[B3, B4] Ringi do zegarów
z tym że nie ma teraz problemu z kupnem zegarów do B4... jest tego na allegro jak śmiecia w śmietniku... najłatwiej byłoby kupić sam obrotek z białą podkładką, ale trzeba jeszcze przelutować 6 pinów, których w swojej obecnej płycie nie masz, więc jak pisze Frano... wymień zegary na B3 z obrotkiem, a swoje sprzedaj
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
ok jak coś to będę się kontaktował, tak ringi kupiłem u Dido z przesyłką chyba 60zł zapłaciłem, efekt mi się podobacobra pisze: jesteś z Lublina, więc gdybyś miał jakies zapytania, albo problemy to od poniedziałku do piątku siedzę w Lublinie, mogę w czymś pomóc, bo jestem w sumie świeżo po tym rezanku
P.S. ile daleś za te ringi? w Dido kupowałeś?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 gru 2006, 09:15
- Lokalizacja: LEGIONOWO
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 gru 2006, 09:15
- Lokalizacja: LEGIONOWO
RINGI
http://dido.win.pl/sklep/...&products_id=35
ja tu zamawialem
ja tu zamawialem
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
No i ja chyba tez z tąd zamowie
Chłopaki teraz pytanie do tych co w tym temacie uczestniczą i juz zamontowali to u siebie...
ile taki montaz zajmuje tych ringow i czy trzeba doszczetnie rozkrecic licznik ? musze go odpinac całkiem jak odkrece dwie sruby mocujące pod spodem czy tylko wystarczy jak wysyne kawalek i odejdzie jakos ten panel czarny do ktorego sie to mocuje ??
mogłby ktos opisac to dokładnie jak robic...
Chłopaki teraz pytanie do tych co w tym temacie uczestniczą i juz zamontowali to u siebie...
ile taki montaz zajmuje tych ringow i czy trzeba doszczetnie rozkrecic licznik ? musze go odpinac całkiem jak odkrece dwie sruby mocujące pod spodem czy tylko wystarczy jak wysyne kawalek i odejdzie jakos ten panel czarny do ktorego sie to mocuje ??
mogłby ktos opisac to dokładnie jak robic...
Niestety czeka Cię demontaż.
Trzeba odłączyć akumulator, wykręcić te dwie śruby o których wspomniałeś, odpiąć wszystkie wtyki.
Dalej wykręcasz wkręty z główkami pod wkrętaki typu torks ( gwiazdka ) dwia mogą być schowane pod płytką, 2 nakrętki na regulatorze oświetlenia i delikatnie wyciągasz regulator a potem cały moduł zegarów.
Zostaje Ci czarny plastik z otworami pod ringi z szybką.
Składasz w odwrotnej kolejności - powodzenia :!:
Trzeba odłączyć akumulator, wykręcić te dwie śruby o których wspomniałeś, odpiąć wszystkie wtyki.
Dalej wykręcasz wkręty z główkami pod wkrętaki typu torks ( gwiazdka ) dwia mogą być schowane pod płytką, 2 nakrętki na regulatorze oświetlenia i delikatnie wyciągasz regulator a potem cały moduł zegarów.
Zostaje Ci czarny plastik z otworami pod ringi z szybką.
Składasz w odwrotnej kolejności - powodzenia :!:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Witam,
małymi krokami zblizam sie do zamowienia tylko nie trzeba podobno do tego zdejmowac kierownicy wystarczy ten plastik gorny pomiedzy kiera a licznikiem
aha jeszcze jedno... jak zdejme ten plastik i odrece dwie srubki od licznika to jak jakos wysune licznik to bedą pewnie kable i wsowki... okej powyciągam to... zapewne do obrotomierza ida kabelki a do predkosciomierza ?? (w maluchu to wiem ze szła linka) a w B4 jak to jest...linka ??;->
PS.Dzieki za Podpowiedz...
małymi krokami zblizam sie do zamowienia tylko nie trzeba podobno do tego zdejmowac kierownicy wystarczy ten plastik gorny pomiedzy kiera a licznikiem
aha jeszcze jedno... jak zdejme ten plastik i odrece dwie srubki od licznika to jak jakos wysune licznik to bedą pewnie kable i wsowki... okej powyciągam to... zapewne do obrotomierza ida kabelki a do predkosciomierza ?? (w maluchu to wiem ze szła linka) a w B4 jak to jest...linka ??;->
PS.Dzieki za Podpowiedz...
MacAudiO pisze:Niestety czeka Cię demontaż.
Trzeba odłączyć akumulator, wykręcić te dwie śruby o których wspomniałeś, odpiąć wszystkie wtyki.
Dalej wykręcasz wkręty z główkami pod wkrętaki typu torks ( gwiazdka ) dwia mogą być schowane pod płytką, 2 nakrętki na regulatorze oświetlenia i delikatnie wyciągasz regulator a potem cały moduł zegarów.
Zostaje Ci czarny plastik z otworami pod ringi z szybką.
Składasz w odwrotnej kolejności - powodzenia :!:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Siema,topor pisze:hmmm...czyli jak chcialbym zamienic liczniki tzn. mam ten predkosciomierz z zegarem i zamiana na predkosciomierz z obrotkiem polegala by tylko na wymienie... zadnych innych wtyczek itd??
to pytanie skieruj do Cobry :mrgreen: On jak widac jest w rezaniu licznikow obeznany
[ Dodano: 2007-03-15, 20:38 ]
Odświezam temat bo widze ze zapomnieliscie o nim . Zapewne jutro przyjdą mi ringi wiec chciałbym zeby mi ktos podpowiedzial jak rozbierac licznik krok po kroku... moze jakies foto story... byłbym bardzo wdzięczny poniewaz nic nie chce popsuc
Czekam na opowiedzi tych ktorzy to zakładali juz...
Mile widziane foto story.
Pozdrawiam.
Najważniejsze to żebyś sie nie spieszył - jak mawiał mój nauczyciel od historii - "pośpiech jest wskazany tylko przy łapaniu pcheł".
Opis do rozbierania licznika UN4
Robisz kolejno:
-od spodu za kierownicą - dwie śrubki mocujące czarny plastik - obudowę kolumny kierowniczej - krzyżak
-dwie śruby mocujące zegary - zobaczysz je jak zdejmiesz ten czarny plastik - krzyżak
-wyciągasz zegary do siebie - zbyt wiele ich nie wyciągniesz
-wyciągasz zatrzaski wtyczek - takie fioletowe na środku niebieskiej i żółtej wtyczki
-wyciągasz wtyczki (żółtą i niebieską) - delikatnie żeby nie uszkodzić płyty głównej - najlepiej płaski śrubokręt włóż między ząbek wtyczki a jej obudowę przymocowaną na płycie i podważ (trochę to skomplikowanie brzmi ale będziesz wiedział jak zobaczysz)
-biała wtyczka (od mini checka) - trzeba z dwóch stron ją nacisnąć (wzdłuż długich boków) i wyciągnąć
-ciągniesz zegary do siebie obracasz tarczami do góry i wychodzą w prawo
-odkręcasz 3 śruby od mini checka i wyciągasz go - krzyżak
-odkręcasz dwie nakrętki regulatora podświetlenia i wyciągasz go - kluczyk płaski chyba 4
-odkręcasz śruby mocujące płytę liczników do obudowy - nie pamiętam ile ich jest - krzyżak
-odkręcasz śruby mocujące wskaźnik poziomu paliwa i temp - troszkę mniejsze - też krzyżak
-zdejmujesz płytę główną
-odkręcasz dwie śruby mocujące obudowy obrotomierza i prędkościomierza do głównej obudowy
-wszystko jest już na wierzchu - zakładasz ringi
montujesz odwrotnie
jakbyś chciał zdjęcia - bo swoich nie mam - to www.rezacze.pl
Opis do rozbierania licznika UN4
Robisz kolejno:
-od spodu za kierownicą - dwie śrubki mocujące czarny plastik - obudowę kolumny kierowniczej - krzyżak
-dwie śruby mocujące zegary - zobaczysz je jak zdejmiesz ten czarny plastik - krzyżak
-wyciągasz zegary do siebie - zbyt wiele ich nie wyciągniesz
-wyciągasz zatrzaski wtyczek - takie fioletowe na środku niebieskiej i żółtej wtyczki
-wyciągasz wtyczki (żółtą i niebieską) - delikatnie żeby nie uszkodzić płyty głównej - najlepiej płaski śrubokręt włóż między ząbek wtyczki a jej obudowę przymocowaną na płycie i podważ (trochę to skomplikowanie brzmi ale będziesz wiedział jak zobaczysz)
-biała wtyczka (od mini checka) - trzeba z dwóch stron ją nacisnąć (wzdłuż długich boków) i wyciągnąć
-ciągniesz zegary do siebie obracasz tarczami do góry i wychodzą w prawo
-odkręcasz 3 śruby od mini checka i wyciągasz go - krzyżak
-odkręcasz dwie nakrętki regulatora podświetlenia i wyciągasz go - kluczyk płaski chyba 4
-odkręcasz śruby mocujące płytę liczników do obudowy - nie pamiętam ile ich jest - krzyżak
-odkręcasz śruby mocujące wskaźnik poziomu paliwa i temp - troszkę mniejsze - też krzyżak
-zdejmujesz płytę główną
-odkręcasz dwie śruby mocujące obudowy obrotomierza i prędkościomierza do głównej obudowy
-wszystko jest już na wierzchu - zakładasz ringi
montujesz odwrotnie
jakbyś chciał zdjęcia - bo swoich nie mam - to www.rezacze.pl
witam
zalozylem ringi ze strony http://dido.win.pl/sklep/...&products_id=35 ring'ów do zegarów.
pasują idealnie polecam
zalozylem ringi ze strony http://dido.win.pl/sklep/...&products_id=35 ring'ów do zegarów.
pasują idealnie polecam
Ringi do zegarów
Ja również jestem posiadaczem ringów od Dido. Więc jeżeli ktoś jeszcze wątpi czy warto zakładać ringi na zegary to powiem wprost NAPRAWDĘ WARTO ale podkreślam tylko i wyłącznie od DIDO ponieważ na aukcjach w allegro jest również sprzedawany podobny produkt jednak tam ramki są aluminiowe a przy zakładaniu ringów będzie je trzeba trochę powyginać więc aluminium może nie powrócić do swojego pierwotnego stanu, a po drugie z allegro jest o wiele drożej bo np. ja zamówiłem ringi przesyłką za pobraniem i zapłaciłem 60 zł a na allegro same ramki kosztują około 80 zł. Więc klubowicze jeżeli chcecie poprawić i odświeżyć wnętrze swoje samochodu do zamawiajcie te ramki.
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Ale od DIDO też są aluminiowe http://dido.win.pl/sklep/product_info.p ... ucts_id=35grinch pisze:podkreślam tylko i wyłącznie od DIDO ponieważ na aukcjach w allegro jest również sprzedawany podobny produkt jednak tam ramki są aluminiowe
CYTAT OPISU RAMEK ZE STRON DIDO
aluminiowe obramówki zegarów, w komplecie 4szt (połysk) ,montaż ramek bez potrzeby klejenia, polega na włożeniu ramek w swoje miejsca i od tyłu zagięciu dookoła minimalnie wystającego kołnierzyka , dostępne równiez obramówki pokręteł i obramówki na dodatkowe wskazniki patrz kategoria obramówki na pokrętła