Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6TD SB] Wtryski

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

[80 B3 1.6TD SB] Wtryski

Post autor: Fighter001 » 23 sie 2008, 09:26

Witam mam taki problem mianowicie moje audi strasznie dymi na czarno i nie ma mocy podejrzewam ze wtrsyki padly wiec chcialem sie dowiedziec czy beda pasowac wtryski od silnika 1.6D? Czy jest w tym jakas roznica?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 sie 2008, 10:37

1,6D ma inne wtryski, mniej wydjane. Po za tym ciśnieni otwarca w 1,6D to 140barow a w SB 155. Zakładaj te od SB bo są najlepsze jakie możesz mieć.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 23 sie 2008, 11:17

a jaki bylby efekt gdybym zalorzyl te od zwyklego 1.6D bo akurat mam takie i to orginalne w doskonalym stanie i nie chcialbym sie ladowac w niepotrzebne koszty. A jesli sie nie da to ile moga kosztowac orginalne do SB???

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 23 sie 2008, 12:20

Fighter001 pisze:a jaki bylby efekt gdybym zalorzyl te od zwyklego 1.6D
efekt dokładnie taki jaki masz teraz tzn dużo czarnego dymu, brak mocy, nadmierne zużycie paliwa.
Fighter001 pisze:ile moga kosztowac orginalne do SB?
koszty rozpylaczy (końcówek wtrysków) to około 80 zł za szt.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 23 sie 2008, 13:09

Labiel pisze:1,6D ma inne wtryski, mniej wydjane. Po za tym ciśnieni otwarca w 1,6D to 140barow a w SB 155. Zakładaj te od SB bo są najlepsze jakie możesz mieć.
Może się myle ale w 1,6d są wtryski 130bar. przynajmniej ja mam takie w dwóch silnikach

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 23 sie 2008, 13:28

spiczi pisze:Może się myle ale w 1,6d są wtryski 130bar
Nie mylisz się takie powinny być <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 sie 2008, 22:13

Mobilek pisze:
spiczi pisze:Może się myle ale w 1,6d są wtryski 130bar
Nie mylisz się takie powinny być <ok>
Faktycznie, moja pomyłka :oops: Coś musiało mi sie pomylić. Byłem przed chwilą specjalnie w garażu zobaczyć i faktycznie te od 1,6D maja 130 bara.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 24 sie 2008, 12:34

Ok to juz wszystko wiem. Teraz mi tylko powiedzcie czy warto inwestowac w silnik ktory ma przejechane 150 tk po remoncie czy lepiej wrzucic w ta bude zwyklego 1.6D bo teraz mam wrazenie ze auto leci gozej niz zwykly 1.6D tylko v max wieksza.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 25 sie 2008, 00:24

150 tyś :?: Przecież przy takim przebiegu to silnik dopiero co się dotarł. U mnie na liczniku dochodzi 300 tyś plus to co oczywiście ubyło na granicy.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 25 sie 2008, 02:51

Labiel pisze:150 tyś :?: Przecież przy takim przebiegu to silnik dopiero co się dotarł. U mnie na liczniku dochodzi 300 tyś plus to co oczywiście ubyło na granicy.
ale on napisał że ma przejechane 150tys po remoncie. A nie pisze ile ma wogóle.

To że leją wtryski to można zrobić i jeśli wszystko pozostałe jest ok to silnik będzie śmigał, a jak trzeba robić remont kompletny i jeden remont był już kiedyś robiony to wtedy zastanawiał bym się nad szukaniem nowego silnika, albo zakładał ten 1,6d co masz jeśłi jes w dobrym stanie- weź jednak pod uwage ze bedziesz miał tylko 54KM zamiast 80 i że zmiana silnika też nie obędzie się bez kosztów- inny kolektor wydechowy, inna obudowa i filtr powietrza i pewni pare innych rzeczy.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 25 sie 2008, 11:42

A to sorki nie zrozumiałem.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 25 sie 2008, 11:42

ogulnie auto ma przelatane 370 tk oprocz wtryskow wszystko dziala jak nalezy wiec chyba wymienie wtryski i bede jezdzil do smierci klinicznej a pozniej zarzuce 1.6D :mrgreen: kosztow przy przekladce nie poniose zadnych bo sam to zrobie przekladalem juz 1.8gt. wkladalem w bude po benzynie diesla wiec to bedzie bulka z maslem :-D Dzieki za podpowiedzi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl