[80 B4 2.0 ABK koniec 1994r] jaka to instalacja?
[80 B4 2.0 ABK koniec 1994r] jaka to instalacja?
Witam.
Czy ktoś z klubowiczów wie do czego służy instalacja wstawiona między silnik krokowy a kolektor ssącym. Z "wstawionego trójnika odchodzi wężyk do urządzenia przypominającego reduktor ciśnienia, z niego wężyk odchodzi do czujnika wpiętego w wąż nagrzewincy z którego to odchodzi wężyk do zaworku przed serwem hamulcowym.
Silnik koniec 1994 r bez gazu.
Czy ktoś z klubowiczów wie do czego służy instalacja wstawiona między silnik krokowy a kolektor ssącym. Z "wstawionego trójnika odchodzi wężyk do urządzenia przypominającego reduktor ciśnienia, z niego wężyk odchodzi do czujnika wpiętego w wąż nagrzewincy z którego to odchodzi wężyk do zaworku przed serwem hamulcowym.
Silnik koniec 1994 r bez gazu.
Witam. Opisany wyżej patent był montoway przez profesjonalna firmę zajmujacą się tuningowaniem aut. Nie wymontowuj tego z auta. Nie ciesz się, że będziesz jeździł szybciej bo po prostu będziesz jeździł oszczędniej. choc to firma tuningowa tym razem wstawiła urządzonko majace dac oszczędności w paliwie. Otórz po rozgrzaniu silnika otwiera się zaworek na wężu nagrzewnicy i przepuszcza podciśnienie które steruje to co opisałeś mianem reduktorka. Faktycznie jest to sterowany podciśnieniem zaworek, który przy ciepłym silniku podaję "fałszywe powietrze". przez ten mosiężny filterek , dalej zaworkiem i trójnikiem powietrze atmosferyczne dochodzi do silnika za przepustnicą. Na skutek dolotu dodatkowej porcji powietrza mieszanka staje się uboższa. Jednak silnikowi to nie przeszkadza, gdyż z dużą kompresja będzie trzymał obroty nawet w takich warunkach, a paliwka w baku zostanie wiecej. Bez starty dla pracy silnika możesz to wypiąć. Schamatu tego nie znajdziesz w firmowych programach i ksiązkach. Uważaj na ten reduktorek gdyż łatwo ułamać aluminiowy króciec. Zmień mosięzny filterek, lub go wyczyść, gdyz zatkany nie daje żadnej poprawy w spalaniu.
[80 B4 2.0 ABK koniec 1994r] jaka to instalacja?
Dzięki za oświecenie w temacie.
Wydaje mi się że ten tuning pomaga trochę zaosczędzić kasy na paliwo, ale tylko na trasie.
przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 130 km/godz zużycie oscyluje w granicach 6,5 l.
Wydaje mi się że ten tuning pomaga trochę zaosczędzić kasy na paliwo, ale tylko na trasie.
przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 130 km/godz zużycie oscyluje w granicach 6,5 l.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
[ABK 1994 co to za instalacja?]
Zużycie ok 6.5 l wyszło na trasie Wrocław-Przemyśl przy prędkości nie przekraczającej 130(zmuszały do tego warunki drogowe). Średnią liczyłem z 1200 km.
Jeśli chodzi o moc - nie mam skali porównawczej. Jest to moje pierwsze AUDI, mam go pół roku. Średnie zużycie paliwa ok 9 l.
Jeśli chodzi o moc - nie mam skali porównawczej. Jest to moje pierwsze AUDI, mam go pół roku. Średnie zużycie paliwa ok 9 l.