Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 RU] coś z zapłonem ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
adam247

[80 B3 RU] coś z zapłonem ?

Post autor: adam247 » 26 sie 2008, 20:12

Witam mam pytanie do znawców tematu a mianowicie coś mnie tknęło i pojechałem ustawić sobie zapłon do dużej pseudo szanującej się firmy mam gaz i paliwo cały czas jeździłem na gazie i bez problemu ale zacząłem na pb i cos było nie tak wiec pojechałem na analizator cos pokręcił bo miałem czegoś tam 10 krotnie za dużo przestawił zapłon i odprawił i co sie okazało i na gazie i paliwie mulił maluch to demon prędkości wiec pojechałem do pseudo mechaników i przestawił zapłon najprawdopodobniej przyspieszył i autko nie te nie mogłem spokojnie ruszyć tak rwało do przodu ale co dalej na 4 i 5 przy gwałtownym dodaniu gazu albo pod górkę klekotały zawory powiedziałem ze 3 raz do h..... nie pojadę sam możne 3 mm przesunąłem zgodnie ze wskazówkami zegara bo więcej cos nie moglem ale juz tak nie rwie chociaż i nie muli ale kopa mógł by mieć lepszego a co wazne nie klekocze przy obciążeniu tylko rano przy odpalaniu jak nacisnę na pedał gazu to go dławi a mam wyjazd z garażu pod górkę wiec jest mam problem problem znika po 2 minutach ale nie mogę czekać w garażu bo zaraz czujniki wyją co to może być

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 26 sie 2008, 21:39

To chyba nie wina zapłonu a raczej ustawienia dawki gazu - najprawdopodobniej zbyt bogata miesznka i Ci zalewa. Dla pewności jedź do ludków którzy zakładają a nie serwisują LPG.

adam247

Post autor: adam247 » 27 sie 2008, 06:14

sorki moja wina zapomniałem napisać na gazie jest ok tylko na benzynie tak sie dzieje

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 27 sie 2008, 08:36

Jeżeli na benzynie się muli...a masz instalacje I generacji (tak mniewam gdyz masz gaźnik Keihin II) to rzecz normalna ze masz uszkodzony własnie gaxnik. Miałem ten sam problem - najprawdopodobniej tez Ci nei trzyma obrotów jałowych...

W czym problem...nie jest to zapłon a to iz gaźnik ma uszkodzoną "klapkę" ssania i przez cały czas podaje więcej paliwa...czyli zalewa gaźnik. Przypuszczam że jak odpuscisz lekko gaz to jest lepiej... W tym przypadku warto rozebrać go i przeczyścić...powinno pomóc.

Tak jest u mnie - bardzo podobne objawy tyle że mam Pierburga 2B5.

adam247

Post autor: adam247 » 27 sie 2008, 19:24

no właśnie myślałem ze mam gaźnik Keihin I i juz zgłupiałem nie wiem jaka jest czy 1 czy 2 generacji instalacja gazowa ale jest stara zakładana 3 lata temu wiec pewnie ta zwykła a obroty dzisiaj sobie ustawiłem chyba odpowiednia śrubka ze przez chwile ja spuszczę na luz mam 1200 i spadają do 1000 i tak trzymają a co do gaźnika to masz chyba racje bo jak zdoiłem filtr to z góry widac jakieś czarne osady ale mam troszkę stracha go rozbierać bo pierw coś spieprzę i potniej tydzień dochodzę co zepsułem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl