 12:45
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: sybo » 08 sie 2008, 14:51

WOJTEK26 pisze:Mozesz sprawdzic jeszcze skład spalin na analizatorze moze masz lekk o wzbogacona
jak mam to sprawdzic moge to sam zrobic ? czy musze isc z tym do mechanika ?moze byc to przyczyna ze samochod cieszko wchodzi na obroty ?

msanchez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 10 lut 2007, 07:04
Lokalizacja: warszawa

Post autor: msanchez » 09 sie 2008, 23:02

WOJTEK26 pisze:A powiedz czy jest problem z uruchomieniem silnika zimnego lub problemy w jeździe przed rozgrzaniem silnika :?:


a jak jest taki problem mianowicie trzeba dłuzej pokrecic telepie po odpaleniu na mrozie i jedzie jak traktor niemając siły to oczym to swiadczy ??

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 11 sie 2008, 08:27

sybo pisze:
WOJTEK26 pisze:Mozesz sprawdzic jeszcze skład spalin na analizatorze moze masz lekk o wzbogacona
jak mam to sprawdzic moge to sam zrobic ? czy musze isc z tym do mechanika ?moze byc to przyczyna ze samochod cieszko wchodzi na obroty ?
Musisz pojechac na stacje dignostyczna lub do mechanika na analizator spalin



[ Dodano: 2008-08-11, 08:28 ]
msanchez pisze:
WOJTEK26 pisze:A powiedz czy jest problem z uruchomieniem silnika zimnego lub problemy w jeździe przed rozgrzaniem silnika :?:


a jak jest taki problem mianowicie trzeba dłuzej pokrecic telepie po odpaleniu na mrozie i jedzie jak traktor niemając siły to oczym to swiadczy ??
Musisz sprawdź wtryskiwacz rozruchowy oraz czujnik temp właczającu ten wtryskiwacz

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 11 sie 2008, 21:24

msanchez, Moim zdaniem masz problem z czujnikiem temperatury tym odpowiedzialnym za dawke paliwa, czyli ten pod krusccem. A wtrzskiwacz latwo sprawdzic, jak silnik jest leko cieply, zgas go i odepnij wtzke z czujnika oraz z wtrzskiwacza. O ile oczywiscie posiadasz silnik na pelnzm wtrzsku.

sybo, ja tam bzm sie tzm nie przejmowal, sam mam podobnie, mianowicie na zimnym jakies 920 a na rozgrzanym okolo 990 980. Co do spalania to najczestrza przyczyna jest czujnik, lub klapa przeplywki

sybo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 15 lis 2007, 12:45
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: sybo » 13 sie 2008, 23:08

bartek18150 pisze:msanchez, Moim zdaniem masz problem z czujnikiem temperatury tym odpowiedzialnym za dawke paliwa, czyli ten pod krusccem. A wtrzskiwacz latwo sprawdzic, jak silnik jest leko cieply, zgas go i odepnij wtzke z czujnika oraz z wtrzskiwacza. O ile oczywiscie posiadasz silnik na pelnzm wtrzsku.

sybo, ja tam bzm sie tzm nie przejmowal, sam mam podobnie, mianowicie na zimnym jakies 920 a na rozgrzanym okolo 990 980. Co do spalania to najczestrza przyczyna jest czujnik, lub klapa przeplywki


Ale ja kupilem nowy czujnik temperatury(wylacznik termiczny zaworu sterujacego) w serwisie audi i nic co nie dalo takie sam ma obroty jak przy tym starym czujniku (wskoczy na obroty spadnie i ustawi sie 900 obrotow przy zimnym silniku ). Wyjmowalem czujnik od wtryskiwacza (w pompie wtryskjowej sie znajduje) i samochod chodzi identycznie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl