Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3aad] problem z regulatorem ciśnienia paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
leszek_08
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 25 cze 2008, 21:11
Lokalizacja: Radom

[b3aad] problem z regulatorem ciśnienia paliwa

Post autor: leszek_08 » 10 sie 2008, 12:01

Mam problem tego typu gdy przełanczam na paliwo samochód nie odpala a jak odpali chodzi na wolnych obrotach i szarpie.A tym odpowietrznikiemz regulatora co idzie do filtra cieknie paliwo.Czy to oznacza że jest do wymiany.Proszę o poradę i mam jeszcze taki problem gdy chodzi i wyłączam zapłon to po jego wyłączeniu nie gaśnie od razu,czy te silniki tak mają.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 11 sie 2008, 03:36

Regulator jest skręcany - spróbuj go odkręcić /nie całkiem/ tak aby membrana odskoczyła a potem dobrze skręć. Powinno pomóc. Jeśli nie to jest on do wymiany. A z tym gaśnięciem to nie wiem czy chodzi ci o silnik czy wentylator...

leszek_08
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 25 cze 2008, 21:11
Lokalizacja: Radom

Post autor: leszek_08 » 11 sie 2008, 21:04

Chodzi mi o silnik gdy go gasze to po wyłączeniu zapłonu silnik dopiero po dwóch sekundach dopiero gaśnie szarpiąc dzieje się to na paliwie jak i na gazie.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 13 sie 2008, 06:05

hmmm dziwne.. nie wiem co ci powiedzieć...

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 13 sie 2008, 10:25

zapłon to po jego wyłączeniu nie gaśnie od razu,czy te silniki tak mają.
- co za idiotyczne pytanie. Widziałeś kiedyś sprawny silnik, który nie gaśnie po wyłączeniu?

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 14 sie 2008, 04:02

k44761 pisze:
zapłon to po jego wyłączeniu nie gaśnie od razu,czy te silniki tak mają.
- co za idiotyczne pytanie. Widziałeś kiedyś sprawny silnik, który nie gaśnie po wyłączeniu?
ok każdy ma opóźnienie ale koledze się wydaje że jest za duże...

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 14 sie 2008, 10:49

jeżeli regulator cieknie - jest do wymiany. Co prawda jest tam rurka, ale powinna być sucha w środku.
Co do przedłużającego się gaśnięcia - może być za bogata mieszanka, lub samochód z jakichś powodów działa zarówno na gazie jak i benzynie (np. zacięty elektrozawór itp).

leszek_08
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 25 cze 2008, 21:11
Lokalizacja: Radom

Post autor: leszek_08 » 15 sie 2008, 12:18

dzięki a o który elektrozawór chodzi

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 16 sie 2008, 02:43

Gazowy

leszek_08
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 25 cze 2008, 21:11
Lokalizacja: Radom

Post autor: leszek_08 » 16 sie 2008, 19:51

dzisiaj wziołem się za wymianę reguratora ciśnienia paliwa i gume od przepływki efekt jest taki że falują obroty od tysiąca do tysiąca dwustu po odłonczeniu ftyczki od rozdzielacza z lewej strony jest ok macie jakieś pomysły dodam jeszcze że regulowałem śrupką CO bo wogule nie chciała zapalić - blombu gumowej już nie było

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl