Witam.W moim audi 80 b3 1.8 zaczeła mrugac kontrolka ostrzegawcza temperatury ta co jest na desce u góry taka duza. Zaczyna mrugac jak temp. na wskazniku jest ok 95 C. Wymieniłem płyn i kupiłem nowy termostat i nadal to samo. Termostat działa, Wentylator włącza sie gdzies w granicach 97 C. Dzis kupiłem nowy czujnik temperatury , i temp. na tym nowym wskazywała mi 115 C, kontrolka tez migala. Na starym mam 95 C a na nowym 115C.Wiec zalozylem spowrotem stary. Plyn w chlodnicy jest ok, nie gotuje sie.Jak dodam troche gazu i na wiekszych obrotach kontrolka znika ale zaraz jak zwolnię to juz mruga. Co jest przyczyną ze ta kontrolka tak mruga??i w ilu stopniach powinna zacząc mrugac? prosze o pomoc z góry bardzo dziękuję.
[ Dodano: 2006-12-13, 19:46 ]
[quote="arisz"]Witam.W moim audi 80 b3 1.8 zaczeła mrugac kontrolka ostrzegawcza temperatury ta co jest na desce u góry taka duza. Zaczyna mrugac jak temp. na wskazniku jest ok 95 C. Wymieniłem płyn i kupiłem nowy termostat i nadal to samo. Termostat działa, Wentylator włącza sie gdzies w granicach 97 C. Dzis kupiłem nowy czujnik temperatury , i temp. na tym nowym wskazywała mi 115 C, kontrolka tez migala. Na starym mam 95 C a na nowym 115C.Wiec zalozylem spowrotem stary. Plyn w chlodnicy jest ok, nie gotuje sie.Jak dodam troche gazu i na wiekszych obrotach kontrolka znika ale zaraz jak zwolnię to juz mruga. Co jest przyczyną ze ta kontrolka tak mruga??i w ilu stopniach powinna zacząc mrugac? prosze o pomoc z góry bardzo dziękuję.
Dzis nadal sie zajmowałem tym problemem ale nic. podłączyłem stary czujnik temp do czajnika i uzylem w nim termometru. w czajniku woda byla 90 C a na wskazniku w samochodzie tez ok 90 to jest juz dobrze ale dlaczego ta kontrolka mruga i mruga ?? Chyba trudne to jest zeby mi tu ktos pomógł. Pozdrawiam.
[80 B3 1.8 SF]Mruga kontrolka ostrzegawcza temperatury!
[80 B3 1.8 SF]Mruga kontrolka ostrzegawcza temperatury!
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, 21:23 przez arisz, łącznie zmieniany 2 razy.
koledzy maja racje
przy wymianie plynu prawdopodobnie nie odpowietrzuyles ukladu i jest teraz malo plynu
odkres korek od wlewu plynu,odpal samochod,powoli powinno ci ubywac plynu,jak dojdziesz tak do temperatury 70 stopni zakrec korek i zostaw niech wystygnie calkiem silnik,pozniej dolej plynu tyle ile powinno byc to wskaznika max,ale pamietaj,tylko jak jest zimny silnik
powinno przestac migac
ja tak robilem i bylo ok!
pozdrawiam
przy wymianie plynu prawdopodobnie nie odpowietrzuyles ukladu i jest teraz malo plynu
odkres korek od wlewu plynu,odpal samochod,powoli powinno ci ubywac plynu,jak dojdziesz tak do temperatury 70 stopni zakrec korek i zostaw niech wystygnie calkiem silnik,pozniej dolej plynu tyle ile powinno byc to wskaznika max,ale pamietaj,tylko jak jest zimny silnik
powinno przestac migac
ja tak robilem i bylo ok!
pozdrawiam