Andrew^ pisze:czy da sie tym ATE zastapic stary ?
Da się, kupiłem dokładnie taki sam korektor a miałem dwutłoczkowy w, którym non stop zacierał się jeden z tłoczków i blokowało mi sie koło przy ostrzejszym hamowaniu. Po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy, niepotrzebne blokowanie koła i piruety na śliskiej drodze to już historia.
Andrew^ pisze:czy ta dzwignia na korektorze po zamontowaniu do nadwozia, powinna przesuwac sie tylko o 2mm w strone belki w momencie kiedy ciagne za ta dzwignie ?
To zależy od tego czy dobrze został wyregulowany, (sprężyna powinna być zaczepiona między dżwignią korektora a rolką bez luzu ) dobrze odpowietrzony (przy odpowietrzaniu trzeba zablokować korektor aby dżwignia nie miała ruchu) i w jakim stanie są hamulce z tyłu. W moim przypadku, po naciśnięciu hamulca (praca korektora ) dźwignia przesuwa się do przodu samochodu o około 3- 4 mm i nie zawracam sobie tym głowy pozdro.