Witam
Dzięki za zainteresowanie tematem
czarekj muszę przyznać że znasz się na audi bo od razu zauważyłeś rury od układu odpowiedzialnego za ograniczenie emisji spalin. Czy masz jakieś złe doświadczenia z tym układem. Dodam że pytania o zdjęcia zamontowanych układów LPG powstały stąd że występują u mnie następujące problemy:
1) Silnik w upalne dni podczas jazdy na gazie gaśnie na załączonej klimie (klimatronik), występują duże straty mocy. Na benzynie i z załączoną klimą straty mocy nie są aż tak znaczne, silnik nie gaśnie.
2) Czasami pojawiają się dziwne objawy powyżej 4000 obr/min, wtryskiwacze zaczynają wyć a silnik wolno się wkręca na obroty. Szczególnie denerwuje to przy wyprzedzaniu. Objawy te nie zawsze występują i momentami silnik wkręca się na obroty bardzo ładnie.
3) Duże spalanie ok 16L po mieście przy spokojnej jezdzie, tyle samo pali na trasie. Ciekawe jest to że jak jadę w trasie 90-110 km/h lub 130-140 czasami 150 km/h pali tyle samo czyli 16L
Pocieszające jest to że obroty nie falują, bez załączonej klimy auto nie gaśnie.
Jakość gazu nie ma tu znaczenia bo tankuje zawsze na tej samej bardzo dobrej stacji, a objawy występują naprzemiennie między tankowaniami.
obecnie posiadam taką konfigurację LPG:
elektronika: esgi
reduktor: tomasetto artic at-09 według producenta do 240 ps
wtryskiwacze: valtek żółty