[B3 2.0 16V] Instalacje LPG
[B3 2.0 16V] Instalacje LPG
Mam 18 lat i jestem świrzym nabywcą B3 (2.0 16v DOCH) i chciałbym zorientować się ile może wyniść zamontowanie gazu :?: ... pozdrawiam
[ Dodano: 2006-12-06, 10:09 ]
Z góry pszepraszam za błędy :oops:
[ Dodano: 2006-12-06, 10:09 ]
Z góry pszepraszam za błędy :oops:
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 00:38 przez lukasz-jo, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak naprawde to gaz sie oplaca jak duzo jezdzisz
Ile musisz przejechac kilometrow aby zwróciła Ci się inwestycja ok. 4000 PLN?
ja tam wole zostawiac za soba smrodek benzynki niz gazu
zreszta u mnie problem jest taki, że mam garaż w bloku (podziemny) a tam nie wolno parkowac samochodów z instalacją gazową.
Ile musisz przejechac kilometrow aby zwróciła Ci się inwestycja ok. 4000 PLN?
ja tam wole zostawiac za soba smrodek benzynki niz gazu
zreszta u mnie problem jest taki, że mam garaż w bloku (podziemny) a tam nie wolno parkowac samochodów z instalacją gazową.
no to moze ja tez cos powiem nie wiem jak duzo robisz kilometrow rocznie a raczej zrobisz bo to pewnie bedzie twoj pierwszy rok ale jesli malo to zostan przy benzynie bedzie zdrowiej dla auta i dla twoich nerwow a jesli masz zamiar robic dosc duzo kilometrow no to pozostaje gaz tylko ja bym radzil sekwencje sam mam 2 generacje i jak nie odwiedzisz pare dobrych razy gazownikow to nie bedzie dobrze jezdzilo poza tym ja mam elektroniczny wtrysk wiec to cos innego niz mechaniczny i na takim sie nie znam
http://www.autocentrum.pl/?FF=148 tutaj masz kalkulator po jakim czasie i przebiegu zwroci ci sie instalka pozdrawiam
http://www.autocentrum.pl/?FF=148 tutaj masz kalkulator po jakim czasie i przebiegu zwroci ci sie instalka pozdrawiam
I jezszcze jedna rzecz - silnik musi działac BEZ ZARZUTU tak jakby z fabryki właśnie wyszedł - dopiero to w jakimś tam stopniu zapewnia w miarę małą ilośc problemów. 2.0 16v.... Działa dobrze raczej tylko z sekwencyjną instalacją... duuży koszt w porównaniu do wartości auta... ok 40-50%.
Moje prywatne zdanie - odpuśc i jeździj na benzynie - aż taka droga to ona w końcu nie jest. Jak robisz w miesiącu do 1000km to nie zwróci ci się instalka w sensownym czasie. A przecież ten silnik nie jest aż tak paliwożerny...
Moje prywatne zdanie - odpuśc i jeździj na benzynie - aż taka droga to ona w końcu nie jest. Jak robisz w miesiącu do 1000km to nie zwróci ci się instalka w sensownym czasie. A przecież ten silnik nie jest aż tak paliwożerny...
- Rafalski82
- Forum Audi 80
- Posty: 131
- Rejestracja: 23 lis 2006, 07:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Przyłączę się do zdania że gaz opłaca się jak sie jeździ dużo. Miałem auto na gaz i robiłem średnio 25tys. Powiem Wam szczerze że po zmianie na OOOO nie zauważyłem zmiany w portfelu. Przy moim lu jazdy i (jeżdżę głównie na dłuższych odcinkach, przez miasto przejeżdżam skrótami) autko spala mi 6-6,5l Bp i jestem z tego zadowolony! A z gazem są jeszcze dodatkowe ceregiele typu regulacja - bo nie jest tak łatwo że raz wyregulujesz odparownik i po kłopocie... Zatankujesz na innej stacji i trzeba znowu regulować, będzie inna dostawa gazu i to samo. O ile to przy instalacji gaźnikowej czy mono wtrysku nie jest zbytnio problematyczne to na sekwencji wiąże się to z częstymi wizytami w serwisie=koszta. Pozatym jeszcze dochodzi konserwacja wymiana filterków itd.
Bp MASTAH!!!
Bp MASTAH!!!
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Ogólnie w OOOO jest ciężko z gazem. ojciec chciał założyć do 2.0E (5 cylindrów) i na dolnym śląsku mówili w warsztatach (na dzwonił się strachecznie!) że nie mają zbyt dużego doświadczenia... Że zdarzają się strzały... A strzał możesz mieć raz na miesiąc albo 2 razy na dzień... nigdy nie wiadomo... a koszta po strzale są spore...