[80 B3 1.6 PP] wlać ceramizer?
[80 B3 1.6 PP] wlać ceramizer?
Witam, mam pewien dylemat. moja audiczka pobiera mi olej ok 0.5litra na tys km. odnosnie pracy silnika jest wszystko ok- odpowiednie spalanie max predkosc na lpg 170km/h. Mechanik byl zdziwiony ze tak ladnie pracujacy silnik bierze olej. dzis zmierzylem cisnienie i wyszly pomiary Icyl 10 II-5 III-10 i IV-9 mechanik powiedzial mi ze trzeba pierscionki wymienic i uszczelniacze- koszt do 1000zl na co teraz mnie nie stac, a glownie chodzi mi o wyeliminowanie dymienia, bo kiedy sie zagrzeje to kopci strasznie przy ruszaniu na swiatlach np. jak jest zimny to nawet dymka nie pusci.
mechanik mi powiedzial, ze jesli chce wyeliminowac taniej dymienie to zebym zalal uszlachetniacz jakis z gornej polki. Czy to na pewno bedzie dobre posuniecie? Mojej audiczki nie chce sprzedawac, chce nia jezdzic bo to jest unikatowy egzemplarz;)
bardzo prosze o pomoc. Z góry dziekuje
Pozdrawiam wszystkich
mechanik mi powiedzial, ze jesli chce wyeliminowac taniej dymienie to zebym zalal uszlachetniacz jakis z gornej polki. Czy to na pewno bedzie dobre posuniecie? Mojej audiczki nie chce sprzedawac, chce nia jezdzic bo to jest unikatowy egzemplarz;)
bardzo prosze o pomoc. Z góry dziekuje
Pozdrawiam wszystkich
martini, silnika nie naprawisz żadnym ceramizerem i innym syfem, nawet z najwyższej półki.
Poza tym poczytaj sobie opinie na forum od osób, które to stosowały. Ja w swojej byłej już B3 zalałem do skrzyni, bo wyła (zalałem to z czystej przekory, a nie z nadziei, że zadziała) i nic to nie dało, ogólnie nie polecam.
Minimalne ciśnienie sprężania to 7,5bara. Ty masz 5 na drugim cylindrze, niestety nic tego nie poprawi, albo masz do wymiany pierścienie, albo nieszczelne zawory, pękniętą głowicę...
Poza tym różnica jest zbyt duża (pomiędzy cylindrami).
Poza tym poczytaj sobie opinie na forum od osób, które to stosowały. Ja w swojej byłej już B3 zalałem do skrzyni, bo wyła (zalałem to z czystej przekory, a nie z nadziei, że zadziała) i nic to nie dało, ogólnie nie polecam.
Minimalne ciśnienie sprężania to 7,5bara. Ty masz 5 na drugim cylindrze, niestety nic tego nie poprawi, albo masz do wymiany pierścienie, albo nieszczelne zawory, pękniętą głowicę...
Poza tym różnica jest zbyt duża (pomiędzy cylindrami).
Ostatnio zmieniony 06 sie 2008, 17:42 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
no wlasnie wiem i to mnie martwi (ta roznica)
k44761 a widziales produkt zwany ceramizerem? testowali go na tvn7 bodajrze www.ceramizer.pl
k44761 a widziales produkt zwany ceramizerem? testowali go na tvn7 bodajrze www.ceramizer.pl
to wszystko ściema i auto- bądź krypto-reklama, nie bądź kolejnym frajerem, który kupi i stwierdzi "kurcze, nic nie dało" (edit by mod) <ok>
żeby kompresja spadła do 5barów, to musisz mieć z pół milimetra luzu między pierścieniem a gładzią, takiego ubytku nic nie zastąpi
żeby kompresja spadła do 5barów, to musisz mieć z pół milimetra luzu między pierścieniem a gładzią, takiego ubytku nic nie zastąpi
Ostatnio zmieniony 06 sie 2008, 18:38 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
to zależy jak robiliście pomiar.
Mechanik powinien odłączyć przewód główny WN od kopułki (zewrzeć do masy), powinieneś wcisnąć gaz do oporu i kręcić rozrusznikiem. Wartość kompresji powinna trochę rosnąć, ważny jest najwyższy pomiar. 8 barów jest to wartość do zaakceptowania, ale różnica między cylindrami jest za duża.
Czy pomiar robiony był na ciepłym, czy zimnym silniku?
Mechanik powinien odłączyć przewód główny WN od kopułki (zewrzeć do masy), powinieneś wcisnąć gaz do oporu i kręcić rozrusznikiem. Wartość kompresji powinna trochę rosnąć, ważny jest najwyższy pomiar. 8 barów jest to wartość do zaakceptowania, ale różnica między cylindrami jest za duża.
Czy pomiar robiony był na ciepłym, czy zimnym silniku?
80[b3]
Witam wszystkich.Co do tematu to kolego nie polecam ceramizera.Kolega wlał ten syf do skody felicii i niestety po paru tysiacach sinik poprostu stanąl i do wyrzucenia.Ten preparat zamiast pomagac to tylko szkodzi. Po rozbiorce u mechaniora to nawet wał sie nienadawał do szlifu bo był tak zjechany.Takze naprawde nie polecam tego wlewać i lepiej wymienic te pierscionki i uszczelniacze na zaworkach i jak nowka bedzie. <ok>