[80 B3 RU] coś z zapłonem ?
[80 B3 RU] coś z zapłonem ?
Witam mam pytanie do znawców tematu a mianowicie coś mnie tknęło i pojechałem ustawić sobie zapłon do dużej pseudo szanującej się firmy mam gaz i paliwo cały czas jeździłem na gazie i bez problemu ale zacząłem na pb i cos było nie tak wiec pojechałem na analizator cos pokręcił bo miałem czegoś tam 10 krotnie za dużo przestawił zapłon i odprawił i co sie okazało i na gazie i paliwie mulił maluch to demon prędkości wiec pojechałem do pseudo mechaników i przestawił zapłon najprawdopodobniej przyspieszył i autko nie te nie mogłem spokojnie ruszyć tak rwało do przodu ale co dalej na 4 i 5 przy gwałtownym dodaniu gazu albo pod górkę klekotały zawory powiedziałem ze 3 raz do h..... nie pojadę sam możne 3 mm przesunąłem zgodnie ze wskazówkami zegara bo więcej cos nie moglem ale juz tak nie rwie chociaż i nie muli ale kopa mógł by mieć lepszego a co wazne nie klekocze przy obciążeniu tylko rano przy odpalaniu jak nacisnę na pedał gazu to go dławi a mam wyjazd z garażu pod górkę wiec jest mam problem problem znika po 2 minutach ale nie mogę czekać w garażu bo zaraz czujniki wyją co to może być
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Jeżeli na benzynie się muli...a masz instalacje I generacji (tak mniewam gdyz masz gaźnik Keihin II) to rzecz normalna ze masz uszkodzony własnie gaxnik. Miałem ten sam problem - najprawdopodobniej tez Ci nei trzyma obrotów jałowych...
W czym problem...nie jest to zapłon a to iz gaźnik ma uszkodzoną "klapkę" ssania i przez cały czas podaje więcej paliwa...czyli zalewa gaźnik. Przypuszczam że jak odpuscisz lekko gaz to jest lepiej... W tym przypadku warto rozebrać go i przeczyścić...powinno pomóc.
Tak jest u mnie - bardzo podobne objawy tyle że mam Pierburga 2B5.
W czym problem...nie jest to zapłon a to iz gaźnik ma uszkodzoną "klapkę" ssania i przez cały czas podaje więcej paliwa...czyli zalewa gaźnik. Przypuszczam że jak odpuscisz lekko gaz to jest lepiej... W tym przypadku warto rozebrać go i przeczyścić...powinno pomóc.
Tak jest u mnie - bardzo podobne objawy tyle że mam Pierburga 2B5.
no właśnie myślałem ze mam gaźnik Keihin I i juz zgłupiałem nie wiem jaka jest czy 1 czy 2 generacji instalacja gazowa ale jest stara zakładana 3 lata temu wiec pewnie ta zwykła a obroty dzisiaj sobie ustawiłem chyba odpowiednia śrubka ze przez chwile ja spuszczę na luz mam 1200 i spadają do 1000 i tak trzymają a co do gaźnika to masz chyba racje bo jak zdoiłem filtr to z góry widac jakieś czarne osady ale mam troszkę stracha go rozbierać bo pierw coś spieprzę i potniej tydzień dochodzę co zepsułem