Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 20V 7A] Przymula go do 3000rpm

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

[2.3 20V 7A] Przymula go do 3000rpm

Post autor: jmm » 02 sie 2008, 21:55

Witam

W drodze powrotnej z urlopiku moje 20V zaczeło wariować. A mianowicie, na wolnych obrotach zaczęła falować i potrafi zgasnąć. Z kolei w czasie rozpedzania potrafi złapać przymułkę, mogę deptać gaz a obroty ledwo idą do 3000rpm i autko wogole nie ma mocy, jak troche pomieszam pedałem gazu to się odblokowuje i idzie, powyżej 3000 rpm jest spoko.


Jakieś sugestie? Kodów jeszcze nie zczytywalem, ale raczej mi nie pomogą


Coś z powietrzem czy paliwem?

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 02 sie 2008, 22:16

Może druga przepustnica się coś blokuje, może pierwsza koliduje z tym mechanizmem drugiej , bo one są połączone. Ciężko wyczuć trudna ta Twoja historia , jak będziesz chciał podmienić przepływkę lub aparat to wpadaj do płocka chętnie użyczę. Mój aparat zapłonu też leciał, dodałem własną uszczelkę i chyba jest dobrze. Ale przy zalanym aparacie miałem nieco inne objawy jak Ty.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 03 sie 2008, 10:22

Wczoraj wpadł mi jeszcze do głowy pomysł z lipną benzynką, bo całą trase przejechała bez problemu, po drodze miałem potrzebe fizjologiczną to zatrzymałem się w Warlubiu na Lotosie i przy okazji dotankowałem.

No i jakieś 50km od stacji zaczęła wariować, narazie dolałem troche vpowera zobaczymy czy coś się zmieni

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 04 sie 2008, 08:13

jmm tak jak już wyżej wspomniałeś, wina będzie prawdopodobnie po stronie paliwa. Jakiś czas temu miałem to samo w drodze do Polski, po zatankowaniu samochód zaczął szarpać, ciężko było utrzymać na obrotach i silnik chodził jakby na trzech garach :-? Po dotankowaniu V-łki problem zanikł.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 04 sie 2008, 20:27

FranoF1 pisze:jmm tak jak już wyżej wspomniałeś, wina będzie prawdopodobnie po stronie paliwa. Jakiś czas temu miałem to samo w drodze do Polski, po zatankowaniu samochód zaczął szarpać, ciężko było utrzymać na obrotach i silnik chodził jakby na trzech garach :-? Po dotankowaniu V-łki problem zanikł.
Vka troche pomogła, po dolaniu jakiegoś siuwaxu do benzynu firmy Xeramic kupionego na stacji jest już OK

Wniosek prosty omijać z daleka stacje LOTOS :!: :!: :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
beice
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 03 lip 2008, 10:15
Lokalizacja: Białystok

Post autor: beice » 05 sie 2008, 22:44

Ja już dawno doszedłem do tego wniosku i tankuje tylko na shallu a broń boże na stacjach gdzieś na zabitych wsiach (nie obrażając nikogo).
A jeżeli chodzi o twoją niunie jmm to dobrze że wyzdrowiała <ok>

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 05 sie 2008, 23:26

beice pisze:Ja już dawno doszedłem do tego wniosku i tankuje tylko na shallu a broń boże na stacjach gdzieś na zabitych wsiach (nie obrażając nikogo).
A jeżeli chodzi o twoją niunie jmm to dobrze że wyzdrowiała <ok>
No powiedziałem hop, narazie jeszcze ją czasem przytnie, ale mam nadzieje, ze jak wyjezdze ten syf ze zbiornika to juz bedzie ok ;-)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 20 sie 2008, 23:15

Rozwiązanie

Po wybłyskaniu pojawił się błąd sondy i krokowca. Krokowca przeczyściłem, a co do sondy okazało się, że debil, który wymieniał mi przekładnie kierowniczą położył kable od sondy na kolektorze wydechowym i się sfajczyły :evil:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 21 sie 2008, 18:17

jmm pisze:Rozwiązanie

Po wybłyskaniu pojawił się błąd sondy i krokowca. Krokowca przeczyściłem, a co do sondy okazało się, że debil, który wymieniał mi przekładnie kierowniczą położył kable od sondy na kolektorze wydechowym i się sfajczyły :evil:
No to w takim razie jest git.

U mnie też sie okazało, że nie było winne paliwo ze stacji, tylko wąż podciśnienia z przepustnicy do pompy hamulca ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl