[b3 2.0 16v] na benzynie cieżko odpala i jest słaby
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 mar 2008, 22:33
- Lokalizacja: WIELUN
[b3 2.0 16v] na benzynie cieżko odpala i jest słaby
:cry: mam problem z moim oooo a mianowicie bardzo ciezko odpala-nawet po 5 razie a gdy juz odpale jest bardzo słaby :cry: świece, przewody, kopułka, palec są nowe. nigdy mi tak nie robił a nie wiem co mu może byc. Bardzo prosze o pomoc :cry: co mam robić?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 mar 2008, 22:33
- Lokalizacja: WIELUN
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
ponczo pisze:W B3 z tego co wiem nie było silników ACE tylko 6A - chyba że to jakiś swap :->Jeśli to 6A to tylko kody błyskowe... Sprawdź zapłon, sondę lambda i czujniki temp.killer0123 pisze:Najlepiej było jak byś podpiął się pod komputer możliwe, że wyszłyby błędy i ułatwiły rozwiązanie problemu.
Dokładnie - 6A a ACE były w B4. A kody błyskowe nic nei wykarzą przy takiej usterce.
Re: [b3 2.0 16v] na benzynie cieżko odpala i jest słaby
A czy masz może instalację lpg? Pytam ponieważ mój szwagier ma taki sinik w pasku i jak założył w nim gaz to zaczęły się dziać cuda. Ten sinik poprostu nie lubi się z gazem chyba.damian_23_23_ pisze::cry: mam problem z moim oooo a mianowicie bardzo ciezko odpala-nawet po 5 razie a gdy juz odpale jest bardzo słaby :cry: świece, przewody, kopułka, palec są nowe. nigdy mi tak nie robił a nie wiem co mu może byc. Bardzo prosze o pomoc :cry: co mam robić?
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Obie jednostki sa to 16 zaworowce i mają kolektory na górze...większość z oszczędności pieniędzy i czasu montują starsze generacje - 6A ma wtrysko sterowany półmechanicznie więc LPG może nie działać poprawnie. Jednak już w ACE jest elektronika i tam tylko polecana jest sekwencja. W Paskach mógł właśnie wystąpić problem z silnikie 6A jeśli chodzi o LPG - zakłądasz BLOSa i problem znika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 mar 2008, 22:33
- Lokalizacja: WIELUN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 23:36
Zapewne to regulator ciśnienia paliwa(kapsel na końcu listwy wtryskiwaczy). Ściągnij wężyk po zgaszeniu silnika pracującego na benzynie i jeśli po ok. 2-3 min. będzie leciało paliwo to znaczy że regulator do wymiany. (Dodam że jeżeli gasisz silnik na benzynie i od razu kręcisz rozrusznikiem to silnik powinien zapalać?)
Kolego nie prowadzaj w błąd taki regulator jest w ABK a nie w mechanicznych wtryskachmarekrudziński pisze:Zapewne to regulator ciśnienia paliwa(kapsel na końcu listwy wtryskiwaczy). Ściągnij wężyk po zgaszeniu silnika pracującego na benzynie i jeśli po ok. 2-3 min. będzie leciało paliwo to znaczy że regulator do wymiany. (Dodam że jeżeli gasisz silnik na benzynie i od razu kręcisz rozrusznikiem to silnik powinien zapalać?)