[B4 2.0 ABT] Problem z kontrolką cisnienia olej
[B4 2.0 ABT] Problem z kontrolką cisnienia olej
Czesc wszystkim na forum przeczytalem ze jak sie sciagnie przewod od czujnika cisnienia oleju tego na dole ( bialego ) i sie przegazuje to powinien zadzialac bzyczek informujacy o tym ze cos nie tak jest, bzyczek nie zadzialal tylko zabysnela kontrolka i wszystko byloby ok ale dzis zona po przejechaniu okolo 10 km zaczela sie systematycznie lampka zapalac musiala zatrzymywac sie i gasic auto i ponownie odpalac i bylo ok do kolejnych 100 m jazdy. Czy moglo sie cos stac przez to ze tak zrobilem a moze czujnik padl nagle?? czy moze trzeba na kompa jechac blad jakis skasowac. Pomozcie jak mozecie wielkie dziekuje.
Ostatnio zmieniony 01 maja 2017, 11:49 przez gandi2906, łącznie zmieniany 1 raz.
[Audi80,B4,Avant,2.0ABT,94']
Dzieki kolego sprawdzajac okazlo sie ze byl przewod urwany i trzymal sie jedynie na otulinie mysle ze jak nowa wsowke zaloze bedzie oki. Pozdrwawiam.
Witam! Sprawa BARDZO pilna. Przepraszam, że tak bez przywitania.
Jutro mam jechać swoją 80 do Włoch. Dzisiaj wymieniałem filtr oleju i uwaliłem dolny czujnik ciśnienia. Jutro nic nie naprawię, bo święto. Teraz na wyższych obrotach zapala sie kontrolka ciśnienia. Gaśnie ona na niskich obrotach.
Czy efektem uwalonego czujnika bedzie tylko ta kontrolka, czy zatre silnik jadac przez Niemcy 150km/h?
Jutro mam jechać swoją 80 do Włoch. Dzisiaj wymieniałem filtr oleju i uwaliłem dolny czujnik ciśnienia. Jutro nic nie naprawię, bo święto. Teraz na wyższych obrotach zapala sie kontrolka ciśnienia. Gaśnie ona na niskich obrotach.
Czy efektem uwalonego czujnika bedzie tylko ta kontrolka, czy zatre silnik jadac przez Niemcy 150km/h?
Efektem uszkodzenia będzie tylko brak wskazań i brak ostrzeżenia w razie problemu z ciśnieniem.Adute pisze: Czy efektem uwalonego czujnika bedzie tylko ta kontrolka, czy zatre silnik jadac przez Niemcy 150km/h?
Jak masz możliwość to możesz zabrać manualny manometr i co jakiś czas na stacji gdzieś się zmęczyć pomiarem. W zasadzie można go wkręcić na stałe o ile m się gdzie zmieścić bezpiecznie.
Jakiś czas temu jeździłem tak w201.
Jeżeli jesteś pewien ciśnienia i powodów świecenia kontrolki to ryzyko jest takie jakbyś tej kontrolki nie miał nigdy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak to dolny czujnik to połącz jego kabel z masą. Wtedy nie będzie piszczeć i migać kontrolka powyżej 2000obr/min. Za to będzie piszczeć i migać jak przez dłuższą chwilę od włączenia zapłonu nie odpalisz silnika (będzie widzieć ciśnienie oleju pomimo że silnik nie pracuje i czujnik 0.3 bara zgłasza brak ciśnienia i kontrolka powiadomi że coś jest nie tak z czujnikami).
[ Dodano: 2017-04-30, 23:02 ]
Teraz doczytałem że nie masz dzwięku. Pewnie masz głośniczek spalony jeśli też nie piszczy gdy na wyjętym kluczyku otworzysz drzwi nie wyłączając świateł.
[ Dodano: 2017-04-30, 23:02 ]
Teraz doczytałem że nie masz dzwięku. Pewnie masz głośniczek spalony jeśli też nie piszczy gdy na wyjętym kluczyku otworzysz drzwi nie wyłączając świateł.
Ostatnio zmieniony 01 maja 2017, 09:46 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Możesz poszukać na OLX czujnika chociażby. W okolicy, lub po trasieAdute pisze:Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
Kupić też jutro nie kupię.
Ryzykowne to jest jechać Alfą za 14k czy Laguną II na miastoPS W ogóle ryzykowne jest jechanie tak daleko 25 letnim autem za 2000zł. Nawet jeżeli to Audi 80.