Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16V] Instalacje LPG

Wszystko co związane z LPG
lukasz-jo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2006, 10:33

[B3 2.0 16V] Instalacje LPG

Post autor: lukasz-jo » 06 gru 2006, 10:07

Mam 18 lat i jestem świrzym nabywcą B3 (2.0 16v DOCH) i chciałbym zorientować się ile może wyniść zamontowanie gazu :?: ... pozdrawiam

[ Dodano: 2006-12-06, 10:09 ]
Z góry pszepraszam za błędy :oops:
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 00:38 przez lukasz-jo, łącznie zmieniany 2 razy.

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 06 gru 2006, 18:09

odpusc gaz do wtrysku mechanicznego...

Awatar użytkownika
SZKOT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 28 lis 2006, 10:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: SZKOT » 06 gru 2006, 18:14

Tak naprawde to gaz sie oplaca jak duzo jezdzisz :-)

Ile musisz przejechac kilometrow aby zwróciła Ci się inwestycja ok. 4000 PLN?

ja tam wole zostawiac za soba smrodek benzynki niz gazu ;-)
zreszta u mnie problem jest taki, że mam garaż w bloku (podziemny) a tam nie wolno parkowac samochodów z instalacją gazową.

Chris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 23 lis 2006, 18:12
Lokalizacja: Newcastle

Post autor: Chris » 06 gru 2006, 18:35

Nie zatruwaj samochodu gazem.......

yankes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 28 lis 2006, 17:17
Lokalizacja: Gorlice; Nowy Sącz

Post autor: yankes » 07 gru 2006, 18:20

no to moze ja tez cos powiem nie wiem jak duzo robisz kilometrow rocznie a raczej zrobisz bo to pewnie bedzie twoj pierwszy rok ale jesli malo to zostan przy benzynie bedzie zdrowiej dla auta i dla twoich nerwow a jesli masz zamiar robic dosc duzo kilometrow no to pozostaje gaz tylko ja bym radzil sekwencje sam mam 2 generacje i jak nie odwiedzisz pare dobrych razy gazownikow to nie bedzie dobrze jezdzilo poza tym ja mam elektroniczny wtrysk wiec to cos innego niz mechaniczny i na takim sie nie znam
http://www.autocentrum.pl/?FF=148 tutaj masz kalkulator po jakim czasie i przebiegu zwroci ci sie instalka pozdrawiam

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 07 gru 2006, 19:36

I jezszcze jedna rzecz - silnik musi działac BEZ ZARZUTU tak jakby z fabryki właśnie wyszedł - dopiero to w jakimś tam stopniu zapewnia w miarę małą ilośc problemów. 2.0 16v.... Działa dobrze raczej tylko z sekwencyjną instalacją... duuży koszt w porównaniu do wartości auta... ok 40-50%.

Moje prywatne zdanie - odpuśc i jeździj na benzynie - aż taka droga to ona w końcu nie jest. Jak robisz w miesiącu do 1000km to nie zwróci ci się instalka w sensownym czasie. A przecież ten silnik nie jest aż tak paliwożerny...

Chris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 23 lis 2006, 18:12
Lokalizacja: Newcastle

Post autor: Chris » 11 gru 2006, 20:29

Foxbat ma racje,zeby instalka sie zwrocila w sensownym czasie to trzeba z auta nie wychodzic.Ten samochod byl zaprojektowany z mysla benzyna i tylko benzyna.......niech tak zostanie.Takie jest moje zdanie.....pozdr all

Awatar użytkownika
Rafalski82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 23 lis 2006, 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafalski82 » 11 gru 2006, 20:55

Tym bardziej że coraz mniejsza jest różnica między benzyną a gazem.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 14 gru 2006, 22:59

Przyłączę się do zdania że gaz opłaca się jak sie jeździ dużo. Miałem auto na gaz i robiłem średnio 25tys. Powiem Wam szczerze że po zmianie na OOOO nie zauważyłem zmiany w portfelu. Przy moim lu jazdy i (jeżdżę głównie na dłuższych odcinkach, przez miasto przejeżdżam skrótami) autko spala mi 6-6,5l Bp i jestem z tego zadowolony! A z gazem są jeszcze dodatkowe ceregiele typu regulacja - bo nie jest tak łatwo że raz wyregulujesz odparownik i po kłopocie... Zatankujesz na innej stacji i trzeba znowu regulować, będzie inna dostawa gazu i to samo. O ile to przy instalacji gaźnikowej czy mono wtrysku nie jest zbytnio problematyczne to na sekwencji wiąże się to z częstymi wizytami w serwisie=koszta. Pozatym jeszcze dochodzi konserwacja wymiana filterków itd.
Bp MASTAH!!!

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 15 gru 2006, 18:11

cos mi siewydajeto raczejmarne szanse na sekwencje do tego silnika...nie ma raczej chetnych do jej zakladania...

szogun0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 24 lis 2006, 18:34
Lokalizacja: Okolice Strzyżowa

Post autor: szogun0 » 15 gru 2006, 18:52

Jak ktoś ma sekwencje, to nie potrzeba aż tak często regulować, zbiera ona na tyle dużo parametrów, że ma mozliwość adaptacji do obecnych warunków paliwa.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 15 gru 2006, 20:50

z tego co wiem to 16v nie nalezy do silnikow zbytnio lubiacych gaz ,najlepiej skonsultowac z dobrym gazownikiem a jak chcesz auto bezproblemow to monowtrysk lub abk ;-)

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 16 gru 2006, 10:21

ale sekwencji nie zakladaja do mechanicznych wtryskow!!!!!!

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 16 gru 2006, 16:39

Ogólnie w OOOO jest ciężko z gazem. ojciec chciał założyć do 2.0E (5 cylindrów) i na dolnym śląsku mówili w warsztatach (na dzwonił się strachecznie!) że nie mają zbyt dużego doświadczenia... Że zdarzają się strzały... A strzał możesz mieć raz na miesiąc albo 2 razy na dzień... nigdy nie wiadomo... a koszta po strzale są spore...

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 22 gru 2006, 18:33

Jezeli to wtrysk mechaniczny to nigdy w zyciu gazu do tego,to nie bedzie dobrze jezdzic.Zaden samochod z tym rodzajem wtrysku sie nie nadaje do zagazowania:(
Te opinie slyszalem od bardzo dobrego gazownika i kilku dobrych mechanow.Zrobisz jak zechcesz.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl