Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] problem przy około 2000 obr.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
raffi82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 29 cze 2008, 14:06
Lokalizacja: SzCzYtNo

[B4 1Z] problem przy około 2000 obr.

Post autor: raffi82 » 10 sie 2008, 15:32

Witam!
wiem, że tematów typu: "szarpie silnikiem" było juz wiele, ale wśród nich nie dopasowałem czegoś odpowiedniego :( mianowicie: podczas jazy na 4 i 5 biegu przy około 2000 obr. kiedy puszczę gaz i spowrotem lekko dodam (lekko) silnik strasznie szarpie... dzieje się to też na 3 biegu ale w dużo miejszym stopniu. z góry dzięki za odpowiedź :)
Ostatnio zmieniony 10 sie 2008, 16:49 przez raffi82, łącznie zmieniany 1 raz.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2008, 16:51

odepnij wtyczke od predkosciomierza i sprawdz czy szrapanie zniknie, sprawdz tez wtrysk sterujacy

Awatar użytkownika
raffi82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 29 cze 2008, 14:06
Lokalizacja: SzCzYtNo

Post autor: raffi82 » 10 sie 2008, 18:52

:) która to wtyczka ?:)
silnik szarpie poniżej 2000 obr na dużych biegach..

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 10 sie 2008, 19:52

podłacz VAG - stawiam ze swiruje wtrysk sterujacy...

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 10 sie 2008, 21:15

albo nastawnik.Mam identyczny problem,i nastawnik już wylizany i problem nie ustąpił.To może też być brudny czujnik położenia wału czy jakoś tak.Mam też brak czasu aby puknąć we wtrysk sterujący <ok>

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 11 sie 2008, 22:17

dokładnie to co koledzy wyżej oczywiście mówimy rownież że filtry masz w miare dobrym stanie a nie po jakiś 50 Tyś.

Awatar użytkownika
raffi82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 29 cze 2008, 14:06
Lokalizacja: SzCzYtNo

Post autor: raffi82 » 11 sie 2008, 23:40

No więc - dziś byłem na kompie i - "źle ustawiony zapłon"
w początkowej fazie powinno być1,6(jakichś jednostek) a ja mam -0,1..
no i doszedłem, że gostek, który wymieniał mi rozżąd ustawił go "na znaki" a powinno być trochę inaczej :) stąd szarpanie na niskich obrotach :) <ok> już sie ustawiłem na naprawę i mam nadzieję, że bedzie ok :)
a co do filtrów to mają 1000 km bo wszystko wymieniałem jak sprowadziłem z "dojcza" auto :) pzdr

[ Dodano: 2008-09-08, 18:07 ]
Wielkie dzięki dla Adamm-a :) nastawnik zregenerowany - Audik cyka jak należy i nie szarpie :) pozdrawiam:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl