[B3 1.8s]Dławi się
[B3 1.8s]Dławi się
Witam.Ostatnio pojawił się problem u mnie gdy zobaczyłem że mam zle założone kable WN w kopułce.Poprawiłem tak jak powinny być silnik odrzył dostał mocy ale strasznie przerywał z niskich obrotów tak jakby gubił iskre albo nie dostawał paliwa a na gazie jest to bardzo mocno potrafi zgasnąć.Gdy wejdzie już w obroty to idzie jak Audi.Na benzynie nie mam tego problemu tylko czasem.Podejrzewałem że elektrozawór nie odłącza zawsze gazu gdy jezdze na benzynie.Byłem u znajomego gazownika przekładał krokowca z gazu to samo regulował tą śrubą w krokowcu i nic.Powiedział że to najprawdopodobniej parownik już do wymiany i żeby kupić lowato obecnie mam BRC AT90E.Instalacja 2.5 letnia.Filtr gazu czysty wymieniony.Instalacja 2 generacji na monowtrysku.Czy czyszczenie parownika mogło by coś dać ? Nowy parownik to aż 240zł :-(Myślę nad regeneracją parownika na oryginalne części membrana itp.Silniczek pali 14 litrow gazu a było 10 Aha dodam jeszcze że silniczek zapala zimny jak i ciepły na dotkniecie.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2008, 21:03 przez Duch, łącznie zmieniany 2 razy.
a probowales spuscic parafine z parownika?? ja mialem ostatnio podobny problem i w moim przypadku byla to centralka od gazu. najpierw mialem taki problem jak twoj a potem wcale nie chodzil na LPG. Ps. ostatnio sam sobie wymienilem membramy w parowniku poniewaz gazownik zaspiewal sobie za wymiane 60zl.
Właśnie pojechałem do centrum na benzynie i teraz jest to samo i na PB i na Gazie przerywa nie rowno chodzi.Ale jak wejdzie w obroty to idzie ladnie tylko przerywa bardzo jak mam np: 60km/h i 4 bieg albo 5 przerywa i nie da rady jechać ale jak daje powolutku bardzo gazu to nie przerywa .Cewka a może moduł? Kopułka jest nowa Beru..Świece też zamieniałem to samo.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2008, 17:01 przez Duch, łącznie zmieniany 1 raz.
Silnik dalej się przydusza z niskich obrotów.Spalanie na benzynie 8.5 litra na 100km w ruchu miejskim.Sprawdziłem rozrząd jest ustawiony dobrze.Sprawdziłem iskrę prosto z cewki niebieska.Sprawdziłem po kolei przewody WN wszędzie iskra i zero poprawy przy gięciach ruszaniach ich i nie świecą w nocy a iskra wszędzie niebieska.Przebić nie widać ani nie czuć .Filtr powietrza nowy a regulacja zapłonu nic nie daje.Żeby silnik tak mocno nie przerywał muszę maksymalnie przyśpieszać zapłon.Przedmuchów nie widać zbytnio wszystko jeszcze raz poskręcałem.Gdy leciutko przytkam główną rurę od filtra powietrza (tą największą) po uprzednim jej zdjęciem silnik odrazu się dusi i prawie gaśnie więc chyba lewego powietrza nie bierze.Odma drożna.Nie ma poprawy po odpięciu czujnika temperatury (niebieskiego)tylko lekka zmiana pracy silnika.Po odłączeniu sondy nie ma różnicy.Silnik odpala od kopa nawet na 3 garach.Więc nie mam zielonego pojęcia co może być :cry: :cry:
Ostatnio zmieniony 28 sie 2008, 17:02 przez Duch, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 maja 2007, 13:16
Ale lambda pracuje dopiero od 400C niby a ja mam tak od początku w o ogole żeby ruszyć nie dławiąc samochodu to muszę dać więcej gazu i trzymać lekko sprzęgło :roll: idę zoabczę sondę.Mam jeszcze jedną (niby) dobrą.Dzięki za każdą podpowiedz wszystko się przyda
[ Dodano: 2008-08-28, 16:54 ]
Zmieniłem sondę na starą na której samochód pracował dobrze i jest to samo :-?Dodam jeszcze jedną sprawę że samochód jezdził przez jakieś 2 miesiące na zamienionych przewodach WN na świecach stało się to wszystko po podłączeniu przewodów prawidłowo.
[ Dodano: 2008-08-28, 16:54 ]
Zmieniłem sondę na starą na której samochód pracował dobrze i jest to samo :-?Dodam jeszcze jedną sprawę że samochód jezdził przez jakieś 2 miesiące na zamienionych przewodach WN na świecach stało się to wszystko po podłączeniu przewodów prawidłowo.
Więc jutro zamienie przewody z audi 80 b4 2.0L myślę że na próbę wystarczą.Napiszę jaka była reakcja silnika.
Nic to nie dało właśnie zmieniałem przewody razem z kopułką dalej jest to samo
Nawet jeśli to coś z układem WN to co wymienić cewkę czy moduł ? to jest pytanie komplet kosztuje około 500 zł a i tu i tutaj może być problem a podmienić nie mam teraz jak A elektryk krzyczy za sprawdzenie 100 zł.A może to halla pada?
[ Dodano: 2008-08-29, 21:28 ]
Dzisiaj zobaczyłem czarny nalot na końcu rury wydechowej wcześniej tego nie było.
Nic to nie dało właśnie zmieniałem przewody razem z kopułką dalej jest to samo
Nawet jeśli to coś z układem WN to co wymienić cewkę czy moduł ? to jest pytanie komplet kosztuje około 500 zł a i tu i tutaj może być problem a podmienić nie mam teraz jak A elektryk krzyczy za sprawdzenie 100 zł.A może to halla pada?
[ Dodano: 2008-08-29, 21:28 ]
Dzisiaj zobaczyłem czarny nalot na końcu rury wydechowej wcześniej tego nie było.
Dzisiaj udało mi się umówić do najlepszego elektryka w moim mieście zobaczymy co wskóra powiedział że to chyba coś z układem WN za tydzień we wtorek
[ Dodano: 2008-09-14, 23:13 ]
Elektryk sprawdził omomierzem przewody i powiedział ze są do wyrzucenia.Kupiłem Beru i świece nowe i jak ręką odją usterka przeszła .Tylko ciekawi mnie jedna sprawa dlaczego przewody w nocy czasem przyświecą przy główkach na świecy na gumie jak trzymam wysokie obroty hmm ok dzieki
[ Dodano: 2008-09-14, 23:13 ]
Elektryk sprawdził omomierzem przewody i powiedział ze są do wyrzucenia.Kupiłem Beru i świece nowe i jak ręką odją usterka przeszła .Tylko ciekawi mnie jedna sprawa dlaczego przewody w nocy czasem przyświecą przy główkach na świecy na gumie jak trzymam wysokie obroty hmm ok dzieki