[1.9 TDI 1Z] Klimatyzacja
Znacie jakiś warsztat, który się podejmie montażu ww klimy ?
Chciałbym wstawić samochód i odebrać zrobiony. Nie znam się na tym. I chciałem kompleksowo.
Ciekawe ile to kosztuje ?
Pozdrawiam.
Ciekawe ile to kosztuje ?
Pozdrawiam.
Panowie doradzcie mi czy to normalne, ze po dłuższej jeżdzie na klimie ok.100km i po jej wyłączeniu zaczyna kapać woda pod schowkiem pasażera. Może jej tak dużo napadać, że może stać pod dywanikiem???? Bo u mnie tak się zdarzyło.
Zapewne im dłużej pracuje klima to bardziej się oszrania parownik jak się nie myle i po wyłaczeniu klimy wszystko zaczyna spływać.
Dodam że słychac charakterystyczne przepływanie jakby wody w przewodach pod schowkiem po takiej jeżdzie.
Czy nie powinnio tam być jakiegoś odwodnienia które wypuszca ta wode na zewnątrz???
I kolejna rzecz, podczas używania klimy, gdy spada nawet niewielki deszcz na przednia szybę, zaczyna mi parować przednia szyba od wewnątrz, nawet jak mam skierowany nadmuch na nogi.
Przestaje parować dopiero w sytuacji kiedy wyłącze klime i upłynie pare minut zanim wylatujace powietrze z kratek się ogrzeje.
Proszę niech sie wypowie ktoś kto zna się na temacie.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-08-13, 22:55 ]
Przy przyspieszaniu wylatuje z przednich kratek nawiewów para.
Zapewne im dłużej pracuje klima to bardziej się oszrania parownik jak się nie myle i po wyłaczeniu klimy wszystko zaczyna spływać.
Dodam że słychac charakterystyczne przepływanie jakby wody w przewodach pod schowkiem po takiej jeżdzie.
Czy nie powinnio tam być jakiegoś odwodnienia które wypuszca ta wode na zewnątrz???
I kolejna rzecz, podczas używania klimy, gdy spada nawet niewielki deszcz na przednia szybę, zaczyna mi parować przednia szyba od wewnątrz, nawet jak mam skierowany nadmuch na nogi.
Przestaje parować dopiero w sytuacji kiedy wyłącze klime i upłynie pare minut zanim wylatujace powietrze z kratek się ogrzeje.
Proszę niech sie wypowie ktoś kto zna się na temacie.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-08-13, 22:55 ]