Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3] tuleje tylnej belki

ODPOWIEDZ
konkas1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 gru 2007, 02:44
Lokalizacja: Zabrze

[80 b3] tuleje tylnej belki

Post autor: konkas1987 » 19 sie 2008, 09:16

Nigdy tego jeszcze nie robiłem a bede musiał je wymienic.Powidzcie mi do wymiany czego jesli chodzi o stopien trudnosci mozna to porównac.Dodam tylko ze przednie zawieszenie w całosci remontowałem prawie samodzielnie z niewielka pomoca przy saniach.

Awatar użytkownika
robertas1.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 436
Rejestracja: 08 cze 2008, 14:50
Lokalizacja: slask

Post autor: robertas1.8 » 19 sie 2008, 10:35

Trudno to porównać do czegokolwiek. Ja w swojej mam też silent blocki do roboty, ale dopiero sie przymierzam. Robiłem takie coś w golfie 3, i hmmm.... troche roboty jest, bo trzeba zrzucić całą tylną belke a wiadomo co sie z tym wiąże ;-) w golfie gumy nie chciały zejść to i bez palnika sie nie obeszło, potem sprawa wsadzenia nowych i już belki spowrotem. Potem jeszcze robota z odpowietrzaniem hamulcy. Bez drugiej pomocnej osoby będzie ci ciężko ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 sie 2008, 10:47

E tam, ja dałem radę sam, a jak ja dałem to inni też powinni bo tężyzną fizyczną to ja raczej nie świece :mrgreen: . Nie jest aż tak ciężko. Najwięcej roboty to miałem chyba z odkręceniem przewodów hamulcowych.

Podniosłem sobie cały tył, postawiłem go na pienikach i do roboty. Odkręcamy co się da - tu wiadomo może być różnie. U jednego śruby i przewody hamulcowe pójdą łatwo u innego trudniej.

Trochę roboty jest też z wybiciem starych tulei. U mnie jednak była już tak wyje**** że praktycznie wypadła sama, natomiast z drugą miałem trochę roboty. Nie miałem za bardzo jak jej wybić więc musiałem posłużyć się wiertarką. Rozwierciłem ją i wyjąłem cały środek. Potem naciąłem brzeszczotem metalowy pierścień który został i po robocie.

Z wbijaniem nowych wziąłem sie na sposobik. Nowe do zamrażarki przed całą robotą aby ciut sie skurczyły. Potem wszystko ładnie oczyściłem i dałem trochę oleju żeby ładnie wchodziły. Potem wcisnąłem je za pomocą śruby bo z wbijaniem to byłoby trochę ciężko.

Na koniec trzeba było wszystko poskładać. Zajęło mi to jakieś pół dnia, ale skoro ja dałem rade to każdy inny też powinien.

konkas1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 gru 2007, 02:44
Lokalizacja: Zabrze

[80 b3] tuleje tylnej belki

Post autor: konkas1987 » 20 sie 2008, 13:26

dzieki za pomoc;d

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 20 sie 2008, 14:17

jak zrobiłeś przednie zawieszenie to z tyłem też sobie poradzisz jak wymieniałem u siebie tulejki zrobiłem w ten sposób dopasowujesz sobie troszkę większą rurkę niż średnica tulejki w autku zapierasz rurkę o wahacz i przy pomocy śruby z gwintem M8 wkrecając nakrętka wypychasz starą tulejkę z autka oczyszczasz otwór po tulejce i smarujesz i w ten sam sposób wciskasz nową tulejkę i wiadomo do tego jeszcze będziesz potrzebował różnego rodzaju podkładek z otworem na śrubę M8 gdy będziesz zakładał nową tulejkę możesz delikatnie ją sfazować aby dobrze ułożyła się w otworze i tak mamy lepiej niż w B4 tam tulejka jest dwa razy większą i trzeba ostro tłuc żeby wyszła powodzenia jeszcze jest taki sposób jak już tulejkę starą masz prawie rozwaloną to wypychasz tą gumę i delikatnie brzeszczotem nacinasz samą tulejkę i wybijasz powodzenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl